2021-01-07, 20:22
Medlem
Topgun855s avatar
My är nog skitless på Anna.
I somras lade My ut på IG att hon åt på valvet i Sigtuna.

20 min senare stormar Anna med gubbe och slår sig ner bredvid dom.

Sist dom umgicks var det nått Ikeabesök i höstas på stores..

My är driven, glad, egenföretagare m.m.
Hon är tvärtom mot Anna som bara gnäller om allt och kräver jämt att vara i centrum.
Har stött på såna personligheter många gånger.
Suger ens egna energi ur en..

Nää stek dina omeletter och fundera på ordet ödmjuk..
Citera
2021-01-07, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hon hade planerat att jobba när det passade henne...
Och de två stora jobben som hon visst fick corona som gjorde att allt gick i stöpet var dels ett reklamsamarbete? och hide & seek, med jocke o jonna
Är det två stora jobb?!
Jag märker att vi har olika syn på vad som är viktigt i livet...

De två stora jobben är hemliga fortfarande då de är satta på is. Kampanj/reklam var ett, det andra sade hon inte så mycket om.

Sedan nämnde hon Hide and Seek (som ett tredje jobb). Spaning här i tråden har faktiskt stärkt tesen då de inspelningarna skulle börja precis då hon fick corona. Man behöver ju inte misstro precis allt hon säger. Hon har ju dykt upp återkommande i (fjant)produktioner i alla år, senast Klassfesten.
Citera
2021-01-07, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
De två stora jobben är hemliga fortfarande då de är satta på is. Kampanj/reklam var ett, det andra sade hon inte så mycket om.

Sedan nämnde hon Hide and Seek (som ett tredje jobb). Spaning här i tråden har faktiskt stärkt tesen då de inspelningarna skulle börja precis då hon fick corona. Man behöver ju inte misstro precis allt hon säger. Hon har ju dykt upp återkommande i (fjant)produktioner i alla år, senast Klassfesten.

Jag tror inte hon vet skillnad mellan sanning och lögn.
Hela hennes liv är inbäddad i någonting som luktar..
Hon får fortsätta ljuga, sanningen finns och den går inte att dölja, även om hon skakar på huvudet och gråter lite.

Hon gör allt för publicitet.
Jag tror tex att hon skulle ringa skvallerpressen om Robbert skulle bli skjuten, innan hon ringer polisen
Hon är en lycksökerska som utsrålar så mycket avsky och avundsjuka så det blir tragikomiskt.
Hon berättade om sin bröstförminskning, som hon lät göra, inte pga ryggproblem som hon sa, utan för att män tog sig friheter och tog på brösten och hon kunde inte säga ifrån...

Tycker att hennes barn har gått den väg som var utstakad, förutom V*nessa, som är undantaget som bekräftar regeln.. fy för att bo med fejkanna och kopplet av slashasar.
Vad finns kvar som hon inte har korrigerat på sin kropp?
Vad ger hon för signaler? Yta, det är vad som räknas.
När "lajvade" hon utan filter och produkter sist?
Citera
2021-01-07, 21:23
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hm, jag är inte säker på att en "fru" får ärva sin svärfar om maken dör först. Först och främst så det väl ingen som vet exakt hur han äger/ägt fastighet i Spanien. Men säg att den är värd ett par miljoner. Sedan vet vi väl(?) inte om gubben sitter på en bostadsrätt eller hyresrätt på Östermalm. Är det en bostadsrätt finn ju några miljoner att hämta. Beroende på hur mycket den är belånad? Sedan återstår väl att se hur många syskon Roberta har att dela med. Är Robertas mamma död förresten? Finns inga hinder så är Roberta bröstarvinge och får ärva allt. Skulle som sagt Roberta dö först är jag inte hundra på att Anna får ärva något, om det inte står särskilt i ett testamente. Undrar om inte Robertas barn i så fall får ärva? Jag skulle inte bli förvånad om gubben Toledano avlider under mystiska omständigheter snart. Kan mycket väl tänka mig att Anna smyger ner lite Arsenik i sockerskålen varje gång hon är där på covidbesök.

Nu utgår jag i mitt exempel från att Svärfar dör först, svärmor är död.
När Anna snyftande försökte bortförklara varför hon inte fixat tvättfatet på toan (i Arga Snickaren) , var svärmors död en av ursäkterna.

