2019-12-04, 13:46
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Vad har Olson & Horton sålt för varor & tjänster till gang stalking-utsatta människor under flera år nu? Har du sett Hortons videos de två första åren? För mycket pekar mot att de inte är genuina i sina personliga påståenden, historier & vittnesmål - med det vill jag säga att de avsiktligen ljuger & har andra motiv än att sprida sanningen (inte att de t.ex. är felinformerade eller har vanföreställningar). Vi får helt enkelt se vad Horton utför i domstolen efter fyra år av heltidsfokus på att "komma på dem" & då komma vidare med vår diskussionen.

Vilka "varor och tjänster" syftar du på?
Vad tänker du på när du skriver "Har du sett Hortons videos de två första åren?"?
Varför skulle de inte vara genuina? Kan du nämna dina argument för ditt påstående, tack?

Du kallar dig "RiktigTI" och du tror dig kunna peka ut utsatta som inte är äkta. Är du säker på att du inte är manipulerad? Helt säker på att du inte är det kan du nämligen inte vara i dagens samhälle, dagens Sverige. Förslagsvis, hör med FOI och Försvarsmakten vad de håller på med - de hjälper dig säkert mer än gärna med svar på dina ev. frågor....Oavsett så vet du uppenbarligen (dessvärre) inte vad dessa vapen/tekniker är kapabla till så vänligen skriv inte så mycket skit (om andra utsatta) för det gynnar nämligen ingen. Samtidigt så får du såklart skriva vad du vill, det är det som kallas frihet förutsatt att man inte är manipulerad och det inte sker mot ens egna vilja.

Utsatta är utsatta på olika sätt. Du skulle bara veta vad de psykopater/sinnessjuka som använder dessa vapen mot människor gör och hur hårt människor drabbas; deras hjärn- och kroppsfunktioner, deras relationer, deras inkomstmöjligheter, deras sömn etc. så kom inte om prata om någon "heltidsfokus" om ingen av de saker jag nämnde tillåts/kan fungera normalt (lägg därtill kumulativ effekt). Därtill var det snarare tre år sedan, inte fyra som Horton var uppe i rätten senast; https://stop007.org/home/court-cases-and-evidence/dr-hortons-court-case/
Senast redigerad av FreedomDeep 2019-12-04 kl. 13:51.
Citera
2019-12-04, 14:02
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
På tal om Kuba-attackerna är denna artikel av intresse; skedde även i Kina alltså två kommunistländer (tredje: Nordkorea) som är USA-fientliga: https://www.nbcnews.com/news/investigations/evacuated-after-health-attacks-cuba-china-diplomats-face-new-ordeals-n920241

Det här är trovärdigt - kända mikrovågsvapen. Det som inte är trovärdigt är när T.I.:s påstår att de styrs mot sin vilja via nanorobotar/-partiklar, osynliga kroppsimplantat, hjärnvågspåverkande satelliter, allsmäktiga fjärrhjärnavläsande-vapen & allsmäktiga V2K-vapen.

Det som är troligt är att IKT-teknologier så som sociala medier, mobiltelefoner & nyhetsmedia används mot T.I.:s vilket bl.a. kallas för psykologiska/informations operationer/krigföring eller "mjuk" krigföring.

Man vet inte exakt vilka vapen som används.

Utvecklingen inom bioteknik och nano/mikro har gått mycket snabbt och går mycket snabbt. Transhumanismen. Experiment med människor mot deras vilja (och ofta vetskap) via olika slags mycket små sensorer/implantat (Wireless Body Area Networks (WBAN)) och fjärrtekniker/vapen. För dessa ofattbart sjuka kriminella experiment finns det flera olika motiv. Människor och deras hjärnor kan påverkas exempelvis med elektromagnetiska vågor. V2K kan skickas med flera olika tekniker. Människor kan göras mer mottagliga för denna slags saker genom saker som du får in i kropp tillverkade i labb - "material" som inte kroppen inte stöter bort så enkelt. Morgellons. Drönare, mobilmaster och satelliter används ofta enligt uppgift.
Senast redigerad av FreedomDeep 2019-12-04 kl. 14:05.
Citera
2019-12-21, 17:26
Medlem
RiktigTIs avatar
En uppdatering version av en bra förklaring:

