2021-01-12, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-nexx
[*]När man markerar med musen i meddelanderutan hamnar det i loggrutan för player. Detta ifall man skriver något som man vill logga, men inte vill skriva det två gånger. Använd hotkeyen för att hoppa till meddelanderutan, tabba och välj kategori genom att skriva namnet på den, tabba och tryck enter och violá,

För mig som är relativt ovan att använda tangentbordet till allt, kan du förklara för en blond idiot vilka tangenter jag trycker på och hur för att logga det så?
2021-01-12, 20:23
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-nexx
To be fair är fan hela JH osv. shady som fan. Jobbar man en helvecka (2000 meddelanden för 4k lön) får de själva in 26 lax på det. På en vecka, per operatör. Jag har absolut ingen aning men finns det 100 operatörer som gör detta varje vecka trillar det in 10,4 miljoner svenska kronor i månaden, som hamnar nån annanstans än hos operatörer. Är vi 1000 operatörer så får företaget in 104 miljoner spänn i månaden på oss. Och då räknar jag inte med coachernas lön, men den kan väl knappast vara större än 4000 i veckan.

Får coacherna lika mycket som operatörerna får ändå företaget in typ 8,8 miljoner kronor i månaden i rena intäkter, räknat på 100 aktiva operatörer.

Nån glassar så inåt helvete utan att lyfta ett lillfinger asså

Menar du att det är jh som äger sidorna och cc med? Annars delas ju pengarna på flera där.

En leverantör av operatörer får knappast alla pengar en kund betalar till sidan som i sin tur anlitar cc som i sin tur anlitar jh för operatörer?
2021-01-13, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Från hur trevlig och rolig som helst, och nu värsta utbrotten. Jättelikt en target faktiskt. Skärp dig. Är du bara 23år?

När vi började att ställa lite mer konkreta frågor till honom kunde han ju inte leverera. Så när han eller hon eller vem som nu döljer sig där, blev trängd, kom den riktiga äckliga personligheten igenom.
Allt som har skrivits ifrån det kontot är bara ren skit i utbroderad form.
2021-01-13, 00:34
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
När vi började att ställa lite mer konkreta frågor till honom kunde han ju inte leverera. Så när han eller hon eller vem som nu döljer sig där, blev trängd, kom den riktiga äckliga personligheten igenom.
Verkligen. Undrar om det är lite för mycket skit i näsan, och det verkar vara dags för han/hon att sova lite. Amir är ju som ett lamm om man jämför med den där dåren.
2021-01-13, 00:45
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

Jag har jobbat väldigt hårt för att komma dit jag är nu, flicka lilla och jag är lite besviken hur du i en "Nätdejting-tråd" avslöjade hela branschen och det du jobbar med. Förstår inte varför du hade sådant behov att göra det, kanske misstänka att du var kopplad till SVT-tjejen? :-) Tror nog säkerligen att JH-cheferna kommer tycka om det

Precis. Så varför tar du inte din fula mun, gå och hitta din älskade kuksugar Anders Wallensten tillsammans med Mopsan och stoppa upp dem i den där gamla utblåsta svettstrumpa av en vagina du har och far åt helvete till vilken skithåla du än kom från. Kan du göra det för mig?

...som en elefantsnabel, slår jag vad om att den är... grå, och uttöjd.
Se vem som sover nu. God natt.
Senast redigerad av frekkinhead 2021-01-13 kl. 01:38.
2021-01-13, 00:55
Medlem
Extremeflys avatar
Vilken hör denna till ?

https://jobba-hemifran.com/

Är det operator, jobba hemifrån eller moderator?

Finns de fler än dom nu för tiden?
2021-01-13, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Vilken hör denna till ?

https://jobba-hemifran.com/

Är det operator, jobba hemifrån eller moderator?

Finns de fler än dom nu för tiden?

