Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-24, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Det där är nog yngsta dotterns trosor, inte Annas.

Ja! Om bilden är gammal så är det säkert dotterns kläder 😀
Citera
2021-01-24, 23:38
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Ja! Om bilden är gammal så är det säkert dotterns kläder 😀
Det känns ju inte helt kosher att lägga ut bilder av sin minderåriga dotters underkläder på internet.
Citera
2021-01-25, 00:05
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Men då tar lådan i fönsterbrädan om man ska dra ut den 😕.. verkar hur man en försöker är den låst 😞

Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Verkligen smart att ställa en bänk framför ett element...

Det är ett DRÖMKÖK så det så! Blockeliblock.
Citera
2021-01-25, 02:00
Medlem
sverjevenns avatar
Tänk om någon TV-kanal vågade bjuda in #tantstortjuv och #tantännustörretjuv
till nån TV-soffa där dom kan tro att dom i vanlig ordning oemotsagda ska få skrodera om hårsnoddsolyckor, magoperationer, sjukdomar, hårt arbete och hur förträffligt duktiga, ärliga, goda, fina, oberoende starka überkvinnor dom är.

Efter ett par minuter vänder "TV-värden" (gärna Janne Josefsson med förslagsvis Leif GW som sidekick) på steken och ifrågasätter all lögnaktig skit dom vräker ur sig, konfrontera med alla lögnerna, tjuverierna, brottsligheterna o.s.v.

(Detta är en programidé jag bjuder på helt gratis). Jag är övertygad om fina tittarsiffror.

Gärna inslag typ "här är ditt liv"- bjud in bl.a. arga snickarn, gamla tanten med guldet, mattförsäljaren, lekstugepolackerna, Rednex-Annika, Denise Lopez, någon av de många som AB har hjälpt och stöttat i egenskap av doula, kanske en läkare som kan förklara hur AB fixade covid lätt som en plätt på två dagar trots sitt knackiga allmäntillstånd.

Mannerström kunde imponerad stå i ett hörn och grisa ihop brun igelkottdiarre med Goohpasta, chiliexplosion och pulversås enl. världsmästarnas receptbank.

Kanske någon ful fattig trashank-julbordsätare från IKEA kan få komma till tals och berätta hur det kändes att bli uthängd på en världskändis IG som girig fattiglapp som äntligen hade råd att äta så mycket hen ville och kunde för 99 kronor.
o.s.v. o.s.v.
Det finns en uppsjö tänkbara gäster som skulle kunna få mytomantjuven på bättre tankar.

Toppen vore ju att avsluta med att Robban kommer in hand i hand med sin hemliga blondin, gaskade upp sig och sa ett par väl valda ord till hon som utnyttjat honom i så många år;
"-Om exakt tolv timmar ska du och dina guldfärgade plastmöbler vara ute ur huset för det är sålt".

Kanske berätta hur det känns att jobba arslet av sig med lag och ordning när större delen av familjen är kriminella.
(-Jaa, givetvis ska han få dra ett par vitsar också!) "...efter nyheterna ska Robban köra lite stand-up, missa inte det!"
Bööckerna är ju självvalda offentliga superkändisar så de ska väl tåla en oberoende granskning kan man tycka.
#annaleverdrömmen
#fartochfläkt
#annaärotrevlig
#niveaochrenahanddukaristheshit
-OBS detta inlägg är inget samarbete, varken med IKEA, partykungen eller Gooh!-
Citera
2021-01-25, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OCRkod
Slut på piller tror jag det handlar om

Idag fick Roberto lön. Så nu kan hon köpa nya droger
Citera
2021-01-25, 08:02
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Men då tar lådan i fönsterbrädan om man ska dra ut den 😕.. verkar hur man en försöker är den låst 😞
Lådan/dörren (tror att det rör sig om en skåpsdörr faktiskt) går inte ända ut mot väggen utan avslutas med två fasta bräder (kan för mitt liv inte komma på vad detta kallas just nu - totalt blankt ). Rör det sig om en låda så är det utrymmet totalt bortkastat men om det är ett vanligt skåp så kan man utnyttja den delen också.

