2020-12-08, 15:03
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna verkar något skadad när hon ständigt kör med sin engelska.. För vem liksom?
För sitt engelska fan Mållgan?
https://pasteboard.co/JDXIZtj.jpg
https://pasteboard.co/JDXL07O.jpg
https://pasteboard.co/JDXLu0A.jpg
It's for Moal-gaen.
Citera
2020-12-08, 15:07
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
STOPPA PRESSARNA!

Anna säger i sin live att hon funderar på, och har funderat på länge, att TA ETT VANLIGT JOBB!
Många jobb hon varit intresserad av har dock krävt utbildning (surprise, surprise), vilket lett till att det inte blivit något av.

Ser vi ett paradigm-skifte ske???

Undrar vad GalenpAnna har för definition av "ett vanligt jobb". Det skulle vara intressant, eller snarare kul, att få reda på.
Citera
2020-12-08, 15:22
Medlem
dznBots avatar
Herregud jag blir sjuk i huvudet när hon sitter och låter tårarna rinna samtidigt som hon pratar om nåt vanligt och när de kommer till munnen så slickar hon i sig dem som ingenting. Varför säger inte barnen ifrån till henne? De står ju uppenbarligen bakom och hör allt. Och säääääkert att det är kaffe i kaffekoppen. Hon gråter ju mer o mer för var klunk...
Citera
2020-12-08, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Herregud jag blir sjuk i huvudet när hon sitter och låter tårarna rinna samtidigt som hon pratar om nåt vanligt och när de kommer till munnen så slickar hon i sig dem som ingenting. Varför säger inte barnen ifrån till henne? De står ju uppenbarligen bakom och hör allt. Och säääääkert att det är kaffe i kaffekoppen. Hon gråter ju mer o mer för var klunk...
Jaa stackars hennes barn
Båda flickorna ser man ju inte så glada att komma och pussa mamman på liven
Uff stackars vanessa
Citera
2020-12-08, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Jaa stackars hennes barn
Båda flickorna ser man ju inte så glada att komma och pussa mamman på liven
Uff stackars vanessa
Jag kan bara konstatera att Anna TookBook är patetisk. PATETISK. Sitta och tycka synd om sig själv. Offer-koftan på! Gråter för att hon inget jobb har i artistvärlden varken nu eller senare. Det är INGEN i artistvärlden som vill ha med henne att göra! Jag tycker Anna ska svara på de få frågor som hon får som är av intresse! Vem var äcklig? Var det sonen som våldtog eller.... ? Hon kan inte hålla på att ducka för dessa frågor. De bor för sjutton under samma tak
Citera
2020-12-08, 16:45
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Jag kan bara konstatera att Anna TookBook är patetisk. PATETISK. Sitta och tycka synd om sig själv. Offer-koftan på! Gråter för att hon inget jobb har i artistvärlden varken nu eller senare. Det är INGEN i artistvärlden som vill ha med henne att göra! Jag tycker Anna ska svara på de få frågor som hon får som är av intresse! Vem var äcklig? Var det sonen som våldtog eller.... ? Hon kan inte hålla på att ducka för dessa frågor. De bor för sjutton under samma tak
Man får ju känslan av lite fyllegråt.
Men, jag tycker faktiskt synd om henne även om hon bäddat själv. Bränt broarna som skulle kunna hjälpa henne...
Hon hade ju kunnat starta en yt kanal och kört olika program hemifrån och tjänat lite pengar. Att tjäna pengar stärker självkänslan.
Citera
2020-12-08, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna verkar något skadad när hon ständigt kör med sin engelska.. För vem liksom?
För sitt engelska fan Mållgan?
https://pasteboard.co/JDXIZtj.jpg
https://pasteboard.co/JDXL07O.jpg
https://pasteboard.co/JDXLu0A.jpg
Anna räknar med att slå igenom internationellt...
Citera
2020-12-08, 17:00
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/tggnt34

Sammanfattning av det jag orkade med att lyssna på -

Någon föreslog att hon skulle sätta på teven då statsministern skulle hålla tal om julfirande och corona.
Anna blev smått aggressiv och var inte i en sinnesstämning idag så att hon orkade lyssna på deras "jävla fucking restriktioner "

Hon pratade om att hon så gärna vill arbeta.
Det stora problemet var att när hon söker jobb så tror folk att hon driver med dom.
Att dom är med i dolda kameran.
"Ska jag liksom säga att hej jag har arbetat som artist i 36 år och nu söker jag ett vanligt arbete?"
Hon pratade om vården men då behövde hon ju utbildning.
Städa kunde hon göra!
Det var hon bra på.
Tänk vad fint hon skulle kunna organisera i folks troslådor.
Ingen normal människa släpper väl in Anna Book i ens hem.
Vem vet vad hon plockar med sig hem.

