De moderatorerna som står bakom förändringarna har haft en månad på sig att ta sitt förnuft till fånga.
Flertalet av skribenterna i den diskuterade tråden har uttryckt sitt missnöje över situationen liksom två andra moderatorer. Ändå kör dessa moderatorer sin egna väg som i mina ögon allt mer liknar en vendetta utan att ens lyssna på skribenterna. Jag vet inte vad ni andra tycker, men jag har fått nog och tappat tron att det går att resonera med dem.
Låt oss diskutera att starta en ny tråd. Jag skulle självklart helst se vår underbara stora brusiga tråd tillbaka. Men om det inte går, eller fram till dess att det går, kan vi överväga att starta en ny tråd, så vi i all fall kan ha en intressant diskussion igen utan varningar, raderade inlägg och avstängningar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel Kostia
XXX
Därför vänder jag mig först till dig. Har du fått ut ett svar från moderatorerna om, med vem vi frågar och var vi kan ha en trådstart? Laidback som de har tydligt gett sitt medgivande till är inte intressant. Jag kan inte själv riktigt tyda vad de menar och i mina öron låter det bara som ett enda stort förbud, där så lite svar som möjligt ges på dina frågor.
Vi kan ju också bara pröva. Intressant att se om det innebär en ögonblicklig avstängning för TS i så fall liksom varningar för alla som skriver i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Waji
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
Melange5738
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
GaretheGOLFERbale
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
Maharaja79
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
AndersTengell
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
JedanProblem
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
qwerty-66
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
Rad-i-Kalle
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
ReijoHervonen
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
KnackeredVonAnka
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
Pethuglin
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
sanne
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
pjabas
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
B.R.Donut
XXX
Citerade skribenter, är ni med på idén att starta en ny tråd? Kan vi diskutera här och nu? Vad vill vi att tråden ska innehålla och vad ska vara OT? (Jag beklagar att tre av er just nu är avstängda på dessa lösa grunder).
Citat:
Ursprungligen postat av
Otrolig
XXX
Citat:
Ursprungligen postat av
Jultrollet
XXX
Citerade moderatorer, vad tror ni, kan vi hitta en möjlighet att starta en ny tråd som inte låses ögonblickligen? Jag skulle tyckt var super om en av er eller bägge två kan moderera en ev. ny tråden, kan vi ta oss den möjligheten?
Icke citerade skribenter, välkomna in i diskussionen. Desto fler som uttrycker sina åsikter desto bättre och det oavsett vad dessa åsikter är.