2020-12-26, 13:38
Medlem
Hor-Ullas avatar
Vad bra att ni är inne och kommenterar hela tiden i den här tråden så flera får upp ögonen för det här jobbet. Om fler börjar jobba så innebär det väl fler operatörer som måste slåss om färre meddelanden? Men det är kanske bra?
2020-12-26, 14:28
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Vad bra att ni är inne och kommenterar hela tiden i den här tråden så flera får upp ögonen för det här jobbet. Om fler börjar jobba så innebär det väl fler operatörer som måste slåss om färre meddelanden? Men det är kanske bra?

Kan du tänka dig att där fanns en tid då folk var tveksamma till detta jobb, 2017. Kolla första kommentarerna haha. När jag först skulle joina detta var jag asskeptisk och orolig i 2 veckor om jag ens skulle få min lön. Det roliga var att de missade skicka ut lön just den veckan jag började så jag trodde det var hel-fake och too good to be true. Nu är man så jäkla van vid det att man tar det som en självklarhet. Detta jobb är INGEN SJÄLVKLARHET, och vi borde alla visa mycket mer uppskattning. Vi kan basically tjäna mer än vanliga Svensson på att bara sitta framför datorn, vart vi än vill, när vi än vill, och skriva och kolla på någon film samtidigt i bakgrunden. Detta är något jag iaf. är tacksam för. Så TACK.
2020-12-26, 14:52
Medlem
Frekkinhead har helt rätt, jag är tacksam. Det är lätta snabba pengar och man ligger hemma i kalsongerna.

Sen tillför inte denna tråden någon tillströmning av ops, eller det kan jag i varje fall inte tänka mig. Företagen har förmodligen floder med ansökningsmail att plocka från. Folk söker via google annonser, facebook ,osv.
2020-12-26, 15:23
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Frekkinhead har helt rätt, jag är tacksam. Det är lätta snabba pengar och man ligger hemma i kalsongerna.

Sen tillför inte denna tråden någon tillströmning av ops, eller det kan jag i varje fall inte tänka mig. Företagen har förmodligen floder med ansökningsmail att plocka från. Folk söker via google annonser, facebook ,osv.
Så jävla många är det inte som fixar det här jobbet heller. En del Targets är så vidriga att man måste logga ut och hämta andan. Är det förresten någon som har sett till Johnny och älgen. Börjar fundera på var han är?
2020-12-26, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Så jävla många är det inte som fixar det här jobbet heller. En del Targets är så vidriga att man måste logga ut och hämta andan. Är det förresten någon som har sett till Johnny och älgen. Börjar fundera på var han är?
dag 14 utan knull johnny och älgen. Vilken target e vidrig? Tror du e känslig ba men du kanske e brud haha
2020-12-26, 15:49
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
dag 14 utan knull johnny och älgen. Vilken target e vidrig? Tror du e känslig ba men du kanske e brud haha
Hahaha. Självklart är jag brud. Äcklet som vill knulla sin dotter spyr jag av. 🤮 Resten fixar jag. Saknar Johnny, undrar om han hade älg i stället för julskinka?
2020-12-26, 15:59
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

Han kommer tillbaka. Han hade något uppehåll 2018 också. Han kommer, han kommer, de kommer alltid krypandes tillbaka. Samma med "Länkta" och "Galten", de var där 2017 men kom tillbaka början av 2020
2020-12-26, 17:27
Medlem
Citat:
Är det förresten någon som har sett till Johnny och älgen. Börjar fundera på var han är?

Jag hade honom för två dagar sedan, så han har nog inte blivit drabbad av corona iallafall!
2020-12-26, 17:39
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Hade honom också på julafton. Han valde fel tillfälle att köra sitt standardmess "är ni alla lika dumma i huvudet i Jönköping". Skrev något argt tillbaka och har inte sett honom sen dess.
2020-12-26, 17:40
Medlem
Apropå aggressiva targets har Amir vaknat på fel sida idag... Han orkar inte längre skriva att han heter Amir utan han skriver i första messet: Tid, plats, knulla eller försvinn!
2020-12-26, 17:52
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Apropå aggressiva targets har Amir vaknat på fel sida idag... Han orkar inte längre skriva att han heter Amir utan han skriver i första messet: Tid, plats, knulla eller försvinn!

Det sparar tid vettu
2020-12-26, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Dessa targets är så underbara. Hoppar från profil till profil och blir mindre och mindre tålmodiga. Love it.

Jävlar vilken kö det är uff

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in