Citat:
Ursprungligen postat av
cece123
Om Anna är så #ärsåuttråkadsommankanva
som hon skriver på IG, borde hon erbjuda sig att jobba gratis, så godhjärtad som hon är...
En godhjärtad person lägger upp avsevärt med sin tid dvs är generös med sin tid till att göra saker för andra utan att nämna det för omgivningen.
Anna däremot ger knappt något av sin tid och tycks förvänta sig något tillbaka, dessutom tar upp de få saker hon gör och menar att hon utför stordåd(såklart).
Med tanke på hur hon blåst folk på pengar, krävt saker, inte brytt sig hur hon beter sig mot andra och hur mycket hon har latat sig så är hennes senaste tagg en riktig 14is tagg.
Anna som ständigt klagar år efter år över att hon bara tänker på andra, dock inget som jag har märkt, borde jobba lite för att skingra sina evigt ältande tankar. Det skulle vara nyttigt.
Jag gissar att 97% av Annas tankar går till Anna själv, resten går till resten..
Jag ändrar mig 99,9 %.
Men dessvärre har ju Anna lärt sig av mor sin, att hon behöver ladda upp inför framtiden, för Anna kommer ju bli en stor stjärna.. Snart.. Om 30 år.. Kanske.. Anna har ju många år kvar att fundera.. Hon är ju enligt henne själv ung.. Ariana Grande mfl kan slänga sig i väggen för heeeere is Annaaaaa...om typ 30 år, om någon vill komma och erbjuda henne en hitlåt, då kanske Anna eventuellt kan tänka sig.. Om någon betalar ett skivkontrakt.. Dvs sannolikheten att Anna gör konserter i framtiden är nog rätt slimma och likaså skivor.
Stackars offerAnna får nog fortsätta gråta över hur uttråkad hon är r e s t e n av hennes liv.
Har funderat på en sak... Anna är, som vi alla vet, mästare på att få allt att handla om sig själv och hur förträfflig hon är (hon är bara missförstådd...😏
Jag håller med henne om att hon får mycket skit dagligen. MEN hon ber ju praktiskt taget om det med sina galna beteenden och sättet att förvränga eller förstora minsta grej.
Hon är 50 år nu... varför tar hon ALDRIG ansvar för sitt eget beteende och sina handlingar?
Alla som vill kan se hennes barns domar, och Anna får säga vad hon vill, men även om de nu är vuxna, så har hon ansvar på så sätt att hon helt uppenbart gjort något fel som mamma i sin uppfostran. Annars skulle inte 2 av 3 barn vara så misslyckade och kriminella idag. Anna har förresten inte själv rent mjöl i påsen, då hon flera gånger blivit påkommen med att snatta osv. Bra förebild, not.