2020-11-30, 00:03
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
Que?

Stalking och gang stalking förekommer i hela världen och har inget
att göra med säkerhetstjänster, satanister eller hemliga myndigheter.
Vissa människor försätter dock sig själva i svåra egenförvållade
situationer när de hejvilt anklagar rent absurda organisationer för
stalkingen. Det gör att andra tar avstånd från offret och göra så att
han/hon känner sig isolerad, ensam och försättas i svåra
ekonomiska/sociala situationer.

I många av dina inlägg är det offrets fel att de blir isolerade, ensamma & i svåra ekonomiska/sociala situationer. Du har aldrig presenterat någon källa eller vem du är eller varför du ens är här som säger att stalkingoffer mår dåligt. Det är inte "vissa" som råkar illa ut - om du blir stalkad som beskrivet i forumet KOMMER du att få sämre livskvalité eftersom över tid blir det psykiskt & emotionellt tungt. Du är här bara för att missleda oss andra om vad det egentligen är & allt du skriver kan sammamfattas som: "några människor är onda & de stalkar människor men det är offrets fel att de får sina liv förstörda." Det är en jävla "kult" som rekryterar folk i samhället för att utföra psykologiska operationer mot personer de tycker ha rätt till att ge sig på. "Kulten" är har statens & samhällets passiva stöd medan personer oavsett socio-ekonomisk position rekryteras eftersom de tror på det "kulten" har för anledning. Jag önskar att du slutar spy skitsnack om att det är offrets fel att livet förstörs. Det är inte normalt att en grupp aktivt arbetar bakom ens rygg för att påverka en persons liv i åratal - DET ska vara fokuset & INTE på måltavlan. Fattar du att människor med uppsåt blir psykade av de ansvariga & "Gang Stalkers" - det är delvis deras mål med det här. Att lura, ljuga, sätta upp illusioner & så vidare samt att anspela på ens trossystem & historia - det är vad "kulter" (sekter, sällskap, underrättelsetjänster) GÖR till vardags. Du har inget här att tillföra eller bidra än att gång på gång peka finger mot ett offer. Alla i forumet måste ha insett att "Piratpartiet" är här för att missleda oss alla & då mig - kanske även trigga mig eftersom jag har en seriös historia med det partiet vilket jag vill helst glömma. Fjantigt att säga det rakt ut: forumet är ju infiltrerat av "agenter" som vill t.ex. påverka mig negativt. I andra TI/GS-forum är det likadant: det finns alltid någon/några användare som har insiderinformation om mig vilket kommer upp på olika sätt.
Citera
2020-11-30, 00:53
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Där har du ju möjliga kopplingen och anledningen. Många som inte ville ha piratkopior och de har råd och teknik för att utföra detta plus att underrättelse tjänster har ju anledning att titta på de smartaste som kan bli farliga hackare.

Sedan kan du ju tänka dig själv om du skulle skriva en bok om det du varit utsatt för, för att på något sätt dra in en slant som kompensation, och någon delar det och du inte får en spänn. Så din vän kan ju vara utsatt för direkta hot av arg författare som precis erfarit det jag beskrev, och tvingats med i detta mot dej, och fattar inte att dennes spel är en liten del i något större som ockuperar dit liv nu.

Denne medlem , du har ingen lust att dela namnet i ett privat meddelande? Om jag inte känner igen personen så raderar jag direkt.

Piratpartiet är inte ansvariga för det här & inte heller de som är emot det partiet. Som sagt råkade jag vara i det partiet när mitt "Gang Stalkande" började på en seriös nivå vilket jag insåg i efterhand. Det är en "kult" som har statens & samhällets passiva stöd. Nej - jag kommer inte namnge någon utav respekt & hänsyn för deras & mitt privatliv. Jag misstänker starkt att det är precis vad "kulten" vill - att min personliga historia ska bli officiell. De vill att folk ska veta om att sådana som "jag" existerar.

Deras mål verkar ju vara att skapa något utav mitt liv efter deras plan mot min vilja genom deras psykologiska operationer, social engineering & så vidare. Det må vara största anledningen till att det hålls hemligt överlag för att istället fortsätta hela operationen på en person i 5-10-20-30 år - det här verkar uppenbarligen vara fokuserat på ens hela liv. Därför är de troligen en kult/sekt/hemligt sällskap som existerat väldigt länge (100-1000+ år) så de har all makt, förmögenhet & tid att leka med personers hela livstid eftersom de tror att de kanske har gudomlig/moralisk obligation/rätt att göra såhär mot personer som de uppenbarligen rättfärdigat utifrån deras egna trossystem, lagar, texter, tron & så vidare.

