Citat:
I den första viden säger hon att hon hade planerat att jobba det här året, men att pandemin kom emellan. Det är kul för att hon flera gånger tidigare sagt och skrivit att det här var året hon skulle vara hemma så det passade bra att Coronan kom. Det gäller att komma ihåg sina lögner.
Särskilt påverkad tycker jag inte hon låter.
Särskilt påverkad tycker jag inte hon låter.
Ja, jag reagerade på det också. Anna har ju påstått att hon jobbat mycket de senaste 2-3 åren för att kunna vara ledig i år. Därför har hon sagt att hon, till skillnad mot andra artister, inte påverkats ekonomiskt av Corona. Men sen blev Anna sjuk i covid där det sen har hävdats att hon tappat inkomster till följd av insjuknandet och den pågående pandemin. Inte lätt för Anna att hänga med i sina egna lögner.
Men att det är skralt ekonomiskt i det Took-Stolledanska hushållet märkte vi inför jul. Inga julklappar utan enbart hårbehandlingar till sig själv och döttrarna som hon tiggde till sig. Vad ”männen” i familjen fick som julklappar har inte delats varför man kan anta att de inte fick något alls i julklapp.
Nyåret verkar också varit skralt där inte en enda bild lades upp av nyårsfirandet. Enbart reklam för hennes hälsningar via memmo.me som lades upp, något hon tidigare sagt att hon aldrig skulle göra ens mot betalning.
Jämför med bästa väninnan My där sonen fick ett berg av julklappar och nyårsfirandet skedde med bästa Sigtuna-vännerna, vilka inte var Anna med familj.

Anna sitter i sommarstugan i Märta och tittar ut över de snöbelagda ängarna. Men vad är en bal på slottet...