2020-11-26, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttdyrkaren
Det kan ju vara en individuell grej. Har inte riktigt diskuterat det med någon tidigare tror jag. Kokain blir jag också alltid stum på, men det är inte min drog heller. Typ 1/10 gånger jag tar kokain som jag faktiskt tycker det är schysst.

Dåliga grejer...? Väldigt få människor som inte uppskattar dopaminpåslag?
Citera
2020-11-26, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znuskhummer
Jag har reflekterat över att det är kass kvalitet på svenska marknaden online på dos, men även lägre priser... Det går väl hand i hand tänker jag.

Amfetamin är billigt, har alltid varit. Så jag håller med om att det inte är någon idé att banka egentligen.
Men det make sense att banka det med meta för att vi skall gilla det mer och ta det oftare sa en vän här nu...hmm är tveksam.
Hittar inga hårda klumpar. Allt är fint pulver som glittrar lite.
Lite små fuktigt så inte snus torrt som kokain.
Men det kan ha varit jag som inte värmde tallriken ordentligt.
Citera
2020-11-26, 04:05
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
Citat:
Dåliga grejer...? Väldigt få människor som inte uppskattar dopaminpåslag?
Ibland säkert, men inte alltid.

Jag tror det har att göra med att jag hade tagit amfetamin ganska mycket långt innan jag provade kokain för första gången. Amfetaminet gör mig betydligt mer social, alert och självsäker än vad kokain gör, kanske är det så att de effekter som amfetamin ger annorlunda är de jag eftersträvar.
Citera
2020-11-26, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Nej då, meta är överkomligt och inga problem att slå med. Krävs en relativt liten dos också för att få folk att tro att dom kommit över dunderbra tjack, när det egentligen är metatjack dom petar i sig.

Som hobbypundare och proffskillgissare så tror jag mig ha fått metabankat tjack ett par-tre gånger de senaste två åren. (Handlar visserligen i hektogram, så inköpen är inte så frekventa, men men... fan jag kanske har klivit ifrån hobbynivån?) Har funnits några suspekta grejer med tjacket de gånger jag misstänkt metamfetamin i, såsom att det svider satjävel i näsan, alltså märkbart mer än det bör göra, samt att det funnits hårda kristalliknande små små bitar i som knastrar när man trycker till dom med kortet/whatever man använder för att kratta linor.

Samt det lilla faktum att man sitter med ekorrpuls och är helt röd ansiktet, naglarna förtvinar och man har svårt att komma ihåg att blinka med ögonen sisådär 20 timmar efter sista linan och man undrar hur fan man ska klara arbetsveckan.

Menar du att när du drar en lina av 150-ish mg så börjar ena ögat typ rinna?

//Z
Citera
2020-11-26, 04:07
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020
Ja nu gör ju din post att jag är mer eller mindre övertygad om att jag har meta i mitt amfetamin
Åh herre gud...detta var jag inte beredd på

Oroa dig inte, det är ju fortfarande förmodligen merparten amfetamin i det du flåsar i dig. Så att du är på god väg att bli ett sånt klassisk meth-vrak som tatuerar in "lets fuck" på överläppen och inte förstår varför samhället ser ner på dig är lite snedtänk. "Rent" amfetamin är en myt, det mesta är så pass utbankat med en massa knepigt skit som ingen i hela världen pallar ta reda på. Lite svårt dock att få någon känsla för vad det kan vara för kvalitet när du inte befinner dig i Sverige.
Citera
2020-11-26, 04:08
Medlem
Citat:
Men det make sense att banka det med meta för att vi skall gilla det mer och ta det oftare sa en vän här nu...hmm är tveksam.
Hittar inga hårda klumpar. Allt är fint pulver som glittrar lite.
Lite små fuktigt så inte snus torrt som kokain.
Men det kan ha varit jag som inte värmde tallriken ordentligt.

Har du kört länge med amfetamin överhuvudtaget eller har du nyss börjat bruka?