Jag tror personligen att de har medlemmar i t.ex. NSA som då använder deras spionapparat att ge sig på individer de har ett särskilt intresse av vilket av information de delar mellan online & offline rekryterade "civila agenter". Denna idioti är uppbyggt runt en måltavlas liv & psykologi samt trossystem men däremot är metoder, tekniker & så vidare kända. Problemet för sådana som mig är jag är fast i deras samhälle & saknar stödsystem då min familj/släkt har gått med på att hjälpa "kulten" att utföra deras agenda sedan senast 2013 precis som de flesta i min sociala krets. De flesta har erkänt att de är med på det utan att ge detaljer.

På senare år har jag insett att det hela är hybridkrigföring vilket innefattar element inom krigföring/operation i; det är också en påverkansoperation:
  • Spirituell (vad de egentligen påstår; Bibeln, Gud, Satan, änglar, demoner)
  • Psykologi (påverka psyket, känslor, verklighetsuppfattning, beteende)
  • Cyber (spåra mobiltelefon, avlyssna, spåra dator-/mobilanvändande)
  • Information (manipulera information som finns, sprida information till andra)
  • Sociala medier (manipulera inlägg genom att kontakta online-kontakter)
Allt det här är olagliga, oetiskt & omoraliskt. Jag undrar verkligen om staten & samhället vet om hur seriöst det är. Mina kontakter online & offline vet att det här händer utifrån deras perspektiv baserat på vad de blivit tillsagda att göra när de rekryterats av "kulten" - de kanske inte ens vet att jag är måltavlan för deras beteende & inlägg online.

Ändå fortsätter de som vanligt i flera år efter att jag upptäckt deras faktiska operation mot mig & därmed klagat om det öppet. Det verkar som att det ingår i operationen att jag får veta allt så småningom. Jag är övertygad att de vet precis vad de gör & hur deras operationer påverkar mig.

Jag skriver såklart om mitt egna fall vilket verkar överensstämma med vissa andra som råkat ut för det här så jag har det bekräftat genom 10-tals andra vittnesmål. Det hade varit svårt att tala ut om inte jag hittat andra som beskriver exakt samma saker & verkligen tror på mig. Dessa har jag funnit på Youtube & andra TI/GS-fourm med några tusen medlemmar upp till 15 000 medlemmar; varför inte lista dem så ni fattar att jag inte är ensam:
  1. Subreddit "r/Gangstalking" - 15.200 medlemmar
  2. FB-grupp Targeted Individuals International (OFFICIAL) - 10.100 medlemmar
  3. FB-grupp Targeted Individuals International - 9.600 medlemmar
  4. FB-grupp Enforce Laws Against Gang-Stalking & Electronic Harassment - 6.600 medlemmar
  5. FB-grupp targeted individuals unite against the threat - 5.000 medlemmar
  6. FB-grupp Targeted Individuals and Gangstalking Victims International Support Group - 3.400 medlemmar
  7. FB-grupp Targeted Individuals World Wide: Gang stalking, directed energy, warfare - 2.900 medlemmar
Det finns flera som Facebookgrupper med några tusen medlemmar.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-11-30 kl. 01:05.
Citera
2020-11-30, 06:12
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Piratpartiet är inte ansvariga för det här & inte heller de som är emot det partiet. Som sagt råkade jag vara i det partiet när mitt "Gang Stalkande" började på en seriös nivå vilket jag insåg i efterhand. Det är en "kult" som har statens & samhällets passiva stöd. Nej - jag kommer inte namnge någon utav respekt & hänsyn för deras & mitt privatliv. Jag misstänker starkt att det är precis vad "kulten" vill - att min personliga historia ska bli officiell. De vill att folk ska veta om att sådana som "jag" existerar.

Deras mål verkar ju vara att skapa något utav mitt liv efter deras plan mot min vilja genom deras psykologiska operationer, social engineering & så vidare. Det må vara största anledningen till att det hålls hemligt överlag för att istället fortsätta hela operationen på en person i 5-10-20-30 år - det här verkar uppenbarligen vara fokuserat på ens hela liv. Därför är de troligen en kult/sekt/hemligt sällskap som existerat väldigt länge (100-1000+ år) så de har all makt, förmögenhet & tid att leka med personers hela livstid eftersom de tror att de kanske har gudomlig/moralisk obligation/rätt att göra såhär mot personer som de uppenbarligen rättfärdigat utifrån deras egna trossystem, lagar, texter, tron & så vidare.

