2021-01-02, 20:06
Medlem
OhMyGaddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Det där var väl till delar till pepparkakshuset?

Det har jag tyvärr ingen aning om.

Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nu gör tanten reklam för ett porrfilter för barn. Med ett enkelt klick på en app förhindrar man barnen att hitta porr. Helt gratis! För säkerhets skull har hon lagt upp fem sex sidor med information. Är det sina egna barn hon är orolig över känns det lite försent...

Detta är kanske heller inte den bästa bilden av henne att ladda upp.
(I alla fall inte om man vill göra reklam för produkten/tjänsten).
https://ibb.co/pRrGZW2

Betyg:2 stjärnor av 5 möjliga?
Citera
2021-01-02, 20:15
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OhMyGaddar
Det har jag tyvärr ingen aning om.

Detta är kanske heller inte den bästa bilden av henne att ladda upp.
(I alla fall inte om man vill göra reklam för produkten/tjänsten).
https://ibb.co/pRrGZW2

Betyg:2 stjärnor av 5 möjliga?

Det finns några tveksamheter till den där tjänsten. Barn under tio elva år är i regel helt ointresserade av porr. Men även om de skulle googla på ord med porr har Google och andra browsers redan ett aktiverat skydd som gör att du möjligen kommer till en sida om bröstimplantat. Det krävs en aktiv ändring i Googles inställningar för att kunna porrsurfa.
Hitta barn kan man göra gratis med telefonens "hitta"-funktion.
Sedan säger Anna att det är gratis. Det är gratis i sju dagar, sedan kostar det en femtiolapp i månaden. Det blir rätt mycket pengar om man ska ha tjänsten i många år.
Barn över elva och upp till sena tonåren är inte särskilt intresserade av att låga någon installera saker i deras telefoner.
Citera
2021-01-02, 20:48
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Förra lördagens maraton-live kommer här:

https://youtu.be/R2YnsQZMnck

https://youtu.be/Q78D4q75Gr8

https://youtu.be/adwPziVBt7w

https://youtu.be/TLw1hzSt4XQ
Tack snälla Loquita. Fick äntligen tid att titta igenom allt och ....
Hon är fortfarande helt världsfrånvänd.
Hon påstår att hon letat rätt på några ”nättroll” (alltså några som vågat tycka annorlunda än hon gör) och ringt upp dem. Lögn, ljug och förbannad dikt.
Vem f-n skulle bli ”rädd” (som hon påstår) för att hon ringer upp. Hon är verkligen ett stolpskott och en ljugröv av sällan skådat slag
Kom igen nu Märstamorsan - leta rätt på mig så LOVAR jag att jag ska berätta exakt vad jag tycker om dig och dina ungar.
Du tror väl inte att det finns någon som är RÄDD för dig?? Snacka om att tro alldeles för mycket om sig själv.
Citera
2021-01-02, 21:18
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
https://tramsfrans.aftonbladet.se/?o...st_date&s=2020

Amen attans Gunilla Perssons morsa snodde
"Årets bragdguld" , den skulle ju gå till Roberto.

Fast Anna fick ju faktiskt tre utnämnaden
"Årets missförstånd" , "Årets missbruk" och
"Årets storm i ett vattenglas" , fast de två första delar hon med flera.

Offerkoftan togs av en faktiskt girigare person..
Äckel Jill Johnson, Jill borde tänka på alla fattiga artister.. Som tex Anna Book och skänka sina pengar till Anna...
Jills anseende är så mörkt det någonsin kan bli i mina ögon och det kommer aldrig bli en gryning i min syn på denna girigt vidrigt äckliga kärring.Då skattebetalarna gått betala hennes bidrag, trots miljoner på banken. 🤢🤮
Citera
2021-01-02, 22:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Nu gör tanten reklam för ett porrfilter för barn. Med ett enkelt klick på en app förhindrar man barnen att hitta porr. Helt gratis! För säkerhets skull har hon lagt upp fem sex sidor med information. Är det sina egna barn hon är orolig över känns det lite försent...

Möjligt att hon lagt in filter på alla familjemedlemmars mobiler för att kontrollera deras dagar i fängelset Casa Book.
Citera
2021-01-02, 23:07
Medlem
Citat:
Det finns några tveksamheter till den där tjänsten. Barn under tio elva år är i regel helt ointresserade av porr. Men även om de skulle googla på ord med porr har Google och andra browsers redan ett aktiverat skydd som gör att du möjligen kommer till en sida om bröstimplantat. Det krävs en aktiv ändring i Googles inställningar för att kunna porrsurfa.
Hitta barn kan man göra gratis med telefonens "hitta"-funktion.
Sedan säger Anna att det är gratis. Det är gratis i sju dagar, sedan kostar det en femtiolapp i månaden. Det blir rätt mycket pengar om man ska ha tjänsten i många år.
Barn över elva och upp till sena tonåren är inte särskilt intresserade av att låga någon installera saker i deras telefoner.

