Citat:
Tror jag sett serien 6 gånger varav hälften i 4:3 SD och hälften i 16:9 HD. Den stora skillnaden är ju att det är HD så bättre bild. Gillar att den känns lite "rå och old school" i 4:3 men bättre bild i 16:9. Så stor skillnad blir det ju inte. Föredrar nog 16:9.
Citat:
Riktigt bra citat. Det ansyftar och är en liten pik på när W Bush gick in i Irak."Don't matter who did what to who at this point. Fact is, we went to war and now there ain't no goin' back. I mean, shit, it's what war is, you know? Once you in it, you in it. If it's a lie, then we fight on that lie. But we gotta fight."
Älskar det där citatet... Tall man!!
Älskar det där citatet... Tall man!!
Citat:
Jag tycker säsong 2 är bästa säsongen i en serie någonsin. Har nog skrivit detta innan men skriver igen: när jag såg serien första gången tänkte jag "va fan jag vill tillbaka till ghettot" När jag såg om serien andra gången insåg jag dess storhet. Detta verkar vara väldigt vanligt och är flera i tråden som verkar tycka samma sak. Men tyvärr i det stora hela så verkar ju folk glömma bort de karaktärerna en del om man kollar runt på exempelvis youtube så verkar folk glömt hur bra de karaktärerna är. Frank är ju en grymt bra karaktär med några riktigt bra citat. Exempelvis " You know what the problem is Brucie? We used to make shit in this country, build shit. Now we just put our hand in the next guys pocket"Tror inte det är en slump med "the greek" då historien om Sobotkas är en grekisk tragedi.