Jag tror personligen att de har medlemmar i t.ex. NSA som då använder deras spionapparat att ge sig på individer de har ett särskilt intresse av vilket av information de delar mellan online & offline rekryterade "civila agenter". Denna idioti är uppbyggt runt en måltavlas liv & psykologi samt trossystem men däremot är metoder, tekniker & så vidare kända. Problemet för sådana som mig är jag är fast i deras samhälle & saknar stödsystem då min familj/släkt har gått med på att hjälpa "kulten" att utföra deras agenda sedan senast 2013 precis som de flesta i min sociala krets. De flesta har erkänt att de är med på det utan att ge detaljer.

På senare år har jag insett att det hela är hybridkrigföring vilket innefattar element inom krigföring/operation i; det är också en påverkansoperation:
  • Spirituell (vad de egentligen påstår; Bibeln, Gud, Satan, änglar, demoner)
  • Psykologi (påverka psyket, känslor, verklighetsuppfattning, beteende)
  • Cyber (spåra mobiltelefon, avlyssna, spåra dator-/mobilanvändande)
  • Information (manipulera information som finns, sprida information till andra)
  • Sociala medier (manipulera inlägg genom att kontakta online-kontakter)
Allt det här är olagliga, oetiskt & omoraliskt. Jag undrar verkligen om staten & samhället vet om hur seriöst det är. Mina kontakter online & offline vet att det här händer utifrån deras perspektiv baserat på vad de blivit tillsagda att göra när de rekryterats av "kulten" - de kanske inte ens vet att jag är måltavlan för deras beteende & inlägg online.

Ändå fortsätter de som vanligt i flera år efter att jag upptäckt deras faktiska operation mot mig & därmed klagat om det öppet. Det verkar som att det ingår i operationen att jag får veta allt så småningom. Jag är övertygad att de vet precis vad de gör & hur deras operationer påverkar mig.

Jag skriver såklart om mitt egna fall vilket verkar överensstämma med vissa andra som råkat ut för det här så jag har det bekräftat genom 10-tals andra vittnesmål. Det hade varit svårt att tala ut om inte jag hittat andra som beskriver exakt samma saker & verkligen tror på mig. Dessa har jag funnit på Youtube & andra TI/GS-fourm med några tusen medlemmar upp till 15 000 medlemmar; varför inte lista dem så ni fattar att jag inte är ensam:
  1. Subreddit "r/Gangstalking" - 15.200 medlemmar
  2. FB-grupp Targeted Individuals International (OFFICIAL) - 10.100 medlemmar
  3. FB-grupp Targeted Individuals International - 9.600 medlemmar
  4. FB-grupp Enforce Laws Against Gang-Stalking & Electronic Harassment - 6.600 medlemmar
  5. FB-grupp targeted individuals unite against the threat - 5.000 medlemmar
  6. FB-grupp Targeted Individuals and Gangstalking Victims International Support Group - 3.400 medlemmar
  7. FB-grupp Targeted Individuals World Wide: Gang stalking, directed energy, warfare - 2.900 medlemmar
Det finns flera som Facebookgrupper med några tusen medlemmar.

Om det startade 2013 för dej så kan de ha fått upp ögonen för dig då du engagerade dig i ett parti, ett parti som många med ekonomiska intressen nog ville stänga snabbt.

Kan vara bra dessa grupper på nätet då metoderna har ju FN tillsatt utredare för att undersöka om det stämmer.
Kan var en fara också då de antyder något större och enskilda brott inte blir utreda.

Jag har varit med om riktiga mordförsök och de metoder som gasligtning, street teater, stalking och sömndeprimerande som jag erfarit är ju för de vill att man ska bli desillusionerad ( och visst jag funderade lite på de fel jag gjort och om jag fick skylla mig själv ett tag , men de är 1000 ggr värre och fega och är enbart för att skydda sig själva som de gör detta ) ska se ut som sjuk, av trötthet och vara alert , så de begås riktigt svåra brott med metoder som beskrivs.

Jag bara antar att det startade runt dig pga av dit engagemang i ett parti, i mitt fall så vet jag numera varför och förstår intresset pga misstolkningar som finns med mitt namn i en stor utredning som man kan googla och få upp massa träffar på.

Jag misstänker att minst tre mord har initierats / utförts av delar av den gruppen jag har emot mig men utan utredningar runt dem som jag försökt få till så inser jag att de har företräde hos dels polisen.

Så om vi känner igen varandras utförare så blir det lättare att utreda för polis eller FN.

Det som var lite extra med det du skrev var med partiets bilar de lila, var att jag började se dem lite varstans ett tag och efter att varit med om tex man ser samma person då man har bokade möten på vitt skilda adresser bland annat så lägger man märke till upprepningar eller sammanträffanden.