De står ju jobba-hemifran på sidan så vilken sida tror du det är?
2021-01-13, 02:42
Medlem
z-nexxs avatar
Citat:
För mig som är relativt ovan att använda tangentbordet till allt, kan du förklara för en blond idiot vilka tangenter jag trycker på och hur för att logga det så?
Standard är att om du trycker:
  • Alt+Q hamnar du i players loggruta
  • Alt+W hamnar du i targets loggruta
  • Alt+A hamnar du i meddelanderutan
  • Alt+S öppnar du senaste attachment (kan vara från ett äldre meddelande)
  • Alt+Z öppnar du fönstret som du kan välja att bifoga en bild i
  • Alt+X tar du bort ifall du har bifogat en bild i meddelandet
  • Alt+1-5 är de fem knapparna högst upp på sidan, d.v.s.
    • Alt+1 är Messages
    • Alt+2 är Statistics
    • Alt+3 är Announcements
    • Alt+4 är Manual
    • Alt+5 är Settings
Sen finns det några genvägar till som inte har någon default (än?). De är:
  • "Go to target logging and guess category" - använder du när du markerat text i ett meddelande så att det hamnat i targets loggruta. Då försöker skriptet gissa kategorin på det, och lägger fokus på "Save note" så du bara behöver trycka enter för att logga det. Kan inte skriptet gissa kategori läggs fokus på kategoriväljaren, så får du välja kategori själv
  • "Save selection to target's "Aktuella saker"" - När du har markerat text och använder denna hotkeyen sparas din markerade text i targets logg under "Aktuella saker". Sparar tid på loggningen om target skrivit typ "varit ute och lekt med barnen idag" i sitt senaste meddelande
  • "Quick log attachment in latest message" - Om target har skickat en bild i sitt senaste meddelande öppnas denna och du får en textruta att skriva i. När du sen trycker Enter sparas det i targets logg under "Bilder". Trycker du Escape i stället så stängs bilden och ingenting händer (för att man ska kunna låta bli att logga bilden direkt)
  • "Send message" - Gör vad det står, är samma sak som om du klickar på "Send"-knappen
Ett tips är att använda tab (alltså ↹) på tangentbordet för att flytta fokus till nästa element på sidan. Det är mycket användbart när du loggar, eftersom kategoriväljaren och "Save note" ligger alldeles intill varann.
2021-01-13, 03:10
Medlem
Tack z-nexx! Du är grym. När lönen har trillat ned på kontot hos gubbarna ska jag kunna nyttja det fullt ut för det är inte så himla mkt att jobba med just nu. Ska försöka lära mig allt som kan underlätta.

Förresten, de genvägar som inte har default, kan jag själv välja genvägar där och spara i scriptet?
Senast redigerad av Haparandaflickan 2021-01-13 kl. 03:13.
2021-01-13, 07:54
Medlem
--2--s avatar
Citat:
Tack z-nexx! Du är grym. När lönen har trillat ned på kontot hos gubbarna ska jag kunna nyttja det fullt ut för det är inte så himla mkt att jobba med just nu. Ska försöka lära mig allt som kan underlätta.

Förresten, de genvägar som inte har default, kan jag själv välja genvägar där och spara i scriptet?

Du e bra knepig iaf. Hänger här o låtsas vara en i gänget samtidigt som du suttit i ”Den stora tråden om nätdejting /mod” och outat hela verksamheten. Tror du att vi får fler meddelanden av sånt eller?

Du hugger oss andra i ryggen o sen sitter du här o klagar på lite mess.

Edit: z-nexx, slösa inte din tid o hjälp den här galningen. Hon har valt sin sida.
2021-01-13, 08:29
Medlem
stitchbitchs avatar
Target bor i Kalmar
Operatör säger att player bor på Öland
Var undrar target?
Operatör svarar Bornholm

Jaså det är fight på g här? *tar fram popcorn*
2021-01-13, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stitchbitch
Target bor i Kalmar
Operatör säger att player bor på Öland
Var undrar target?
Operatör svarar Bornholm

Jaså det är fight på g här? *tar fram popcorn*

Ja tänka sig det blev fel stad, men gissar att gubben får betala 15 spänn ändå? Och du får en krona rite?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in