2020-12-07, 23:59
Medlem
självklart är bilen fortfarande stulen. Anledningen till frågan är att jag också blir gangstalkad och jag hör röster. Allt började efter en operation där jag blev sövd. Jag letar efter ett sätt att få bort rösterna. Om andra som är/har varit i den sitsen kanske har bättre lösningar
Citera
2020-12-08, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahajanivetnog
självklart är bilen fortfarande stulen. Anledningen till frågan är att jag också blir gangstalkad och jag hör röster. Allt började efter en operation där jag blev sövd. Jag letar efter ett sätt att få bort rösterna. Om andra som är/har varit i den sitsen kanske har bättre lösningar
Jag hör inga höga röster, men dom lägger bilder och tankar i min hjärna med låg frekvens på ett sätt som att tankarna känns ens ägna. Tillexempel om de nu vill att jag ska tänka på ett äpple, så skickar de ordet äpple på låg frekvens, så tror jag att det är jag som tänker på äpple. Fördelarna med det är att man inte blir galen av att höra rösterna men nackdelen med det är att man inte vet vad som är ens egna tankar längre och blir lättare "mind controlled"
Citera
2020-12-08, 02:45
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatulad44
Jag hör inga höga röster, men dom lägger bilder och tankar i min hjärna med låg frekvens på ett sätt som att tankarna känns ens ägna. Tillexempel om de nu vill att jag ska tänka på ett äpple, så skickar de ordet äpple på låg frekvens, så tror jag att det är jag som tänker på äpple. Fördelarna med det är att man inte blir galen av att höra rösterna men nackdelen med det är att man inte vet vad som är ens egna tankar längre och blir lättare "mind controlled"

Hur vet du att du inte tänker på äpplen? Varför kopplar du in låg frekvens, i att du tänker på något ?

Brukar du höra röster, annars ?

Tar du droger ? Jag undrar då du kan inte bara säga jag tänkte på en sak och jag tror det är någon som styr det.

Om du just nu tänker på en grön gris och i morgon på stan ser en grön gris så vore inte ens det något säkert , men om du tänker på en grön gris nu och det ligger en grön gris i din bil , din port etc då förstår jag frågan. Men det vore lättare då och prata med dig i sömnen så att du starkt minns en grön gris då du vaknar och sedan ser den vid bilen eller i porten. Om du vore vaken skulle du ju höra/märka det, så bilder ....
Senast redigerad av regafra 2020-12-08 kl. 03:18.
Citera
2020-12-08, 02:52
Medlem
regafras avatar
Citat:

Så allt, gangstalking och rösterna började efter en operation?
Gå till sjukhuset där du opererade dig och har de inget svar så kolla med patientnämnden som kan begära svar om nu inte sjukhuset svarar , sedan har du IVO efter det och även patientförsäkringar som kan bli aktuell.

Var på dej gjordes operationen?
Citera
2020-12-08, 03:34
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Hur vet du att du inte tänker på äpplen? Varför kopplar du in låg frekvens, i att du tänker på något ?

Brukar du höra röster, annars ?

Tar du droger ? Jag undrar då du kan inte bara säga jag tänkte på en sak och jag tror det är någon som styr det.

Om du just nu tänker på en grön gris och i morgon på stan ser en grön gris så vore inte ens det något säkert , men om du tänker på en grön gris nu och det ligger en grön gris i din bil , din port etc då förstår jag frågan. Men det vore lättare då och prata med dig i sömnen så att du starkt minns en grön gris då du vaknar och sedan ser den vid bilen eller i porten. Om du vore vaken skulle du ju höra/märka det, så bilder ....

Enligt vetenskapen så hör cirka 10% av befolkningen någon sorts röst inombords. Det är alltså naturligt. Sedan om staten vill verka allsmäktiga kan de helt enkelt propagera att de har "avancerade vapen" som gör det mot dig. I kontrollerade miljöer kan de sätta ljud i ditt huvud med direkt kontakt på skallen.

Ni missar poängen att det finns en massiva psykologiska operation kring hela saken där propaganda tillhör. Deras agenda är beroende på att denna propaganda finns & att majoriteten av alla propagerar misinformation. Det är deras operation & jag är övertygad att de har allt under deras kontroll gällande informationen ute.
Citera
2020-12-08, 11:50
Medlem
Hur förstör man någons namn och rykte?

