Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Problemet i TI-sällskapet är samma som i UFO-sällskapet - alltså 80% är desinformation & 20% sann information så som Richard Doty påstår om UFO-sällskapet. Doty är en pensionerad "Special Agent" åt AFOSI (USA:s flygvapens speciella granskande gren) men egentligen är han en typisk "handler". Han har varit med i dokumentärer som "Mirage Men" (2013) & "Unacknowledged" (2017). Den senare kan du se på Netflix & den absolut viktigaste är den första vilket du kan se gratis här:
https://youtu.be/c7kOT6sozfA & dokumentären baseras på en bok vilket är värd att läsa.
Dokumentären redovisar hur officiella & inofficiella AFOSI-agenter (i samarbete med ex. NSA) i UFO-sällskapet utför typisk "gang stalking" på måltavlor så som WW2-veteranen Paul Bennewitz vars värld vändes upp-&-ner under 80-talet efter att han börjat samla "konstiga" signaler från en lokal militärbas & berättade det för flygvapnet - Paul blev därefter alltså en Targeted Individual. Flygvapnets agenter började då spela på Pauls verklighetsuppfattning för att få honom att tro att han vittnade UFO:n & dess signaler vid militärbasen. De lekte med hans verklighetsuppfattning genom 24/7-hemlig övervakning & att mata honom desinformation i flera år så pass att Paul till slut hamnade på mentalsjukhus.
Doty, Dolan, Howe m.fl. vittnar i "Mirage Men" om att det hela är i grunden en psykologisk operation mot GRUPPER (UFO) & INDIVIDER (t.ex. Paul) genom -känt inom militären som- "Perception Management" där allt går ut på att få en grupp eller individ att tro på det som agenterna vill (alltså falsk information) & därmed självmant sprida sin falska verklighet i sällskap & media. De resonerar att det är bättre att diskreditera måltavlor eller göra dem & deras sociala krets till "nyttiga idioter" (CIA-term) än att döda dem.
Denna psykologiska taktik om att skapa "syntetisk verklighet" har bl.a. Dr Robert Duncan erkänt redan 2014 används i TI-sällskapet.
Jag själv håller med Doty m.fl. - 80% är falsk information & 20% är sann men också att 80% av alla TIs är falska & då har de oftast väldigt fantastiska historier för att diskreditera TI-sällskapet - se bara de två VICE-dokumentärer samt första sidan av googlesök "Targeted Individuals". De har hållit på med "gang stalking" sedan senast 80-talet men troligen sedan FBI:s COINTEPRO under 50-/60-talet (se MLK-FBI-brev). Det skapades i första hand för Kalla Kriget-krigföring (Ryssland hade Zersetzung).
Ni som inte tror på att det finns delar av regeringen som neutraliserar eller attackerar specifika grupper & individer på OLIKA vis är för dumma helt enkelt. Håll öppet sinne istället för att tro på uppenbar desinformation online.
Hej!
Jag tror på fullaste allvar att jag är en riktig TI, som du anser dig själv vara.
Jag har blivit gangstalkad av en grupp tjejer totalt 4 gånger. En gång var det 10-15 tjejer och en person i militäruniform som gick precis förbi mig och skrek "där är han". En annan gång var inne i stan, då var det 20 tjejer som skrek "omg, ofta!", gjorde något extremt pinsamt då. När jag kom hem hade jag, jag skojar inte, minst 50 tjejer som hoppade framför mitt hus och sjöng, och skrek "han förstår" bland annat genom fönstret. Detta hände första gången jag började skriva på min dator. Lite senare den kvällen kom 4 st killar och kastade snöboll utanför mitt hus i typ 30-40 sekunder (har videobevis på detta, glömde ta det på 50 st tjejer). De 50 st tjejerna kom förbi mitt hus en gång till (totalt två gånger) en annan gång och sjöng en låt. Det är inte jättetroligt att det var hallucinos, eftersom det är en EXTREMT komplex hallucinos, alltså det är typ världens mest komplexa polysensoriska hallucinos. Psykiatriker och psykologer blir alltid ställda när jag drar upp den, men avfärdar det som hallucinos eftersom det är såpass overkligt.
Andra småkonstiga saker händer också, som att tillexempel twitter ändrar språk till ryska, min dator stänger av sig helt plötsligt, när jag försöker uppdatera 4chan/pol flera gånger, för att försöka få ett tecken. Finns jättemånga småkonstiga saker, som fortsätter hända. Till exempel, hade jag igår en situation där en ordningsvakt gick konstigt förbi mig, vinkade till tåget att stanna, gick förbi genom tåget för att "kolla läget" enligt tågchauffören, men ordningsvakten gick bara rakt förbi igenom tåget. En gång så gick en clown förbi mig på TC (street theater).
Jag undrar därför om din åsikt. Låter det som TI? Kan förklara hur det hela började.
Pm:a mig någon kontaktuppgift om du vill snacka mer. Kan inte skriva PM eftersom har för lite inlägg.