Jag tänkte att möjligen har de lånat en bil eller så är det bara för att valet och brydde mig inte om det.

Men du får skriva om dina änglar och demoner hur mycket du vill , du håller tråden igång alla fall men man måste se det lilla i det stora och inte bara det stora i det lilla, för man måste sätta dit dessa tortyr nissar, som använder detta, någon gång i klara fall.
Annars bidrar man till detta skrämselverktyg genom att beskriva något obskyrt ogripbart som gör att fler kan sluta orka och fler som bara har en noja ansluter och pratar om "stalärvågor "

Ett önskemål vore tekniska lösningar du ser som ljud detektorer för hög och låg frekvens
Senast redigerad av regafra 2020-11-30 kl. 06:49.
Citera
2020-12-01, 02:26
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Om det startade 2013 för dej så kan de ha fått upp ögonen för dig då du engagerade dig i ett parti, ett parti som många med ekonomiska intressen nog ville stänga snabbt.

Kan vara bra dessa grupper på nätet då metoderna har ju FN tillsatt utredare för att undersöka om det stämmer.
Kan var en fara också då de antyder något större och enskilda brott inte blir utreda.

Jag har varit med om riktiga mordförsök och de metoder som gasligtning, street teater, stalking och sömndeprimerande som jag erfarit är ju för de vill att man ska bli desillusionerad ( och visst jag funderade lite på de fel jag gjort och om jag fick skylla mig själv ett tag , men de är 1000 ggr värre och fega och är enbart för att skydda sig själva som de gör detta ) ska se ut som sjuk, av trötthet och vara alert , så de begås riktigt svåra brott med metoder som beskrivs.

Jag bara antar att det startade runt dig pga av dit engagemang i ett parti, i mitt fall så vet jag numera varför och förstår intresset pga misstolkningar som finns med mitt namn i en stor utredning som man kan googla och få upp massa träffar på.

Jag misstänker att minst tre mord har initierats / utförts av delar av den gruppen jag har emot mig men utan utredningar runt dem som jag försökt få till så inser jag att de har företräde hos dels polisen.

Så om vi känner igen varandras utförare så blir det lättare att utreda för polis eller FN.

Det som var lite extra med det du skrev var med partiets bilar de lila, var att jag började se dem lite varstans ett tag och efter att varit med om tex man ser samma person då man har bokade möten på vitt skilda adresser bland annat så lägger man märke till upprepningar eller sammanträffanden.

Jag tänkte att möjligen har de lånat en bil eller så är det bara för att valet och brydde mig inte om det.

Men du får skriva om dina änglar och demoner hur mycket du vill , du håller tråden igång alla fall men man måste se det lilla i det stora och inte bara det stora i det lilla, för man måste sätta dit dessa tortyr nissar, som använder detta, någon gång i klara fall.
Annars bidrar man till detta skrämselverktyg genom att beskriva något obskyrt ogripbart som gör att fler kan sluta orka och fler som bara har en noja ansluter och pratar om "stalärvågor "

Ett önskemål vore tekniska lösningar du ser som ljud detektorer för hög och låg frekvens

Det har inget med partiet att göra. Jag vet det. Det är mer ett psykologisk experiment, en psykologisk operation & liknande - det är inte politiskt bundet. Inte med svenska politiken. Det här är något viktigare än svenska staten överlag.

Ditt problem & mitt problem är på en nivå lika & på en annan nivå helt olika. Jag tror dig & det du går igenom. Eftersom de är delvis en "kult" är dessa mord & självmord sedda som uppoffringar & del av ritualer - ett perspektiv.
Citera
2020-12-03, 08:11
Medlem
regafras avatar
Citat:
Det har inget med partiet att göra. Jag vet det. Det är mer ett psykologisk experiment, en psykologisk operation & liknande - det är inte politiskt bundet. Inte med svenska politiken. Det här är något viktigare än svenska staten överlag.

Ditt problem & mitt problem är på en nivå lika & på en annan nivå helt olika. Jag tror dig & det du går igenom. Eftersom de är delvis en "kult" är dessa mord & självmord sedda som uppoffringar & del av ritualer - ett perspektiv.

OK, ingen som tänkt att du kan få för mycket att säga till om , om du var medlem i ett parti heller ?

Du som är runt på olika forum och skriver mycket , känner du till några seriösa advokater som tar sig ann fall som andra advokater inte vågar ? Du nämnde någon i FN men han har inte svarat ännu på dryga månaden. Jag vet ju även att de kan blockera mina mejl och telefonsamtal så de har möjligen gjort så nu också.
Citera
2020-12-03, 11:47
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
OK, ingen som tänkt att du kan få för mycket att säga till om , om du var medlem i ett parti heller ?

