2021-01-14, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Att chatta kan jag lära mig när det väl kommer, behöver ju bara nog många att träna med. Memes i profilen verkar inte gå hem för mig iallafall.

Memesen får du skicka i chatten, som öppningsfras kanske. Väldigt vanligt att tjejer öppnar så, men något jag absolut inte är ett fan av.

Sista bilden kan vara en meme, men max en.
Citera
2021-01-14, 14:24
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Memesen får du skicka i chatten, som öppningsfras kanske. Väldigt vanligt att tjejer öppnar så, men något jag absolut inte är ett fan av.

Sista bilden kan vara en meme, men max en.

Nä memes som profilbild vill jag nog inte ha, tänkte profiltexten mest. Är väl bra att byta ofta så man kan se vad som funkar? Får fortsätta spåna på något.
Citera
2021-01-14, 14:30
Medlem
Citat:
Nä memes som profilbild vill jag nog inte ha, tänkte profiltexten mest. Är väl bra att byta ofta så man kan se vad som funkar? Får fortsätta spåna på något.

Gett dig ett förslag i PM.
Citera
2021-01-14, 14:31
Medlem
Citat:
Håll käften bara, orkar du ens med din egna idioti? Likear du någon du inte hade kunnat tänka dig att träffa? Jeez...
Det är väl olika från like till like hur pass intresserad jag är av att träffa tjejen, (vissa är man jättesugen på, andra kan man tänka sig att träffa). Är det inte så för dig?

Så är det givetvis med tjejer också, de är mer intresserade av att träffa vissa av sina matchningar och mindre av andra. Topp 10% av killarna är det inte särskilt relevant vad de skriver, tjejerna vill träffa dem ändå. De som precis kvalat in som matchning spelar det tvärtom inte någon större roll vad de skriver heller, tjejerna kommer inte träffa dem ändå. Helt enkelt för att de har så många andra matchningar att välja och vraka bland.

Därav mitt råd att fokusera på bilderna och profilen och starta om kontot istället.
Citera
2021-01-14, 14:35
Medlem
MrBraxs avatar
Startade om kontot alldeles för mycket förut, det bidrog säkert till att jag fick färre matchningar också. Kanske är dags att gå ut och ta nya bilder och starta om igen, har ändå gått några månader nu.
Citera
2021-01-14, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Det är väl olika från like till like hur pass intresserad jag är av att träffa tjejen, (vissa är man jättesugen på, andra kan man tänka sig att träffa). Är det inte så för dig?

Så är det givetvis med tjejer också, de är mer intresserade av att träffa vissa av sina matchningar och mindre av andra. Topp 10% av killarna är det inte särskilt relevant vad de skriver, tjejerna vill träffa dem ändå. De som precis kvalat in som matchning spelar det tvärtom inte någon större roll vad de skriver heller, tjejerna kommer inte träffa dem ändå. Helt enkelt för att de har så många andra matchningar att välja och vraka bland.

Därav mitt råd att fokusera på bilderna och profilen och starta om kontot istället.

Nej, alla jag matchar med kan jag tänka mig att ligga med utifrån bilderna. Sedan hur de är i chatten kan vara total turn off. Saknar personen humor och förmågan att konversera tar jag bort matchningen och då har jag ändå i skrivande stund 1610 matchningar insamlade på 8-9 månader.

Det kursiva är rakt av hittepå. Fetlögn, träffat tjejer som spelat i en helt annan liga än mig, men p.g.a. att jag är bra på snacka så har vi ändå träffats och gått i säng.
Senast redigerad av pogba 2021-01-14 kl. 14:39.
Citera
2021-01-14, 14:48
Medlem
Citat:
Nej, alla jag matchar med kan jag tänka mig att ligga med utifrån bilderna. Sedan hur de är i chatten kan vara total turn off. Saknar personen humor och förmågan att konversera tar jag bort matchningen och då har jag ändå i skrivande stund 1610 matchningar insamlade på 8-9 månader.

Det kursiva är rakt av hittepå. Fetlögn, träffat tjejer som spelat i en helt annan liga än mig, men trots att jag är bra på snacka så har vi ändå träffats och gått i säng.
Vet inte hur du tolkade in att jag inte är intresserad av att ligga med de likes jag ger. Och givetvis har jag tappat intresset för matchningar genom kass konversation.

Fetat: Hur menar du att det är lögn? Att du precis kvalat in som matchning? Knappast när du snittat ca 6matchningar per dag. Men visst, om du är 8 och de är 10 så kan det säkert hända.
Citera
2021-01-14, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Vet inte hur du tolkade in att jag inte är intresserad av att ligga med de likes jag ger. Och givetvis har jag tappat intresset för matchningar genom kass konversation.

Fetat: Hur menar du att det är lögn? Att du precis kvalat in som matchning? Knappast när du snittat ca 6matchningar per dag. Men visst, om du är 8 och de är 10 så kan det säkert hända.

Va?

Det är en lögn, tjejer tror det eller ej träffar inte människor bara baserat på utseende. Låt oss bara släppa denna diskussion. Ingen av oss förstår vad den andra menar uppenbarligen.
Citera
2021-01-14, 14:59
Medlem
Citat:
Va?

Det är en lögn, tjejer tror det eller ej träffar inte människor bara baserat på utseende. Låt oss bara släppa denna diskussion. Ingen av oss förstår vad den andra menar uppenbarligen.
Nej, givetvis måste mannen "räcka" till i en konversation också. Vad som krävs i konversationen är dock olika beroende på vilken matchning tjejen pratar med. Jag har inte påstått att kvinnor träffar män uteslutande beroende på utseendet.

Min poäng är att MrBrax borde jobba med sin profil i första hand för att få fler matchningar. Sen måste han givetvis behålla/fånga intresse och räcka till i chatten. Men det är steg 2.

OK, vi stänger där.
Citera
2021-01-14, 15:03
Medlem
MrBraxs avatar
Skapat nytt konto med ny profiltext. Riktigt svårt att ta bilder ute i kylan nu med stativ så får ta samma bilder. Får väl se hur detta går nu då.

Kör ni med premium/gold? Sveper ni på väldigt många varje dag?
Senast redigerad av MrBrax 2021-01-14 kl. 15:16.
Citera
2021-01-14, 15:27
Medlem
Citat:
Skapat nytt konto med ny profiltext. Riktigt svårt att ta bilder ute i kylan nu med stativ så får ta samma bilder. Får väl se hur detta går nu då.

Kör ni med premium/gold? Sveper ni på väldigt många varje dag?

Jag hade premium innan. Är väl premium som ger obegränsat med högerswipes? Egentligen tror jag inte det var så bra för mig. Blev bara att jag högerswipade på allt. Nu har jag gratis igen och tycker det räcker egentligen, blir lite mer selektiv då.
Citera
2021-01-14, 15:52
Medlem
lakritcs avatar
Går tjejer på dejt mitt i smällkalla vintern och med C19 på all time high? Frågar då jag har ett uppehåll från appen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in