Är som person väldigt omtänksam och hjälpsam mot personer i min närhet, om dom har slut något bjuder jag, jag oroar mig och tänker så dom har det bra dagligen.
Jag har skuldkänslor för saker i min ungdom jag absolut inte borde ha, dom är långt ifrån felfria. Borde nästan vara tvärtom, att dom har skuldkänslor.
Har även hjälpt andra ekonomiskt, behöver dom något och jag har så ger jag. Bjudit hur mycket som helst senaste åren, om jag haft något dom behövt har jag ställt upp.
Men jag får aldrig tillbaka något, och dom skiter i mig förutom när det behövs något, är i princip bara om dom behöver något jag fått hälsa på.
Är nästan som att dom inte vill att jag lyckas i livet, sjukt nog, det är intrycket jag fått nu. När mitt liv var på topp 2020 med en tjej som var min livskärlek så förstörde en person min ekonomi då personen ej gav tillbaka, vilket gjorde att jag var tvungen flytta från Stockholm till en mindre ort och allt sket sig.
Direkt när mitt liv går åt det positiva hållet så har dom utnyttjat mig.
Ingen ide att vara snäll och hjälpsam nu för tiden, tyvärr.

vi lever i en orättvis värld.
Ska börja tänka mer på mig själv nu men hur kan folk ha samvete att göra såhär? Jag förstår verkligen inte.
Hur kan människor ha samvete till detta? Fattar verkligen inte, aldrig fått någon ursäkt heller.
Har börjat leta kurser att gå för att träffa människor som kanske leder till vänskap, tar gärna emot tips på kurser i karlstad trakten.