My attempt to explain Gang Stalking/Targeted Individuals in short: it’s a type of ruthless organized harassment based in “abuse” for trauma-based infliction, BEHAVIOR modification/control or “exorcism” e.g. through synthetic hypnosis, psychological projection & reverse psychology (psychological tricks) – in order for this to work on a larger scale a target is dehumanized by claiming something “special” about the target. Information about the target is ILLEGALLY obtained & used only when the target brings up subjects pertaining to that information. This is a sort of gas lighting, but through advanced signal & human surveillance. Furthermore, Katherine Horton, Magnus Olson, Bryan Tew et al. are fake T.I. & thus PsyOp agents for a religious-control-motivated organization(s) that deals with possessions (religion), spirits (spirituality) & psychology (social engineering & perception management) etc. such as Jehovah's Witness, Mormons, Word of God Jesuits/Catholics, Scientology (“Fair Game”) & above all of these: FREEMASONS/ZIONISTS MAFIA primarily (“Silent Dagger”or Qabalah – also with Eastern Sun sect (Freemasonry for woman) or maybe even state-sanction at the highest level (religious ones: Vatican or Israel – or Buddist/Gnostic & their “Karma Police” – extra-judicial punishment) – all of these want to uphold their respective “religion” & its policy – we can call them a “Satanic Cabal of Militant Cults” or “Spiritual Mapping Cult” that operate based on belief systems & social engineering – they believe they bring in the Kingdom of God (see: Word of God cult & CIA connections). “They” follow their own theocratic laws & religious texts to abuse or punish a target to find out about their “possession” or who/what is “controlling” the target, which they also try to influence you via i.e. CIA & media or "gang stalking". They believe they can “possess” a target (a k a mind control), & they will do it whether you believe in any religion or not as “they” believe spirit -or personas- can possess bodies - they build an extensive psychological profile of you (through covert intelligence gathering and surveillance) & operate based of that & what you believe & what you are going to do - this is why they want to know what you want & how they the plan the organized stalking. They abuse you in & out of "possession”, simply, & the more you react the more they assume you're "possessed" by them or someone/-thing else - they believe they can "possess" you by influencing your urges, emotions, wants & dreams. Also know that non-lethal warfare is based in deception & tricks. They are trying to trick you into thinking (ergo propaganda) that they have exotic mind control/DEW weapons & that they are used on you when in fact more conventional means are used such as targets’ cellphone & computer access as well as human surveillance & intelligence. What they want is to “possess” you by gang stalking, media & covert spying thus covert action. The way they see it: they will try to fool (ergo propaganda) you that you don’t have “Free Will” which is given by God, & “Mind Control” is Satanic - & where ever Masons can reach there’re stalkers & handlers: https://proparanoid.wordpress.com/2013/05/13/free-will-a-tis-greatest-asset-oft-hardest-to-employ/ & http://exposinginfragard.blogspot.com/2013/12/online-psyops-&-perception-management.html & http://www.talk2action.org/story/2008/10/27/115813/98 & listen to: https://youtu.be/aZuGTileLPM
Citera
2019-12-30, 00:57
Medlem
Fittheligeandes avatar
Känner ni igen vissa personer som stalkar er regelbundet?

Eller är det nya personer hela tiden?
Citera
2019-12-30, 22:17
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Känner ni igen vissa personer som stalkar er regelbundet?

Eller är det nya personer hela tiden?

Ja jag känner igen dem, det brukar vara folk från samma umgänge. Hittade flesta av mina stalkers på Facebook skrev till alla och ingen svarade? Sen såg jag inte dem mer...

Jag vet vilka det är och ja det är på riktigt. Helt sjukt egentligen. Har skrivit jätte konstiga saker till dessa personer och de har aldrig sagt något eller ens anmält mig vilket är mkt märkligt.

Så som det funkar så verkar det vara umgängen där några av personerna är på något sätt högt uppsatta, sen är det deras barn eller typ vänner som får reda på det här och hänger med i GS. Dessa personer pratar antagligen inte (till allmänheten då) om det då de tillhör nån form av social grupp, tex familj.
Citera
2019-12-30, 22:19
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Sen tror jag också att de som stalkar har på något sätt blivit utsatta för hjärntvätt.
Citera
2020-01-04, 01:18
Medlem
De där stalkerna är troligen anställda av Säpo eller någon annan ökänd myndighet, det är ju knappast privatpersoner som har råd med mikrovågs avlyssnings -vapen. Jag märkte det när jag börjat ladda ur mobilen för att göra den osynlig på Gps en och någon månad efter det började de med att sända röster till mig sk (voice to skull), vilket jag nämnt i tidigare inlägg. Detta började ske för ca 3 år sedan. En lång tid innan denna episod för flera år sedan fick jag lacken råpad på mina bilar på ett mycket underligt sätt, ibland i form av bokstäver och tecken och mestadels bara ganska diffusa repor och pågick dessutom under flera år. Privatpersoner viker ju knappast sitt liv utan lön för mödan i flera års tid, för att bara småjävlas litegrann.
Citera
2020-01-04, 17:11
Medlem
RiktigTIs avatar
Problemet i TI-sällskapet är samma som i UFO-sällskapet - alltså 80% är desinformation & 20% sann information så som Richard Doty påstår om UFO-sällskapet. Doty är en pensionerad "Special Agent" åt AFOSI (USA:s flygvapens speciella granskande gren) men egentligen är han en typisk "handler". Han har varit med i dokumentärer som "Mirage Men" (2013) & "Unacknowledged" (2017). Den senare kan du se på Netflix & den absolut viktigaste är den första vilket du kan se gratis här: https://youtu.be/c7kOT6sozfA & dokumentären baseras på en bok vilket är värd att läsa.

