Citat:
Ursprungligen postat av
evilhoney
Endast genom andras erfarenheter, vet många som fått bra hjälp där, iofs en del missnöjda också men tänkte att det kunde vara värt att prova.
Förstår jag dig rätt om de menar att du hellre ska gå kvar på medicinen än att hantera den på annat sätt(eller kanske att det inte går att hantera på annat sätt)?
Oavsett så brukar de ju i alla fall ha psykologer som ger en mentala kryckor man kan använda för att härda ut, det kan ju gå åt även om man har medicin.
Vad är det för aktiviteter som du utövar?
de ansåg att min smärta inte går att hantera på annat sätt än medicinering
psykiskt är jag en kämpe och självplågare garanterat , utan det så hade jag inte levt i dag , garanterat
och kommit till den punkt där att just PRATA inte löser nått någonsin , vist kan jag prata om det som här TEX , men det enda det kan ge är eventuellt någon ny ide om något , och då föredrar jag prat med olika människor , då de har olika livserfarenheter att bolla med , mot en psykolog
har även vapenlicenser jag vill behålla , så håller mej så långt bort från psykiatrin som det bara går .
har intressen som inte funkar ihop med morfin , detaljer om det kan du få i pm , då jag inte vill outa för mycket utåt ,
så kämpar på fast kroppen skriker , men vad fan gör man liksom ?