Citat:
OM SE skulle ha alibi skulle han såklart inte pekats ut som huvudmisstänkt.Du får ursäkta att jag tjatar och är intetsägande, men nog finns det personer som har bekräftade alibin? Jag och andra som tror att SE kan vara mördaren anser att han inte har ett. Det gör honom inte automatiskt till mördaren, däremot en misstänkt sådan med tanke på omständigheterna. Du anser att de är uppklarade och friar honom, andra tycker annorlunda. Naturligtvis är det så att han inte ska bevisa sin oskuld. Det har jag sagt många gånger.
Någon illasinnad svagbegåvad sekt"
Där kommer det igen. Pratet om låg intelligens kopplat till att man tror på SE.
"skulle de också kunna knäcka ditt alibi"
Ett alibi som kan knäckas är inte ett fullgott sådant, eller tänker jag fel?
"Samtidigt skulle de med ytterligare lite kreativitet få ner dig till Sveavägen"
I fallet SE krävs det ingen. Han var där. Som vittne eller mördare.
Det finns ganska många personer som befann sig på Sveavägen vid tiden på mordet. TP, KP och några andra har fattat misstankar mot SE men inte mot t ex AB. Frågan är varför? Enligt dig är båda lika oskyldiga och har alibin. Vilken är anledningen att man ger sig på SE?
Någon illasinnad svagbegåvad sekt"
Där kommer det igen. Pratet om låg intelligens kopplat till att man tror på SE.
"skulle de också kunna knäcka ditt alibi"
Ett alibi som kan knäckas är inte ett fullgott sådant, eller tänker jag fel?
"Samtidigt skulle de med ytterligare lite kreativitet få ner dig till Sveavägen"
I fallet SE krävs det ingen. Han var där. Som vittne eller mördare.
Det finns ganska många personer som befann sig på Sveavägen vid tiden på mordet. TP, KP och några andra har fattat misstankar mot SE men inte mot t ex AB. Frågan är varför? Enligt dig är båda lika oskyldiga och har alibin. Vilken är anledningen att man ger sig på SE?
Det samma gäller såklart om något annat fanns som skulle fria honom.
Du har helt rätt i dina tankar och vi verkar få fortsätta att attackeras av alla SE-förnekare.
Att de tycker olika är ju inget märkligt men vissa av dem ägnar sig åt personangrepp och att dumförklara oss som tänker logiskt och använder vårt sunda förnuft och landar i att en hel del faktiskt talar för SE som GM.
Så mycket att JAG är ganska säker på hans skuld.
.