Hon blev väldigt rörd vid ett tillfälle.
"Jag är så jävla rädd att säga fel saker
I am doomed if I do and doomed if I dont"

Hon grät en skvätt också då hon berättade att hon inte längre kunde prioritera sig själv utan måste prioritera andra.
Är väl barnen hon menar och att prioritera dom är väl det man tar på sig när man bestämmer sig för att skaffa barn.
Melodifestivalen 2016 kom upp.
Detta blev hon förstås upprörd över igen.
Olika regler för olika artister.
Hon blev lovad att få en ny chans året efter men så blev det inte!
Behövde ett team som ville samarbeta med henne.
Vem vill det??

Tvillingparet som hon sjöng in en låt med för inte så länge sedan kom också upp.
Arg igen!
Sa kryptiskt att hon måste få göra saker som hon känns rätt för henne.
Att det känns ok duger inte.

Och så detta eviga låtspelande 🙄
Hon sjunger och trallar med och liven blir om möjligt ännu segare.
Allt medan Vanessa plockar ur diskmaskinen och Felicia ska fixa middagen.
Fullt upp nu 😉
Citera
2020-12-08, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det komiska och också skrämmande är att hon hade verkligen skrivit in det på sitt CV.
Har hon verkligen gjort det?
Citera
2020-12-08, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Man får ju känslan av lite fyllegråt.
Men, jag tycker faktiskt synd om henne även om hon bäddat själv. Bränt broarna som skulle kunna hjälpa henne...
Hon hade ju kunnat starta en yt kanal och kört olika program hemifrån och tjänat lite pengar. Att tjäna pengar stärker självkänslan.
Kärringen är hemmafru sörru med hushållerska, dräng och piga. Jobba för att bidra till familjens ekonomi, framtid och fr a en förebild för barnen passar inte henne. Kärringens "jobb" är att få botox injicerat, sätta i löshår hos frissan på Östermalm, byta sängkläder och puffa till alla kuddarna och så dessa dagliga totala nonsens lives.
Citera
2020-12-08, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/tggnt34

Sammanfattning av det jag orkade med att lyssna på -

Någon föreslog att hon skulle sätta på teven då statsministern skulle hålla tal om julfirande och corona.
Anna blev smått aggressiv och var inte i en sinnesstämning idag så att hon orkade lyssna på deras "jävla fucking restriktioner "

Hon pratade om att hon så gärna vill arbeta.
Det stora problemet var att när hon söker jobb så tror folk att hon driver med dom.
Att dom är med i dolda kameran.
"Ska jag liksom säga att hej jag har arbetat som artist i 36 år och nu söker jag ett vanligt arbete?"
Hon pratade om vården men då behövde hon ju utbildning.
Städa kunde hon göra!
Det var hon bra på.
Tänk vad fint hon skulle kunna organisera i folks troslådor.
Ingen normal människa släpper väl in Anna Book i ens hem.
Vem vet vad hon plockar med sig hem.

Hon blev väldigt rörd vid ett tillfälle.
"Jag är så jävla rädd att säga fel saker
I am doomed if I do and doomed if I dont"

Hon grät en skvätt också då hon berättade att hon inte längre kunde prioritera sig själv utan måste prioritera andra.
Är väl barnen hon menar och att prioritera dom är väl det man tar på sig när man bestämmer sig för att skaffa barn.
Melodifestivalen 2016 kom upp.
Detta blev hon förstås upprörd över igen.
Olika regler för olika artister.
Hon blev lovad att få en ny chans året efter men så blev det inte!
Behövde ett team som ville samarbeta med henne.
Vem vill det??

Tvillingparet som hon sjöng in en låt med för inte så länge sedan kom också upp.
Arg igen!
Sa kryptiskt att hon måste få göra saker som hon känns rätt för henne.
Att det känns ok duger inte.

Och så detta eviga låtspelande 🙄
Hon sjunger och trallar med och liven blir om möjligt ännu segare.
Allt medan Vanessa plockar ur diskmaskinen och Felicia ska fixa middagen.
Fullt upp nu 😉
Så i stället för att umgås med de övriga i familjen så väljer kärringen och sitta och tycka synd om sig själv framför kameran.
Citera
2020-12-08, 18:16
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Kärringen är hemmafru sörru med hushållerska, dräng och piga. Jobba för att bidra till familjens ekonomi, framtid och fr a en förebild för barnen passar inte henne. Kärringens "jobb" är att få botox injicerat, sätta i löshår hos frissan på Östermalm, byta sängkläder och puffa till alla kuddarna och så dessa dagliga totala nonsens lives.

Smickra inte Anna nu..Allt hon vill är ju att efterlikna en Östermalmslady.
Även om hon bor långt ute i bushen, utanför Märsta.
Anna är ju en Förortsunge, uppvuxen med ensamstående mamma,icke närvarande invandrar pappa, outbildad, fd ensamstående mamma, fd sambo med en förortskille, långtidsarbetslös och periodsvist långtidssjukskriven.
Annas CV ekar tomt mellan raderna.
Däremot har Anna en walkincloset med noppiga offerkoftor, som hon mellan tårarna stickat.. Alldeles själv.
Dags att sälja offerkoftorna på loppis nu Anna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in