Merparten av alla ärliga människor kan inte föreställa sig att någon annan skulle kunna
gå så långt som att ljuga ihop något för att få en ovetande människa att framstå i en dålig
dager. Men våldsverkarens sjukliga avund och sjukliga hat i gang stalking gör att han/hon
till varje pris måste förstöra ett utvalt offers namn och rykte. Våldsverkaren skapar snabbt
ett nätverk av många människor som han/hon lyckas föra bakom ljuset eller som själva
vill delta av egen illvilja i trakasserierna. Våldsverkaren gör allt för att få andra att ta avstånd
från offret och göra så att han/hon känner sig isolerad och ensam. Målet är att provocera
offret så att han/hon går till polisen, hyresvärden, Säpo, arbetsplatsen och kommer med
anklagelser vilket gör bort offret totalt och förstör dennes namn och rykte.
Senast redigerad av Piratpartiet 2020-12-08 kl. 12:01.
Citera
2020-12-08, 13:23
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
Hur förstör man någons namn och rykte?

Merparten av alla ärliga människor kan inte föreställa sig att någon annan skulle kunna
gå så långt som att ljuga ihop något för att få en ovetande människa att framstå i en dålig
dager. Men våldsverkarens sjukliga avund och sjukliga hat i gang stalking gör att han/hon
till varje pris måste förstöra ett utvalt offers namn och rykte. Våldsverkaren skapar snabbt
ett nätverk av många människor som han/hon lyckas föra bakom ljuset eller som själva
vill delta av egen illvilja i trakasserierna. Våldsverkaren gör allt för att få andra att ta avstånd
från offret och göra så att han/hon känner sig isolerad och ensam. Målet är att provocera
offret så att han/hon går till polisen, hyresvärden, Säpo, arbetsplatsen och kommer med
anklagelser vilket gör bort offret totalt och förstör dennes namn och rykte.

Det stämmer i vissa fall.

I mitt fall rör det sig om en psykologisk operation gjord av en mäktig "kult". Det kan finnas experimentella (research) syften också. Jag är övertygad om att de vill samla all data möjligt om mig vilket är skrämmande i sig - varför vill de veta så mycket om mig & lägger ner stora resurser i sin operation? Det är mycket mer oroväckande eftersom de flesta vet inte vilka det är som har så stort inflytande över ens liv & varför. Det är naturligt att en blir stressad & orolig när stor makt används för att påverka dig bakom din rygg - inte minst när du blir gaslightad så fort du ifrågasätter händelser & varför personer hittar på uppenbara lögner för operationens agenda.
Citera
2020-12-08, 15:21
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:

Sammanblandning eller svårighet att skilja mellan en artificiellt skapad ''ljudöverföring' och sin egna inre röst är ungefär det som kallas för EEG heterodyning, och exempelvis Robert Duncan har skrivit om det.

Periodisk fasta kan av någon anledning hjälpa tillfälligt (speciellt ju längre tid man fastat), likaså intag och uteslutande av vissa drycker/livsmedel och att lyssna på binaural beats. Magnesium, c-vitamin, omega-3 och gurkmeja kan prövas - blir i alla fall inte sämre likaså intag av örter såsom örtte i form av t.ex. malört. Pau´Darco te kan också vara positivt liksom andra teer. Frukt och så mycket grönsaker som möjligt, helst färska ekologiska. Vissa menar att bad i epsomsalt hjälper då "bone conduction" delvis används och magnesium gör kroppen mindre sur (att stödja kroppen genom att också "äta alkaliskt" hjälper även om det inte är så enkelt alltid, bittra livsmedel är därtill intressanta). Troligen har det byggts upp en konstgjord film på huden, likaså inuti kroppen, kanske än värre som ökar mottagligheten för 'ljudöverföringar'. Allt som innebär att man stödjer ens mitokondrier är intressant och detta bör inte underskattas - periodisk fasta stödjer exempelvis just mitokondrierna. Vidare kan man pröva gratisprogram som stör 'ljudöverföringarna' så att AI:n 'feltolkar' och tillfälligt lugn kan därmed skapas enklare. AI:n lär sig också hela tiden mer om dig och om man kan komma till tillstånd som man anser passar en kan man också få AI:n att 'reagera' på ett 'passande' sätt (för en själv). Finns fler saker man kan pröva och hemsidor att läsa.
Senast redigerad av FreedomDeep 2020-12-08 kl. 15:25.
Citera
2020-12-08, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Sammanblandning eller svårighet att skilja mellan en artificiellt skapad ''ljudöverföring' och sin egna inre röst är ungefär det som kallas för EEG heterodyning,

Nej, schizofreni är det vetenskapliga termen.

