2026-03-06, 15:18
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraJagL.
Tusen tack för att du såg mig. Betyder massor. Jag vill bara fly? Omöjligt när man har lvm. Alltså jag är verkligen inte bråkig,dricker aldrig annars förutom den här perioden som va,jag gör liksom knappt en fluga förnär. Anpassar mig,har mina rutiner jag haft i många år.. vill hem till mannen,fly landet. Börja om nånstans. Gärna långt från myndigheter som inte kan bestämma över mitt liv. För just nu? Känns allt totalt skit utan rätt hjälp.. Man sitter på sitt rum och sörplar kaffe utan en personal i närheten på flera timmar om det är så. Tänker på många som tagit återfall och fått åka. Ska det va så på ett hem?
Det låter kämpigt. Om du har tid och så, så kan du prova lyssna på podcasts och spela online spel, kanske träna lite fysiskt för att få bukt på känslorna. Du är inte direkt ensam i viljan att komma bort från myndigheter och deras trams. Att lära sig ett nytt språk eller damma av spanskan eller tyskan man lärde sig i skolan. Det som är vackert i livet är just att man kan ta sig rätt långt om man vill och har en glöd. Det är förstås inte alltid man känner så dock :/
Kolla på denna https://www.youtube.com/watch?v=KxGRhd_iWuE han är peppen alla behöver.
Citera
2026-03-06, 15:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av a-mortal
Det låter kämpigt. Om du har tid och så, så kan du prova lyssna på podcasts och spela online spel, kanske träna lite fysiskt för att få bukt på känslorna. Du är inte direkt ensam i viljan att komma bort från myndigheter och deras trams. Att lära sig ett nytt språk eller damma av spanskan eller tyskan man lärde sig i skolan. Det som är vackert i livet är just att man kan ta sig rätt långt om man vill och har en glöd. Det är förstås inte alltid man känner så dock :/
Kolla på denna https://www.youtube.com/watch?v=KxGRhd_iWuE han är peppen alla behöver.

Försöker distrahera mig så mycket som möjligt. Träning är inte min starka sida då höfterna krånglar,men promenader är skönt. Nej vafan,jag vill bestämma över mig själv. Hoppas någon jurist eller lvm motståndare eller varför inte en trevlig kriminell människa ser detta. Nån som kan hjälpa mig liksom för jag står inte ut längre snart..bajs i anus typ. Bara om någon hade livat upp i luckan här i skogen hade ju gjort saken mycket bättre..

Tack,ska kika.
Citera
2026-03-06, 15:37
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraJagL.
Försöker distrahera mig så mycket som möjligt. Träning är inte min starka sida då höfterna krånglar,men promenader är skönt. Nej vafan,jag vill bestämma över mig själv. Hoppas någon jurist eller lvm motståndare eller varför inte en trevlig kriminell människa ser detta. Nån som kan hjälpa mig liksom för jag står inte ut längre snart..bajs i anus typ. Bara om någon hade livat upp i luckan här i skogen hade ju gjort saken mycket bättre..

Tack,ska kika.
Be the change you want to see *gitarrsolo*
Citera
2026-03-07, 10:23
Avslutad
Alltså fan.. är det verkligen okej att säga "ta en promenad" när någon totalt nedbruten kommer och pratar en stund.. Alla bara ignorerar mitt mående.. jag vill fan inte bli ett skal.. Ta en promenad,du äter ju lite iaf. Bajs på er.. Rädda mig för helvete innan jag bryter ihop helt..
Citera
2026-03-10, 11:20
Medlem
lunarluddes avatar
Är som person väldigt omtänksam och hjälpsam mot personer i min närhet, om dom har slut något bjuder jag, jag oroar mig och tänker så dom har det bra dagligen.
Jag har skuldkänslor för saker i min ungdom jag absolut inte borde ha, dom är långt ifrån felfria. Borde nästan vara tvärtom, att dom har skuldkänslor.

Har även hjälpt andra ekonomiskt, behöver dom något och jag har så ger jag. Bjudit hur mycket som helst senaste åren, om jag haft något dom behövt har jag ställt upp.

Men jag får aldrig tillbaka något, och dom skiter i mig förutom när det behövs något, är i princip bara om dom behöver något jag fått hälsa på.

Är nästan som att dom inte vill att jag lyckas i livet, sjukt nog, det är intrycket jag fått nu. När mitt liv var på topp 2020 med en tjej som var min livskärlek så förstörde en person min ekonomi då personen ej gav tillbaka, vilket gjorde att jag var tvungen flytta från Stockholm till en mindre ort och allt sket sig.

Direkt när mitt liv går åt det positiva hållet så har dom utnyttjat mig.

Ingen ide att vara snäll och hjälpsam nu för tiden, tyvärr. vi lever i en orättvis värld.

Ska börja tänka mer på mig själv nu men hur kan folk ha samvete att göra såhär? Jag förstår verkligen inte.

Hur kan människor ha samvete till detta? Fattar verkligen inte, aldrig fått någon ursäkt heller.

Har börjat leta kurser att gå för att träffa människor som kanske leder till vänskap, tar gärna emot tips på kurser i karlstad trakten.
Senast redigerad av lunarludde 2026-03-10 kl. 11:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in