Du som är runt på olika forum och skriver mycket , känner du till några seriösa advokater som tar sig ann fall som andra advokater inte vågar ? Du nämnde någon i FN men han har inte svarat ännu på dryga månaden. Jag vet ju även att de kan blockera mina mejl och telefonsamtal så de har möjligen gjort så nu också.

Har du kontaktat Hening Witte?
Citera
2020-12-03, 11:56
Medlem
regafras avatar
Citat:
Har du kontaktat Hening Witte?

Han har väl mycket med Estonia nu ?

Att blockera/ studsa mejl märkte jag för någon tid sedan.
Jag skickade en kväll en fråga om advokat till en grupp på min ordinarie mejl, kort efter får jag mejl till
ett annat mejl kontot som jag inte använder , med svar från något helt annat, det var hälsovård , att "tack för din fråga " och aldrig något svar från de jag ställde frågan till.
Senast redigerad av regafra 2020-12-03 kl. 12:04.
Citera
2020-12-04, 18:46
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Han har väl mycket med Estonia nu ?

Att blockera/ studsa mejl märkte jag för någon tid sedan.
Jag skickade en kväll en fråga om advokat till en grupp på min ordinarie mejl, kort efter får jag mejl till
ett annat mejl kontot som jag inte använder , med svar från något helt annat, det var hälsovård , att "tack för din fråga " och aldrig något svar från de jag ställde frågan till.

Han kan mycket om det du har problem med också.
Citera
2020-12-05, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
De där stalkerna är troligen anställda av Säpo eller någon annan ökänd myndighet, det är ju knappast privatpersoner som har råd med mikrovågs avlyssnings -vapen. Jag märkte det när jag börjat ladda ur mobilen för att göra den osynlig på Gps en och någon månad efter det började de med att sända röster till mig sk (voice to skull), vilket jag nämnt i tidigare inlägg. Detta började ske för ca 3 år sedan. En lång tid innan denna episod för flera år sedan fick jag lacken råpad på mina bilar på ett mycket underligt sätt, ibland i form av bokstäver och tecken och mestadels bara ganska diffusa repor och pågick dessutom under flera år. Privatpersoner viker ju knappast sitt liv utan lön för mödan i flera års tid, för att bara småjävlas litegrann.

Några andra mystiska saker har jag upptäckt dom senaste månaderna, någon har smetat in någon billig parfym med Obekant doft på en fåtölj och några möbler som jag hade utomhus. Någon har troligtvis varit och gjort Oordning i bland några gamla sorterade räkningar hos mig. Jag tror "dom" gjort dessa jävulskap den 7/8. De var enda tillfälle mitt hemlarm var avstängt.

Lever vi i ett så sjukt land att man lägger skattemedel på sånt skräp?
Senast redigerad av Klaspen. 2020-12-05 kl. 22:51. Anledning: Korrigering
Citera
2020-12-06, 00:42
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Några andra mystiska saker har jag upptäckt dom senaste månaderna, någon har smetat in någon billig parfym med Obekant doft på en fåtölj och några möbler som jag hade utomhus. Någon har troligtvis varit och gjort Oordning i bland några gamla sorterade räkningar hos mig. Jag tror "dom" gjort dessa jävulskap den 7/8. De var enda tillfälle mitt hemlarm var avstängt.

Lever vi i ett så sjukt land att man lägger skattemedel på sånt skräp?

Det är något som "Rosalotus"-användare upplevde för några år sedan - att någon sprejade dofter genom hennes dörr via brevluckan.

Ärligt talat är det troligen en kult/sekt eller hemligt sällskap bakom det som tyvärr har statens & samhällets passiva stöd. Det är ofrivilligt att utsättas för det här samt olagligt. oetiskt & omoraliskt. Deras mål står uppenbarligen över lagen, moral, civila rättigheter & mänskliga rättigheter men också mänsklighet. Ju mer tiden går blir det uppenbart att det är en kult/sekt/sällskap bakom det här med någon koppling till religion eller spiritualitet.
Citera
2020-12-07, 22:47
Medlem
Ni som blir utsatta /stalkade, hör ni även röster ?
Citera
2020-12-07, 22:54
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hahajanivetnog
Ni som blir utsatta /stalkade, hör ni även röster ?

Är du snurrig?
Om din bil blir stulen och du hör röster så blir den väl inte mindre stulen för det ?

Frågan är irrelevant, men jag hör tal och ljud , inget i min skalle likt psykossjukdomar även om de nog vill att man ska uppträda psyksjuk och helst råka ut för en olycka så att allt man sparat inte efterforskas som vid ett mord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in