Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Piratpartiet är inte ansvariga för det här & inte heller de som är emot det partiet. Som sagt råkade jag vara i det partiet när mitt "Gang Stalkande" började på en seriös nivå vilket jag insåg i efterhand. Det är en "kult" som har statens & samhällets passiva stöd. Nej - jag kommer inte namnge någon utav respekt & hänsyn för deras & mitt privatliv. Jag misstänker starkt att det är precis vad "kulten" vill - att min personliga historia ska bli officiell. De vill att folk ska veta om att sådana som "jag" existerar.
Deras mål verkar ju vara att skapa något utav mitt liv efter deras plan mot min vilja genom deras psykologiska operationer, social engineering & så vidare. Det må vara största anledningen till att det hålls hemligt överlag för att istället fortsätta hela operationen på en person i 5-10-20-30 år - det här verkar uppenbarligen vara fokuserat på ens hela liv. Därför är de troligen en kult/sekt/hemligt sällskap som existerat väldigt länge (100-1000+ år) så de har all makt, förmögenhet & tid att leka med personers hela livstid eftersom de tror att de kanske har gudomlig/moralisk obligation/rätt att göra såhär mot personer som de uppenbarligen rättfärdigat utifrån deras egna trossystem, lagar, texter, tron & så vidare.
Jag tror personligen att de har medlemmar i t.ex. NSA som då använder deras spionapparat att ge sig på individer de har ett särskilt intresse av vilket av information de delar mellan online & offline rekryterade "civila agenter". Denna idioti är uppbyggt runt en måltavlas liv & psykologi samt trossystem men däremot är metoder, tekniker & så vidare kända. Problemet för sådana som mig är jag är fast i deras samhälle & saknar stödsystem då min familj/släkt har gått med på att hjälpa "kulten" att utföra deras agenda sedan senast 2013 precis som de flesta i min sociala krets. De flesta har erkänt att de är med på det utan att ge detaljer.
På senare år har jag insett att det hela är hybridkrigföring vilket innefattar element inom krigföring/operation i; det är också en påverkansoperation:
- Spirituell (vad de egentligen påstår; Bibeln, Gud, Satan, änglar, demoner)
- Psykologi (påverka psyket, känslor, verklighetsuppfattning, beteende)
- Cyber (spåra mobiltelefon, avlyssna, spåra dator-/mobilanvändande)
- Information (manipulera information som finns, sprida information till andra)
- Sociala medier (manipulera inlägg genom att kontakta online-kontakter)
Allt det här är olagliga, oetiskt & omoraliskt. Jag undrar verkligen om staten & samhället vet om hur seriöst det är. Mina kontakter online & offline vet att det här händer utifrån deras perspektiv baserat på vad de blivit tillsagda att göra när de rekryterats av "kulten" - de kanske inte ens vet att jag är måltavlan för deras beteende & inlägg online.
Ändå fortsätter de som vanligt i flera år efter att jag upptäckt deras faktiska operation mot mig & därmed klagat om det öppet. Det verkar som att det ingår i operationen att jag får veta allt så småningom. Jag är övertygad att de vet precis vad de gör & hur deras operationer påverkar mig.
Jag skriver såklart om mitt egna fall vilket verkar överensstämma med vissa andra som råkat ut för det här så jag har det bekräftat genom 10-tals andra vittnesmål. Det hade varit svårt att tala ut om inte jag hittat andra som beskriver exakt samma saker & verkligen tror på mig. Dessa har jag funnit på Youtube & andra TI/GS-fourm med några tusen medlemmar upp till 15 000 medlemmar; varför inte lista dem så ni fattar att jag inte är ensam:
- Subreddit "r/Gangstalking" - 15.200 medlemmar
- FB-grupp Targeted Individuals International (OFFICIAL) - 10.100 medlemmar
- FB-grupp Targeted Individuals International - 9.600 medlemmar
- FB-grupp Enforce Laws Against Gang-Stalking & Electronic Harassment - 6.600 medlemmar
- FB-grupp targeted individuals unite against the threat - 5.000 medlemmar
- FB-grupp Targeted Individuals and Gangstalking Victims International Support Group - 3.400 medlemmar
- FB-grupp Targeted Individuals World Wide: Gang stalking, directed energy, warfare - 2.900 medlemmar
Det finns flera som Facebookgrupper med några tusen medlemmar.
Om det startade 2013 för dej så kan de ha fått upp ögonen för dig då du engagerade dig i ett parti, ett parti som många med ekonomiska intressen nog ville stänga snabbt.
Kan vara bra dessa grupper på nätet då metoderna har ju FN tillsatt utredare för att undersöka om det stämmer.
Kan var en fara också då de antyder något större och enskilda brott inte blir utreda.
Jag har varit med om riktiga mordförsök och de metoder som gasligtning, street teater, stalking och sömndeprimerande som jag erfarit är ju för de vill att man ska bli desillusionerad ( och visst jag funderade lite på de fel jag gjort och om jag fick skylla mig själv ett tag , men de är 1000 ggr värre och fega och är enbart för att skydda sig själva som de gör detta ) ska se ut som sjuk, av trötthet och vara alert , så de begås riktigt svåra brott med metoder som beskrivs.
Jag bara antar att det startade runt dig pga av dit engagemang i ett parti, i mitt fall så vet jag numera varför och förstår intresset pga misstolkningar som finns med mitt namn i en stor utredning som man kan googla och få upp massa träffar på.
Jag misstänker att minst tre mord har initierats / utförts av delar av den gruppen jag har emot mig men utan utredningar runt dem som jag försökt få till så inser jag att de har företräde hos dels polisen.
Så om vi känner igen varandras utförare så blir det lättare att utreda för polis eller FN.
Det som var lite extra med det du skrev var med partiets bilar de lila, var att jag började se dem lite varstans ett tag och efter att varit med om tex man ser samma person då man har bokade möten på vitt skilda adresser bland annat så lägger man märke till upprepningar eller sammanträffanden.
Jag tänkte att möjligen har de lånat en bil eller så är det bara för att valet och brydde mig inte om det.
Men du får skriva om dina änglar och demoner hur mycket du vill , du håller tråden igång alla fall men man måste se det lilla i det stora och inte bara det stora i det lilla, för man måste sätta dit dessa tortyr nissar, som använder detta, någon gång i klara fall.
Annars bidrar man till detta skrämselverktyg genom att beskriva något obskyrt ogripbart som gör att fler kan sluta orka och fler som bara har en noja ansluter och pratar om "stalärvågor "
Ett önskemål vore tekniska lösningar du ser som ljud detektorer för hög och låg frekvens