Citat:
Ursprungligen postat av
z-nexx
Släppt Snabbcentralen 4.011 nu med följande features

- Räknare för normala, bonus, och totala meddelanden under nuvarande månad
- Räknare för medelantalet sekunder du väntat på meddelanden senaste timmen eller dagen
- Räknare för medelantalet sekunder du lagt på att svara på meddelanden senaste timmen eller dagen
- Största featuren i denna uppdateringen! Om target har skickat en bild i sitt senaste meddelande får du upp den tillsammans med en textruta. Skriv och tryck enter, så loggar du bilden eller tryck escape för att låta bli. Inställningen är: Behaviour -> In conversation -> Auto open the quick logging for attachments
- En hotkey för ovanstående funktion ifall man inte vill ha den per automatik
- När man markerar med musen i meddelanderutan hamnar det i loggrutan för player. Detta ifall man skriver något som man vill logga, men inte vill skriva det två gånger. Använd hotkeyen för att hoppa till meddelanderutan, tabba och välj kategori genom att skriva namnet på den, tabba och tryck enter och violá, Du har sparat lika många knapptryckningar som meddelandet skulle varit
- Har gjort om koden för räknarna så att sidan fungerar bättre om man har zoomat in
Så sök efter userscript updates i Tampermonkey eller klicka in på
https://kattm.at/snabbcentralen/snabbcentralen.user.js och uppdatera
OBS: Väntetiden på nytt meddelande och tiden du tar att svara är lite experimentella, men jag låter er testa hur pass bra/dåligt de funkar.
Grymt bra uppdatering, tack mannen!
Reply time verkar fungera bra, wait time inte så bra den står på några sekunder fast borde vara längre än så. Men för mig kvittar det, reply time som är det intressanta att veta och ha koll på.
(Bugg? När jag uppdatera till nya versionen fungerade ingenting, var tvungen gå in i Settings och klicka på "Log settings", då kickade det igång och fungerade. Kanske bara var något fel för just mig)
keep up the good work