Osäker dock om Roberto har en syster, men
normalt sätt så ärver ju frun sin make, hon har fri förfoganderätt före deras gemensamma barn. Roberto har inga känt existerande särkullbarn. Barnen ärver Anna om Roberto dör före Anna (förutom Felicia, om inte Roberto är snäll och skriver in henne i ett testamente)

Svärfar bor tydligen i en bostadsrätt värderad till 3,8 miljoner. Sedan brukar det inte alltid stämma med bostadsbeteckningarna, men jag tror nog att Robertos far har bra med pengar och troligtvis inte sitter på en hyresrätt.
Tror även att han verkar vara en man som vid snart 85 års ålder inte har belånad lägenhet.
Han har ju haft eget företag och verkar inte ha noll koll, är man en sådan person med koll, då ser man till att lånen är betalda, testamenten är skrivna och allt är ordnat eftersom tiden räknas ner självklart när man blir äldre, man dör ju ofrånkomlig och riskerar att bli dement.
Senast redigerad av cece123 2021-01-07 kl. 21:32.
Citera
2021-01-07, 22:53
Medlem
7500 inlägg, mestadels selfies m filter i smalvinkel, hon måste ju ha ett extremt mindervärdeskomplex.

Själv tror jag hon lider av en känslomässig personlighetsstörning, flera stycken i kombination är inte omöjligt

Finns det några snälltroll i tråden?

Åååh fet-Anna vad fin du är idag!! Du kan verkligen bädda en säng, göra frukost och sitta live, plus i kanten för effort, Roberta måste vara sjukt nöjd.
Citera
2021-01-07, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
7500 inlägg, mestadels selfies m filter i smalvinkel, hon måste ju ha ett extremt mindervärdeskomplex.

Själv tror jag hon lider av en känslomässig personlighetsstörning, flera stycken i kombination är inte omöjligt

Finns det några snälltroll i tråden?

Åååh fet-Anna vad fin du är idag!! Du kan verkligen bädda en säng, göra frukost och sitta live, plus i kanten för effort, Roberta måste vara sjukt nöjd.
Ja mindervärdeskomplex kan man ju lugnt säga att hon har. Detta ständiga sökande efter bekräftelse och uppmärksamhet.....finns väl ingen annan som lägger upp så många bilder (filtrerade dessutom) på sig själv....ständigt och jämt. Hur orkar hon?
Citera
2021-01-07, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hur orkar hon?
Människor som Anna behöver ständig bekräftelse för att trycka bort dom negativa tankarna hon har om sig själv, det är lika basalt som att andas, om hon inte får denna bekräftelse går hon under, att det är på bekostnad av både karln och barn gör ingenting, det är deras jobb att få Anna att må bra.
Citera
2021-01-07, 23:46
Medlem
Citat:
Människor som Anna behöver ständig bekräftelse för att trycka bort dom negativa tankarna hon har om sig själv, det är lika basalt som att andas, om hon inte får denna bekräftelse går hon under, att det är på bekostnad av både karln och barn gör ingenting, det är deras jobb att få Anna att må bra.

Anna beter sig alltid som om hon vore drottningen av Saba, men i själva verket är hon bara en tragisk driftkucku som borde få hjälp.
Hon har totalförstört 2 av sina barn...
Citera
2021-01-07, 23:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
My är nog skitless på Anna.
I somras lade My ut på IG att hon åt på valvet i Sigtuna.

20 min senare stormar Anna med gubbe och slår sig ner bredvid dom.

Sist dom umgicks var det nått Ikeabesök i höstas på stores..

My är driven, glad, egenföretagare m.m.
Hon är tvärtom mot Anna som bara gnäller om allt och kräver jämt att vara i centrum.
Har stött på såna personligheter många gånger.
Suger ens egna energi ur en..

Nää stek dina omeletter och fundera på ordet ödmjuk..
My känner att hon inte får något utbyte av tunnan. My är driven, träningsvillig och äter rätt. Så har hon en "vän" som är totalt tvärtom. Lat, fet, äter onyttigt. Då är det klart man tar avstånd från en sådan person.
Citera
2021-01-08, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Anna beter sig alltid som om hon vore drottningen av Saba, men i själva verket är hon bara en tragisk driftkucku som borde få hjälp.
Hon har totalförstört 2 av sina barn...
Ja vad är det här för psychofamilj egentligen, alla ungar bor hemma?

En är våldtäktsman och hänger med becknarReinfeldt, en är dömd tjuv och den enda som verkar jobba är Roberta? Han dör väl inom 5 år av en stressutlöst hjärtinfarkt.

Tacka fan för internet och livestreams!
Citera
2021-01-08, 00:40
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ja vad är det här för psychofamilj egentligen, alla ungar bor hemma?

En är våldtäktsman och hänger med becknarReinfeldt, en är dömd tjuv och den enda som verkar jobba är Roberta? Han dör väl inom 5 år av en stressutlöst hjärtinfarkt.

Tacka fan för internet och livestreams!

Ja, det är ju rätt sjukt, för Anna lagar ju knappt mat hemma. Det verkar vara Felicias jobb.
Anna har ju fullt upp med sig själv.
Citera
2021-01-08, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ja, det är ju rätt sjukt, för Anna lagar ju knappt mat hemma. Det verkar vara Felicias jobb.
Anna har ju fullt upp med sig själv.

Anna bäddar rent också. Och ibland har hon viktiga möten som är hemliga. Men resten är egentid, det stämmer. Hon behöver ju tänka mer på sig själv nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in