//Z
Citera
2020-11-26, 04:11
Medlem
Citat:
Oroa dig inte, det är ju fortfarande förmodligen merparten amfetamin i det du flåsar i dig. Så att du är på god väg att bli ett sånt klassisk meth-vrak som tatuerar in "lets fuck" på överläppen och inte förstår varför samhället ser ner på dig är lite snedtänk. "Rent" amfetamin är en myt, det mesta är så pass utbankat med en massa knepigt skit som ingen i hela världen pallar ta reda på. Lite svårt dock att få någon känsla för vad det kan vara för kvalitet när du inte befinner dig i Sverige.

Håller med om det påståendet om man endast utgår ifrån en viss svensk darknet marknad.
Ren amfetamin är ingen myt där jag handlar.

//Z
Citera
2020-11-26, 04:14
Medlem
Citat:

Tack för ditt svar som fick min puls att gå ner till hälften typ
Någon sa till mig efter att jag tvättat detta i aceton får ca 2 månader sedan och inte mådde alls lika bra av det renade att dom lägger i andra saker i amfetamin som är menat att få oss att må bra av ruset?

Det finns meta här, dom som använder det är ju så tragiska att man vill gråta. Oavsett vad som ligger i det jag har så gillar jag allt med det för utom att effekten efter sista linan varar i en evighet
Senast redigerad av Tourlife2020 2020-11-26 kl. 04:20.
Citera
2020-11-26, 04:17
Medlem
Citat:
Har du kört länge med amfetamin överhuvudtaget eller har du nyss börjat bruka?

//Z
Är ny, började i slutet av sommaren.
Slutade med kokain för många år sedan och tog inga droger under många år.
Citera
2020-11-26, 04:20
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Jag har reflekterat över att det är kass kvalitet på svenska marknaden online på dos, men även lägre priser... Det går väl hand i hand tänker jag.

Amfetamin är billigt, har alltid varit. Så jag håller med om att det inte är någon idé att banka egentligen.

Det är billigt för att det är bankat, kass kvalitet för att det är bankat i flera led. Duh. I med metatjack så tror folk att kvaliteten höjs, eftersom det är aningen mer klös i meta

Problemet är att man preppat inför ett go-cart race med polarna och har med sig ett register på vad som kan förväntas av upplevelsen. Sen finner du dig jämte Emerson Fittipaldi i en F1-bil och du inser det först efter ett par varv och då är det lite sent att bryta. Bromsarna fungerar nämligen bara om du håller tillräckligt hög fart, sen kommer du på att helvete, jag har ju inte ens b-körkort.

På den vägen är det gott folk, undvik metablandningarna och är du kran som slår med metatjack så är du dum i huvudet då dina kunder kört ihjäl sig inom en snar framtid. Ingen fuckar med Emerson Fittipaldi.

Ber om ursäkt ifall det är lite väl chattigt, men viktigt att inte dra skräck-storys och ge folk noja i onödan. Då nojan är största boven i tjackets i övrigt ganska fina värld.
Citera
2020-11-26, 04:22
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
Citat:
Tack för ditt svar som fick min puls att gå ner till hälften typ
Någon sa till mig efter att jag tvättat detta i aceton får ca 2 månader sedan och inte mådde alls lika bra av det renade att dom lägger i andra saker i amfetamin som är menat att få oss att må bra av ruset?

Det finns meta här, dom som använder det är ju så tragiska att man vill gråta. Oavsett vad som ligger i det jag har så gillar jag allt med det för utom att effekten efter sista linan varar i en evighet
Det man ska ha klart för sig när det gäller Meta är också att bilden av meta/meth och methmissbruk är också mycket mer av en livsstil än att bara bruka substansen. Jag säger inte att vi lika gärna kan ta meta som vanligt hederligt amfetamin, jag vill själv absolut inte ha meta i mitt tjack om jag får välja. Men det är inte så mycket att vara rädd för, är det jag försöker säga.
Citera
2020-11-26, 04:27
Medlem
Citat:
Är ny, började i slutet av sommaren.
Slutade med kokain för många år sedan och tog inga droger under många år.

Vad hände sen? Råkade du helt enkelt komma över det eller nån som bjöd dig?
//Z

EDIT: inser nu att detta börjar urarta i chatliknande form.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in