Dokumentären redovisar hur officiella & inofficiella AFOSI-agenter (i samarbete med ex. NSA) i UFO-sällskapet utför typisk "gang stalking" på måltavlor så som WW2-veteranen Paul Bennewitz vars värld vändes upp-&-ner under 80-talet efter att han börjat samla "konstiga" signaler från en lokal militärbas & berättade det för flygvapnet - Paul blev därefter alltså en Targeted Individual. Flygvapnets agenter började då spela på Pauls verklighetsuppfattning för att få honom att tro att han vittnade UFO:n & dess signaler vid militärbasen. De lekte med hans verklighetsuppfattning genom 24/7-hemlig övervakning & att mata honom desinformation i flera år så pass att Paul till slut hamnade på mentalsjukhus.

Doty, Dolan, Howe m.fl. vittnar i "Mirage Men" om att det hela är i grunden en psykologisk operation mot GRUPPER (UFO) & INDIVIDER (t.ex. Paul) genom -känt inom militären som- "Perception Management" där allt går ut på att få en grupp eller individ att tro på det som agenterna vill (alltså falsk information) & därmed självmant sprida sin falska verklighet i sällskap & media. De resonerar att det är bättre att diskreditera måltavlor eller göra dem & deras sociala krets till "nyttiga idioter" (CIA-term) än att döda dem.

Denna psykologiska taktik om att skapa "syntetisk verklighet" har bl.a. Dr Robert Duncan erkänt redan 2014 används i TI-sällskapet.

Jag själv håller med Doty m.fl. - 80% är falsk information & 20% är sann men också att 80% av alla TIs är falska & då har de oftast väldigt fantastiska historier för att diskreditera TI-sällskapet - se bara de två VICE-dokumentärer samt första sidan av googlesök "Targeted Individuals". De har hållit på med "gang stalking" sedan senast 80-talet men troligen sedan FBI:s COINTEPRO under 50-/60-talet (se MLK-FBI-brev). Det skapades i första hand för Kalla Kriget-krigföring (Ryssland hade Zersetzung).

Ni som inte tror på att det finns delar av regeringen som neutraliserar eller attackerar specifika grupper & individer på OLIKA vis är för dumma helt enkelt. Håll öppet sinne istället för att tro på uppenbar desinformation online.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-01-04 kl. 17:34.
Citera
2020-01-04, 18:45
Medlem
Citat:
Problemet i TI-sällskapet är samma som i UFO-sällskapet - alltså 80% är desinformation & 20% sann information så som Richard Doty påstår om UFO-sällskapet. Doty är en pensionerad "Special Agent" åt AFOSI (USA:s flygvapens speciella granskande gren) men egentligen är han en typisk "handler". Han har varit med i dokumentärer som "Mirage Men" (2013) & "Unacknowledged" (2017). Den senare kan du se på Netflix & den absolut viktigaste är den första vilket du kan se gratis här: https://youtu.be/c7kOT6sozfA & dokumentären baseras på en bok vilket är värd att läsa.

Dokumentären redovisar hur officiella & inofficiella AFOSI-agenter (i samarbete med ex. NSA) i UFO-sällskapet utför typisk "gang stalking" på måltavlor så som WW2-veteranen Paul Bennewitz vars värld vändes upp-&-ner under 80-talet efter att han börjat samla "konstiga" signaler från en lokal militärbas & berättade det för flygvapnet - Paul blev därefter alltså en Targeted Individual. Flygvapnets agenter började då spela på Pauls verklighetsuppfattning för att få honom att tro att han vittnade UFO:n & dess signaler vid militärbasen. De lekte med hans verklighetsuppfattning genom 24/7-hemlig övervakning & att mata honom desinformation i flera år så pass att Paul till slut hamnade på mentalsjukhus.

