Citat:
Ursprungligen postat av
enough-is-enough
I rest my case. Clarke Clarke Clarke.
Hur gick det med dina rykten sist? Att man bevisat att det ringts både 90 000 och jourhavande präst från stugan i Idre? Hur var det med det? Jo det var exakt tvärs om, det är klartlagt att man aldrig någonsin kan påvisa några samtal från stugan.
Jourhavande präst hörde väl till och med till ett helt annat spår. Någon som ska ha plockats upp i bil efter mordet. I ditt huvud blev detta tecken på att frugan hämtat upp SE i stan. Gick inte ens ihop...
Jag har iofs aldrig nånsin påstått att SEs fru hämtat honom i bil och allra minst inne i stan,
Där blandar du nog ihop mig med någon annan,
Vi får se vad som framkomer i TPs nästa utgåva.
Jag litar nog mer på Clarke än på dig eller andra här.
Han är trots allt en mycket väl ansedd expert inom detta område.Sedan är ju inte en GMP och liknande nåt som bevisar något givetvis.
Men man kan inte bara bortse från alla omständigheter som är besvärande för SE.
.Jag har för övrigt inte skrivit VART någon skulle ha ringt från stugan bara att det ev kan ha ringts samtal från stugan.
Vilket det kan ha gjort också att inte motsatsen kunnat bevisas betyder ju inte heller att inga samtal ringdes.Dock visst om det inte går att verifiera på något sätt så blir det ju mer som ett rykte och därmed utan nåt större värde givetvis.