Så skåpet(/lådan) är det inget fel på men att ställa en sittbänk framför ett element är helt förkastligt om man månar om uppvärmningskostnaderna. Orkar nu inte Anna stå längre stunder utan behöver ta en paus under tiden hon trollar fram sina kulinariska mästerverk så hade en enkel pall under fönstret varit ett klokare alternativ.
Citera
2021-01-25, 08:35
Medlem
Citat:

Yngsta dottern är väl 17- 18 år har man barntrosor då?kanske det är sonen som gillar trosor med princessmotiv
Citera
2021-01-25, 08:47
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Texas66
Yngsta dottern är väl 17- 18 år har man barntrosor då?kanske det är sonen som gillar trosor med princessmotiv
Nog inte omöjligt. Jag är 40 och har spindelmannen på kalsongerna. Det tror jag inte man bör lägga in så mycket i.
Citera
2021-01-25, 09:40
Medlem
Rondavouzs avatar
Bild från gårdagens andra live, Ugnsgaller-Gate där en svärande Book stod för ett nytt lågvattenmärke när det kommer till live sändningar. Stod o rengjorde ugnsgaller..

https://www.bildtagg.se/file/op2gchnx5ys51luus98d9c2

Bilden är även en fin kontrast till de egenupplagda bilder. Anna, det är såhär du ser ut med lite mindre filter. Bara att acceptera.
Hon skällde förresten ut den som vågade tilltala henne ”Booken”: Jag heter Anna och ska tilltalas vid mot förnamn som alla andra..
Suck, svor i typ varannan mening, kändes otroligt instabil.
Kan ha varit ugnsrengöringen som gett ett rus.
Och förresten, har inte lyx lyx lyx ugnar i drömköket pyrolyrisk rengöring? Har min mindre lyx lyx ugn iaf.
Citera
2021-01-25, 10:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
Bild från gårdagens andra live, Ugnsgaller-Gate där en svärande Book stod för ett nytt lågvattenmärke när det kommer till live sändningar. Stod o rengjorde ugnsgaller..

Bilden är även en fin kontrast till de egenupplagda bilder. Anna, det är såhär du ser ut med lite mindre filter. Bara att acceptera.
Hon skällde förresten ut den som vågade tilltala henne ”Booken”: Jag heter Anna och ska tilltalas vid mot förnamn som alla andra..
Och förresten, har inte lyx lyx lyx ugnar i drömköket pyrolyrisk rengöring? Har min mindre lyx lyx ugn iaf.

Ett under att Annas följare känner igen henne.
Det ser ut som att hon har satt på sig en fatsuit.
Skillnaden är enorm.
Här har hon fixat sig på mobilen, så att ansiktet antagit en annan form.
Bilden är från i somras.
https://pasteboard.co/JLfzTcY.jpg

De pennfacks djupa rynkorna har börja göra en smygande comeback ser jag.
Anna har väl inte råd med påfyllning i dessa coronatider, annars skulle hon ha sprutat in ytterligare botox för länge sedan, då själva coronan aldrig varit en issue för Anna,
med sin rynkiga panna..
Citera
2021-01-25, 10:39
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Den hamnade där när de flyttat in, Anna tyckte det var ett perfekt ställe men vi här hade motsatt åsikt och det diskuterades flitigt i tråden då det begav sig... mins inte exakt när.
Den är platsbyggd, inget dom hade med sig.
Utdragslådan har en passbit mot fönsterväggen, inget som hindrar när man drar ut lådan (efter att ha dragit fram sittbänken), inte ens fönsterbrädan.
Citera
2021-01-25, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz

Hon deklarerade tydligt att det aldrig kan bli lika rent med rengöringsprogram som för hand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in