Detta bevisar ytterligare att Anna är fast i tiden. Den där appen hade säkert varit användbar när internet var något nytt och man behövde skydda sina barn från grov porr. Men dagens ungar är väldigt smarta när det gäller teknologi. Min 9-åriga brorson insåg att han kunde kolla på amerikanska Netflix med VPN. Han är inte något teknikgeni, bara en average unge. Så att ta sig förbi någon typ av filter eller app är inte en omöjlighet för dagens kids.
Citera
2021-01-02, 23:08
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Möjligt att hon lagt in filter på alla familjemedlemmars mobiler för att kontrollera deras dagar i fängelset Casa Book.
Innan hon själv porrar loss i garaget med Roberta och hennes girlisar. En gång i veckan blir det bam bam på Maxitoaletten. 🙈
Citera
2021-01-02, 23:50
Avstängd
Magictrixs avatar
Man kan undra om Anna genomgår någon slags metamorfos i de här dagarna. Visserligen har vi Corona men de flesta familjer unnar sig ändå en bättre middag på nyår och umgås. Här är gardinerna fördragna. Istället får vi reklam för porrfilter, nån saknad unge efterlyses, reklam för hennes hälsningar. Det är ju rent av deprimerande för oss fans. Vi får inte ens titta på hennes teve längre. Vad är det för stoooora sensationer som väntar runt hörnet? Hon har inte hintat om några hemligheter så det kan inte vara något på tv. Om hon inte hintar är det något dåligt. Något dåligt kan inte hända i familjen Boooook så då är det något som måste putsas upp och förskönas. Kanske måste de sälja huset och flytta? Då kommer vi nog få läsa att de efter flera års funderande äntligen tänker flytta utomlands, men på grund av coronan kommer de temporärt bo i en lägenhet i Märsta centrum, eftersom det är så nära Arlanda och exotiskt. Kanske kommer hon även skylla på någon sjukdom som gjort att hon måste tacka nej till en del stora uppdrag.
Citera
2021-01-03, 00:00
Medlem
Citat:

Fast appen är inte gratis som Anna påstår. Du får som ny kund en prövotid på 7 dagar men därefter får du betala en månadsavgift om vill du fortsätta att använda den.

Den informationen framkommer inte i Annas marknadsföring av appen. Anna påstår att den är gratis vilket måste anses vara missvisande. Även om Anna marknadsför appen helt ideellt måste ändå informationen vara korrekt.
Citera
2021-01-03, 00:02
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Fast appen är inte gratis som Anna påstår. Du får som ny kund en prövotid på 7 dagar men därefter får du betala en månadsavgift om vill du fortsätta att använda den.

Den informationen framkommer inte i Annas marknadsföring av appen. Anna påstår att den är gratis vilket måste anses vara missvisande. Även om Anna marknadsför appen helt ideellt måste ändå informationen vara korrekt.

Jag upptäckte det och nämnde det i ett senare inlägg.
Citera
2021-01-03, 00:13
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Man kan undra om Anna genomgår någon slags metamorfos i de här dagarna. Visserligen har vi Corona men de flesta familjer unnar sig ändå en bättre middag på nyår och umgås. Här är gardinerna fördragna. Istället får vi reklam för porrfilter, nån saknad unge efterlyses, reklam för hennes hälsningar. Det är ju rent av deprimerande för oss fans. Vi får inte ens titta på hennes teve längre. Vad är det för stoooora sensationer som väntar runt hörnet? Hon har inte hintat om några hemligheter så det kan inte vara något på tv. Om hon inte hintar är det något dåligt. Något dåligt kan inte hända i familjen Boooook så då är det något som måste putsas upp och förskönas. Kanske måste de sälja huset och flytta? Då kommer vi nog få läsa att de efter flera års funderande äntligen tänker flytta utomlands, men på grund av coronan kommer de temporärt bo i en lägenhet i Märsta centrum, eftersom det är så nära Arlanda och exotiskt. Kanske kommer hon även skylla på någon sjukdom som gjort att hon måste tacka nej till en del stora uppdrag.

Du har nog rätt i att de troligen funderar på att flytta. Robertos funderingar med mäklaren tyder på det samt att ekonomin helt har rasat ihop pga av böter och andra skulder som man har skrapat ihop under året.
Frågan är ju även hur länge hennes man kan upprätthålla en heltid nu med alla nya restriktioner.
Här i mitt område har åtminstone Securitas fått skära ner på personalens tid pga pandemin och att butiker har förkortade öppettider mm. Troligen sker väl något liknande i storstäderna också.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-01-03 kl. 00:15.
Citera
2021-01-03, 00:33
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Du har nog rätt i att de troligen funderar på att flytta. Robertos funderingar med mäklaren tyder på det samt att ekonomin helt har rasat ihop pga av böter och andra skulder som man har skrapat ihop under året.
Frågan är ju även hur länge hennes man kan upprätthålla en heltid nu med alla nya restriktioner.
Här i mitt område har åtminstone Securitas fått skära ner på personalens tid pga pandemin och att butiker har förkortade öppettider mm. Troligen sker väl något liknande i storstäderna också.

Jag tror faktiskt det rullar på i Stockholm. Vi har ju många gallerior och köpcenter. Har till och med sett systembolaget anlita vakter så inte för många kommer in i butikerna samtidigt. Även restauranger får besök. Annars tror jag inte Jojje bangar för att jobba. Han kan nog tänka sig bli hemvårdare eller liknande om han måste. Värre med frugan. Att äldsta dottern inte jobbar kan jag förstå, hon verkar ju lite efterbliven. Sonen vet jag inte. Oavsett vad han gjort tidigare borde han väl kunna dra kundvagnar på Ica Maxi? Men det kanske han gör? Så länge han inte har något glamouröst arbete kommer Anna aldrig berätta vad han gör. Lill-tjejen tar väl studenten i vår och då får vi väl veta om hon kommer att studera vidare (inte så troligt va?). Däremot kan jag tänka mig att hon tar ett sabbatsår och åker ner till Spanien för att jobba på en bar och kommer hem om två år, höggravid och utan spanjor. Det är hennes öde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in