2021-01-10, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masfobi
Vad använder du själv då?
Köksbordet
2021-01-10, 23:56
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Hahah? Det har redan hänt kan jag säga dig. Att jag skrivit 180 typ och de coacher jag har pratat med har sagt att det inte är något som helst problem. Vet inte vad du har haft för erfarenhet.. varför? Well för det mesta klarar jag det såklart, att skriva 200 men ibland har jag inte tid. Pluggar som sagt heltid. Är det nån slags lag att ha maximalt fittig attityd på Flashback eller? Lol
Nu blir jag lite nyfiken på det där svaret. Om du redan fått ett okej från coacher att skriva under 200 meddelanden. Varför ställer du då frågan här? Om du nu har jobbat på ett tag så hur har du då fått ut dina pengar och redovisat skatt? Får liksom inte ihop det riktigt.
2021-01-10, 23:57
Medlem
Citat:
Hahah? Det har redan hänt kan jag säga dig. Att jag skrivit 180 typ och de coacher jag har pratat med har sagt att det inte är något som helst problem. Vet inte vad du har haft för erfarenhet.. varför? Well för det mesta klarar jag det såklart, att skriva 200 men ibland har jag inte tid. Pluggar som sagt heltid. Är det nån slags lag att ha maximalt fittig attityd på Flashback eller? Lol

Fast du vet att det är inte coacherna som bestämmer om du får kicken eller inte? Jag frågade dig om vad poängen är att ens söka till ett jobb om man bara kan eller klarar av att tjäna 200 kronor i veckan på det?
2021-01-11, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Nu blir jag lite nyfiken på det där svaret. Om du redan fått ett okej från coacher att skriva under 200 meddelanden. Varför ställer du då frågan här? Om du nu har jobbat på ett tag så hur har du då fått ut dina pengar och redovisat skatt? Får liksom inte ihop det riktigt.

Eller hur? Jag tror dessutom att han gillar att kolla på alla kukar gratis.
2021-01-11, 00:42
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Eller hur? Jag tror dessutom att han gillar att kolla på alla kukar gratis.
🤣😂🤣 Förmodligen är det viktigare att få kolla på kuk än att tjäna pengar. Så många konstiga jävlar som har skrivit under veckan. Folk verkar villa skatta på pengar som dom inte ens har tjänat. 180 meddelanden i veckan ger 180kr i lön, sen vill dåren skatta 55% på det för att inte åka fast för bedräger, eller skattefiffel.Skrattar så jag kissat på mig. Sen finns det inget bankkort så att plocka ut dom verkar vara kämpigt.
2021-01-11, 00:47
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Don’t do the crime if you ain’t got the time
2021-01-11, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Don’t do the crime if you ain’t got the time
Var bor du då?
2021-01-11, 03:10
Medlem
z-nexxs avatar
Släppt Snabbcentralen 4.011 nu med följande features
  • Räknare för normala, bonus, och totala meddelanden under nuvarande månad
  • Räknare för medelantalet sekunder du väntat på meddelanden senaste timmen eller dagen
  • Räknare för medelantalet sekunder du lagt på att svara på meddelanden senaste timmen eller dagen
  • Största featuren i denna uppdateringen! Om target har skickat en bild i sitt senaste meddelande får du upp den tillsammans med en textruta. Skriv och tryck enter, så loggar du bilden eller tryck escape för att låta bli. Inställningen är: Behaviour -> In conversation -> Auto open the quick logging for attachments
  • En hotkey för ovanstående funktion ifall man inte vill ha den per automatik
  • När man markerar med musen i meddelanderutan hamnar det i loggrutan för player. Detta ifall man skriver något som man vill logga, men inte vill skriva det två gånger. Använd hotkeyen för att hoppa till meddelanderutan, tabba och välj kategori genom att skriva namnet på den, tabba och tryck enter och violá, Du har sparat lika många knapptryckningar som meddelandet skulle varit
  • Har gjort om koden för räknarna så att sidan fungerar bättre om man har zoomat in

Så sök efter userscript updates i Tampermonkey eller klicka in på https://kattm.at/snabbcentralen/snabbcentralen.user.js och uppdatera

OBS: Väntetiden på nytt meddelande och tiden du tar att svara är lite experimentella, men jag låter er testa hur pass bra/dåligt de funkar.
2021-01-11, 03:29
Medlem
se8035s avatar
.
Senast redigerad av se8035 2021-01-11 kl. 03:34.
2021-01-11, 03:34
Medlem
z-nexxs avatar
Jag har nämnt det innan, men som sagt har jag ingen aning om hur JH, texkings, chattcentralen, oper4u, netaporter, etc. etc. ställer sig till att man använder ett plugin som förändrar arbetssättet. Därför är det heller ingen bra att visa printscreens eller prata med coacher om det. De jag personligen känner som använder skriptet har gjort det i flera år utan problem (och undviker som sagt att prata med coacher om det).

Innan vi har klartecken från någon av sidorna vi jobbar för, så är det helt på egen risk ni nämner något för coacher osv.
Senast redigerad av z-nexx 2021-01-11 kl. 03:37.
2021-01-11, 03:36
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-nexx
Kanske för att du heter se8035 på flashback.

Jag har nämnt det innan, men som sagt har jag ingen aning om hur JH, texkings, chattcentralen, oper4u, netaporter, etc. etc. ställer sig till att man använder ett plugin som förändrar arbetssättet. Därför är det heller ingen bra att visa printscreens eller prata med coacher om det. De jag personligen känner som använder skriptet har gjort det i flera år utan problem (och undviker som sagt att prata med coacher om det).
Vad gjorde att du releasa scriptet för allmänheten om det funnits i flera år?
2021-01-11, 03:45
Medlem
z-nexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Vad gjorde att du releasa scriptet för allmänheten om det funnits i flera år?
Det har funnits för allmänheten sen dag 1 på grund av hur Tampermonkey funkar (man måste hosta skriptet på någon hemsida om man vill att uppdateringar ska funka som de ska). Jag började utveckla det för att underlätta för de jag personligen känner som jobbar för JH. Det första jag hörde från någon utomstående var att 18 februari 2019 skrev nån random snubbe på Facebook och hade hittat skriptet via Google, han hade nån grupp på Kik där de var flera som använde det. Jag blev nyfiken på hur många fler som kanske använder det och la till att operatörnamnet sparas på min webbserver och det visade sig att det var många, många fler som använde det, så jag svängde ihop en hemsida till skiten och la upp den och skriptet på min domän kattm.at. Jag har absolut noll aning om vad som sägs om skriptet utanför just den här tråden på flashback

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in