Citat:
Ursprungligen postat av
InkassoPierre
med andra ord så är man psyksjuk och man ska aldrig gå till elgiganten eller mediamarkt. vilket förklarar varfäör det är helt öde i dessa skitbutiker och det är bara psyksjuka som jobbar som "säljare". det förklarar också vaerflr folk handlar på nätet. vem vill ha kontakt med psyksjuka som kallar sig för säljare när man kan handla billigare på nätet och man kan slippa ha med mentalt sjuka att göra med. hela konceptet är ju så att de som har låg intelligens och ör psyksjuka ska kunna känna sig smart. det är bara det att kunden har svängt branschen till sin fördel och dessa idioter inte har fattat hur man bemöter detta. säljare är viudriga öckel med lägst intelligens, psyksjuka vildar och varelser.
Nu är det ju ganska många år sen jag jobbade i butik, men har ändå svårt att förstå hur nån som följer ledningens direktiv och regler kan anses som psyksjuk?
Dock ansågs jag vara en jobbig jävel när jag jobbade där för jag sa vad jag tyckte, jag vägrade sälja extraförsäkring till de som inte specifikt frågade om det, jag ville hellre göra kunden nöjd än några chefer på kontoret.
Detta fick jag mycket skit för och t.o.m ombads att söka mig vidare, vilket jag till slut gjorde! 👍