Citat:
Ursprungligen postat av
Gatulad44
Jag hör inga höga röster, men dom lägger bilder och tankar i min hjärna med låg frekvens på ett sätt som att tankarna känns ens ägna. Tillexempel om de nu vill att jag ska tänka på ett äpple, så skickar de ordet äpple på låg frekvens, så tror jag att det är jag som tänker på äpple. Fördelarna med det är att man inte blir galen av att höra rösterna men nackdelen med det är att man inte vet vad som är ens egna tankar längre och blir lättare "mind controlled"
Hur vet du att du inte tänker på äpplen? Varför kopplar du in låg frekvens, i att du tänker på något ?
Brukar du höra röster, annars ?
Tar du droger ? Jag undrar då du kan inte bara säga jag tänkte på en sak och jag tror det är någon som styr det.
Om du just nu tänker på en grön gris och i morgon på stan ser en grön gris så vore inte ens det något säkert , men om du tänker på en grön gris nu och det ligger en grön gris i din bil , din port etc då förstår jag frågan. Men det vore lättare då och prata med dig i sömnen så att du starkt minns en grön gris då du vaknar och sedan ser den vid bilen eller i porten. Om du vore vaken skulle du ju höra/märka det, så bilder ....