2021-01-06, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Frågan är varför Joakim ska ta ut pengar just på detta gudsförgätna ställe. Visst kan han vara lurad in i en fälla av flickvännen pga vårdnadstvist tex.
Ja, med flickvännens kort dessutom när de satt på en pub där man kunde betala med kort? It doesn’t add up...
Citera
2021-01-06, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhilton
Såg att Aclasslimo låg nära brottsplatsen, kan vi ha en annalkande limofejd
Ja, det gör det såg jag nu när jag googlade! Men jag tror ändå att GM inte var ute efter BO på ett personligt plan utan att han bara råkade bli ett random offer, men man vet ju aldrig!
Citera
2021-01-06, 00:51
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Hon har nu två små barn utan far att ta hand om själv.
- Men jag har goda grannar och goda vänner. Jag hoppas att allt kommer att ordna sig, säger hon och tar en lång paus för att samla sig.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/2d9Jey/joakim-forsberg-45-knivmordades-i-rissne
Ovanstående kommentar är skum av flickvännen. Hur kan något ordna sig för barnen, deras far är mördad. I intervjun står att hon hade två barn med mannen.

Olika uppgifter i tråden.

Edit: Lång paus efter den kommentaren. Vad är det som ska ”ordna sig”?
Senast redigerad av Passepartout 2021-01-06 kl. 00:58.
Citera
2021-01-06, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singlan74
Håller med, tror absolut inte att flickvännen har något med detta att göra! Fruktansvärt för henne att hitta honom liggandes där, kan inte ens föreställa mig 😢.
blir helt förskräckt att läsa alla galna konspirationsteorier, antar det är tjugoåringar som lever i en sunkig oempatisk föreställnings värld.
Ju sjukare ideer ju fler hakar på.
Vad är det för typer som måste framställa brottsoffer som kriminella.Sjukt.
Ut och jaga mördaren istället..
Senast redigerad av moshes 2021-01-06 kl. 00:55.
Citera
2021-01-06, 00:52
Medlem
Angående om varför han gick till en bankomat. Sista beställning är 19.59 pga Covid, och man måste stänga ner 20.30. Han går ut 20.25 för att ta ut pengar till notan? Hon har fyllt år och restaurangen har bjudit en del, så de vill ge tillbaka med att dricksa kontant?

Kan det vara så enkelt och oskyldigt?
Citera
2021-01-06, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singlan74
Håller med, tror absolut inte att flickvännen har något med detta att göra! Fruktansvärt för henne att hitta honom liggandes där, kan inte ens föreställa mig 😢.
blir helt förskräckt att läsa alla galna konspirationsteorier, antar det är tjugoåringar som lever i en sunkig oempatisk föreställnings värld.
Ju sjukare ideer ju fler hakar på.
Vad är det för typer som måste framställa brottsoffer som kriminella.Sjukt.
Ut och jaga mördaren istället..
Citera
2021-01-06, 00:53
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McRoadkill
Här är korrekt modell på jackan. Den släpptes för cirka 10 år sedan

https://ibb.co/16nyb9W
https://ibb.co/fvdWXfL
Vore intressant att veta om den fortfarande tillverkas och om inte när den upphörde. Bilderna visar på en tämligen ung GM
Citera
2021-01-06, 00:54
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Udda val med sommarjacka. Men spekulerar som alla andra.

Om det var beställningsmord så tar han "såklart" på sig nåt uppseendeväckande - som alla tittar eter sen - och så glider han hem på bussen i sin mörkgrå sparkdräkt han har under

Inte konstigare än så . .
Citera
2021-01-06, 00:55
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuttarn
Angående om varför han gick till en bankomat. Sista beställning är 19.59 pga Covid, och man måste stänga ner 20.30. Han går ut 20.25 för att ta ut pengar till notan? Hon har fyllt år och restaurangen har bjudit en del, så de vill ge tillbaka med att dricksa kontant?

Går utmärkt att dricksa med kortet så ingen trovärdig förklaring.
Citera
2021-01-06, 00:55
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Frågan är varför Joakim ska ta ut pengar just på detta gudsförgätna ställe. Visst kan han vara lurad in i en fälla av flickvännen pga vårdnadstvist tex.

Varför betalade dom inte med kortet, och varför tog dom inte ut pengar innan?
Tänte dom ta en springnota eller
Citera
2021-01-06, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trillian
Det finns bara en F*ouzi* R*chdi skriven i Sverige och det är i Sundbyberg så vi kan anta att det är den aktuella flickvännen.

Jag hittade en Facebookprofil tillhörande en person med samma namn som är boende i Stockholm. Hon har "gillat" en restaurang i Sundbyberg vilket gör att vi kan anta att Facebookprofilen tillhör den aktuella kvinnan.

Har gått igenom facebookprofilen som, med hög sannolikhet, tillhör flickvännen F*ouzi* R*chdi.

Några saker fångar min uppmärksamhet:

* Hon har bara 24 vänner. Typisk markör för udda typer.

* Hon har inte en enda vän som heter något med Forsberg. Borde hon inte vara vän med sin pojkväns familjemedlemmar o dyl? Avvikande.

* Hon har väldigt få svenska Facebook-vänner överlag. Hur har dom träffats egentligen? Det känns inte troligt att de rört sig i samma cirklar. Lite avvikande.

* Av hennes senaste uppladdningar så verkar inte någon svensk gillat hennes bilder.

* Har inte Joakim Forsberg en Facebook-profil? Det är också avvikande om han inte har det.

* = a

Jo han har väl en facebookprofil? 17 vänner!!!
Citera
2021-01-06, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/2d9Jey/joakim-forsberg-45-knivmordades-i-rissne
Ovanstående kommentar är skum av den s.k flickvännen. Hur kan något ordna sig för barnen, deras far är mördad. I intervjun står att hon hade två barn med mannen.

Olika uppgifter i tråden.

Jag undrar om hennes svenska är ganska begränsad och att det är därför hennes uttalanden blir så udda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in