Citat:
Periodisk fasta kan av någon anledning hjälpa tillfälligt (speciellt ju längre tid man fastat), likaså intag och uteslutande av vissa drycker/livsmedel och att lyssna på binaural beats. Magnesium, c-vitamin, omega-3 och gurkmeja kan prövas .

Att ta hnad om sin hälsa är aldrig fel, med pykiatrin kan erbjuda mycket effektivare saker.
Citera
2020-12-08, 17:55
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Ja detta verkar ju helt rimligt...
Citera
2020-12-09, 22:05
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Sammanblandning eller svårighet att skilja mellan en artificiellt skapad ''ljudöverföring' och sin egna inre röst är ungefär det som kallas för EEG heterodyning, och exempelvis Robert Duncan har skrivit om det.

Periodisk fasta kan av någon anledning hjälpa tillfälligt (speciellt ju längre tid man fastat), likaså intag och uteslutande av vissa drycker/livsmedel och att lyssna på binaural beats. Magnesium, c-vitamin, omega-3 och gurkmeja kan prövas - blir i alla fall inte sämre likaså intag av örter såsom örtte i form av t.ex. malört. Pau´Darco te kan också vara positivt liksom andra teer. Frukt och så mycket grönsaker som möjligt, helst färska ekologiska. Vissa menar att bad i epsomsalt hjälper då "bone conduction" delvis används och magnesium gör kroppen mindre sur (att stödja kroppen genom att också "äta alkaliskt" hjälper även om det inte är så enkelt alltid, bittra livsmedel är därtill intressanta). Troligen har det byggts upp en konstgjord film på huden, likaså inuti kroppen, kanske än värre som ökar mottagligheten för 'ljudöverföringar'. Allt som innebär att man stödjer ens mitokondrier är intressant och detta bör inte underskattas - periodisk fasta stödjer exempelvis just mitokondrierna. Vidare kan man pröva gratisprogram som stör 'ljudöverföringarna' så att AI:n 'feltolkar' och tillfälligt lugn kan därmed skapas enklare. AI:n lär sig också hela tiden mer om dig och om man kan komma till tillstånd som man anser passar en kan man också få AI:n att 'reagera' på ett 'passande' sätt (för en själv). Finns fler saker man kan pröva och hemsidor att läsa.

Det finns ett "A.I."-relaterad operation i det här. Däremot tror jag att i mitt fall har de utsatt mig för sociala medieoperationer dels som beskriver i "The Great Hack"-dokumentären sedan 2013. En på Reddit som erkände sig vara en f.d. perpetrator sa att denne matade data till program såsom Q-learning & nämnde två andra. Det är dels ett informationskrig eftersom de använder sociala medier & Internet till att manipulera information som nås till måltavlan. Som du säger är det väldigt inriktat mot beteende. Ibland reagerar mitt flöde hej vilt om jag gör ett specifikt inlägg. Nåväl. Jag har skrivit i detalj i tidigare inlägg om hur det genomförs. Jag kallar det för "Informationsdominans" vilket är en ny del av modern krigföring. De har ju samlat data om mig i minst sju år & använt det i REAL-TID - varför? För syftet att påverka mig. Om teknologianvändning är primära motivation till mitt fall tror jag inte - i mitt fall liknar det hela som en "kult" stöttat av stat & samhälle.
Citera
2020-12-10, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Några andra mystiska saker har jag upptäckt dom senaste månaderna, någon har smetat in någon billig parfym med Obekant doft på en fåtölj och några möbler som jag hade utomhus. Någon har troligtvis varit och gjort Oordning i bland några gamla sorterade räkningar hos mig. Jag tror "dom" gjort dessa jävulskap den 7/8. De var enda tillfälle mitt hemlarm var avstängt.

Lever vi i ett så sjukt land att man lägger skattemedel på sånt skräp?

Uppdaterar med den här bilden på ett lakan där man har gjort ett hål i tyget precis mitt i det röda mönstret. Säkert med flit bara för att synas extra tydligt. Jag upptäckte det nyligen, som även det kan ha inträffat den 7/8-20.

https://files.fm/u/rgm2dz2w6
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in