Doty, Dolan, Howe m.fl. vittnar i "Mirage Men" om att det hela är i grunden en psykologisk operation mot GRUPPER (UFO) & INDIVIDER (t.ex. Paul) genom -känt inom militären som- "Perception Management" där allt går ut på att få en grupp eller individ att tro på det som agenterna vill (alltså falsk information) & därmed självmant sprida sin falska verklighet i sällskap & media. De resonerar att det är bättre att diskreditera måltavlor eller göra dem & deras sociala krets till "nyttiga idioter" (CIA-term) än att döda dem.

Denna psykologiska taktik om att skapa "syntetisk verklighet" har bl.a. Dr Robert Duncan erkänt redan 2014 används i TI-sällskapet.

Jag själv håller med Doty m.fl. - 80% är falsk information & 20% är sann men också att 80% av alla TIs är falska & då har de oftast väldigt fantastiska historier för att diskreditera TI-sällskapet - se bara de två VICE-dokumentärer samt första sidan av googlesök "Targeted Individuals". De har hållit på med "gang stalking" sedan senast 80-talet men troligen sedan FBI:s COINTEPRO under 50-/60-talet (se MLK-FBI-brev). Det skapades i första hand för Kalla Kriget-krigföring (Ryssland hade Zersetzung).

Ni som inte tror på att det finns delar av regeringen som neutraliserar eller attackerar specifika grupper & individer på OLIKA vis är för dumma helt enkelt. Håll öppet sinne istället för att tro på uppenbar desinformation online.

Hej!

Jag tror på fullaste allvar att jag är en riktig TI, som du anser dig själv vara.

Jag har blivit gangstalkad av en grupp tjejer totalt 4 gånger. En gång var det 10-15 tjejer och en person i militäruniform som gick precis förbi mig och skrek "där är han". En annan gång var inne i stan, då var det 20 tjejer som skrek "omg, ofta!", gjorde något extremt pinsamt då. När jag kom hem hade jag, jag skojar inte, minst 50 tjejer som hoppade framför mitt hus och sjöng, och skrek "han förstår" bland annat genom fönstret. Detta hände första gången jag började skriva på min dator. Lite senare den kvällen kom 4 st killar och kastade snöboll utanför mitt hus i typ 30-40 sekunder (har videobevis på detta, glömde ta det på 50 st tjejer). De 50 st tjejerna kom förbi mitt hus en gång till (totalt två gånger) en annan gång och sjöng en låt. Det är inte jättetroligt att det var hallucinos, eftersom det är en EXTREMT komplex hallucinos, alltså det är typ världens mest komplexa polysensoriska hallucinos. Psykiatriker och psykologer blir alltid ställda när jag drar upp den, men avfärdar det som hallucinos eftersom det är såpass overkligt.

Andra småkonstiga saker händer också, som att tillexempel twitter ändrar språk till ryska, min dator stänger av sig helt plötsligt, när jag försöker uppdatera 4chan/pol flera gånger, för att försöka få ett tecken. Finns jättemånga småkonstiga saker, som fortsätter hända. Till exempel, hade jag igår en situation där en ordningsvakt gick konstigt förbi mig, vinkade till tåget att stanna, gick förbi genom tåget för att "kolla läget" enligt tågchauffören, men ordningsvakten gick bara rakt förbi igenom tåget. En gång så gick en clown förbi mig på TC (street theater).

Jag undrar därför om din åsikt. Låter det som TI? Kan förklara hur det hela började.

Pm:a mig någon kontaktuppgift om du vill snacka mer. Kan inte skriva PM eftersom har för lite inlägg.
Citera
2020-01-05, 04:42
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Riktigt intressant. I "Mirage Men"-dokumentären från 2013 är Richard Doty huvudpersonen där han ger detaljer & vittnesmål om Paul Bennewitz samtidigt som andra huvudpersoner (bl.a. Dolan & Howe) inom UFO-sällskapet ger kritik om hur information skapas & används av olika personer i UFO-sällskapet - kort & gott grillar den riktiga dokumentären UFO-sällskapet. Därför är det intressant att den dokumentären jag länkade till INTE är Mirage Men men en annan version.

