Citat:
Ursprungligen postat av
znuskhummer
Jag har reflekterat över att det är kass kvalitet på svenska marknaden online på dos, men även lägre priser... Det går väl hand i hand tänker jag.
Amfetamin är billigt, har alltid varit. Så jag håller med om att det inte är någon idé att banka egentligen.
Det är billigt för att det är bankat, kass kvalitet för att det är bankat i flera led. Duh. I med metatjack så tror folk att kvaliteten höjs, eftersom det är
aningen mer klös i meta
Problemet är att man preppat inför ett go-cart race med polarna och har med sig ett register på vad som kan förväntas av upplevelsen. Sen finner du dig jämte Emerson Fittipaldi i en F1-bil och du inser det först efter ett par varv och då är det lite sent att bryta. Bromsarna fungerar nämligen bara om du håller tillräckligt hög fart, sen kommer du på att helvete, jag har ju inte ens b-körkort.
På den vägen är det gott folk, undvik metablandningarna och är du kran som slår med metatjack så är du dum i huvudet då dina kunder kört ihjäl sig inom en snar framtid. Ingen fuckar med Emerson Fittipaldi.
Ber om ursäkt ifall det är lite väl chattigt, men viktigt att inte dra skräck-storys och ge folk noja i onödan. Då nojan är största boven i tjackets i övrigt ganska fina värld.