Den dokumentären jag refererade till fick jag via en torrent på RARBG - filmen heter "Mirage.Men.2013.1080p.AMZN.WEBRip.DD5.1.x264-Antifa" & är 1h 25m 07s lång. Den länken som jag gav i förra inlägget är till en Youtube-video som jag antog var dokumentären jag såg då den heter "Mirage Men Official Trailer (2014) - American UFO Documentary HD" & är 2h 40m & 19s långt (dubbla playback). Efter att jag faktiskt såg den Youtube-videon insåg jag att den inte alls var den version jag såg eftersom den saknade Richard Doty & hans vittnesmål helt & hållet vilket mitt argument baseras på.

Det finns alltså flera olika versioner av denna falska "Mirage Men"-dokumentär på Youtube. Jag vill upplysa er att den från 2013 som har Richard Doty är självfallet den riktiga. Som ni ser blir även jag lurad av deras taktiker online eftersom jag inte säkerställde att min källa var genuin & dess innehåll inte manipulerad.

UFO-sällskapets Richard Doty så som TI-sällskapets Dr Robert Duncan påstår sig vara visselblåsare men båda erkänner senare att de varit anställda (CIA respektive OSI) för att utföra psykologiska operationer i respektive sällskap. Paul Bennewitz blev AFOSI-måltavla helt enkelt för att AFOSI har rätt till att ta Pauls fall då det handlade om en flygvapenmilitärbas som Paul avlyssnade. Dessa "Special Agents" a k a "handlers" finns på många regeringsorganisationer.

Ni som utför "gang stalking" har troligen ingen aning vilka som är på toppen. Ni tror säkert på allt som sägs till er om måltavlan speciellt om att inte ifrågasätta operationen eller avslöja något till måltavlan.

Ni är ju "nyttiga idioter".
Senast redigerad av RiktigTI 2020-01-05 kl. 05:21.
Citera
2020-01-05, 17:43
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
De där stalkerna är troligen anställda av Säpo eller någon annan ökänd myndighet, det är ju knappast privatpersoner som har råd med mikrovågs avlyssnings -vapen. Jag märkte det när jag börjat ladda ur mobilen för att göra den osynlig på Gps en och någon månad efter det började de med att sända röster till mig sk (voice to skull), vilket jag nämnt i tidigare inlägg. Detta började ske för ca 3 år sedan. En lång tid innan denna episod för flera år sedan fick jag lacken råpad på mina bilar på ett mycket underligt sätt, ibland i form av bokstäver och tecken och mestadels bara ganska diffusa repor och pågick dessutom under flera år. Privatpersoner viker ju knappast sitt liv utan lön för mödan i flera års tid, för att bara småjävlas litegrann.

Jag tror absolut att det är privatpersoner som är involverade, de besitter inte någon form av utrustning men det är via kontakter som de får reda på det, de verkar inte själva veta exakt vad det är. Tex pappan jobbar med det och han berättar om det för sin son och låter nu sin son få reda på saker om tjejers tankar. Sonen tycker nu att det är skitkul att kolla på brudar i hans skola så han och hans kompisar gör det gratis.

Det är ingen vanlig teknik som vi känner till som används, de brukar vilja få en TI att noja och tro att det skulle va tvn eller nåt. Man får helt enkelt bara gilla läget och inse att man kommer inte kunna klura ut hur de gör v2k, läser tankar etc.
Citera
2020-01-08, 18:59
Medlem
Brajias avatar
Paranoid schizofreni har samma symptom som schizofreni totalt sett, vilket bland annat kräver att symtomen pågått under ett antal månader. Vid denna form är dock vissa drag av psykosen förstärkta, och drag som finns hos andra varianter av schizofreni saknas. En person med paranoid schizofreni brukar ofta ha bisarra fixa idéer, till exempel vanföreställningar om sitt öde, anse sig vara särskilt utvald eller född till att utföra något historiskt, ha vanföreställningar om att kroppen förändras, eller att särskilda meddelanden är invävda i till exempel radioprogram. Sådana vanföreställningar kan leda till förföljelsemani, paranoia, eftersom personen då tror att det finns någon som motarbetar denne i uppdraget eller på annat sätt vill personen illa.

Som regel har personen hörselhallucinationer, antingen i form av röster som till exempel skrattar eller skriker, eller i form av röster som ger order. Andra hallucinationer kan förekomma, såsom att känna dofter eller smaker eller ha hallucinatoriska sexuella upplevelser.

De som har paranoid schizofreni har sällan så kallade negativa symtom. Däremot kan de ofta vara irriterade eller ha lätt att bli aggressiva. Paranoian leder till att de drabbade är misstänksamma mot andra.

Känner ni igen er?

Antagligen är dock denna diagnos påhittade av läkare för att kunna ta in folk och utgöra medicinska experiment på dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in