Citat:
Ursprungligen postat av
st33r
Du menar att det är ett tjack från en flugsvampsäljare? Ja det är aldrig mer än 4/10
Dessutom tror jag att de använder nån sorts amfetaninanaloger och inte riktigt tjack. Det låter inte rimligt med ett amfetaminrus som dalar efter nån timme eller två
Folk som köper där har ingen aning om kvalitet och säljarna lurar de som är där att tro att
de får obankat tjack direkt från leverantören fast det är veka rus som sjunker efter nån timme och inte ger någon eufori eller uppåt
Jag minns nån Grinchen nån pharmazed nån doktor kosmos. alla mediokert som hyllades .
"Det är för att det är så rent". "Man kan äta och sova på rent tjack":
Bullshit.
Tjacken där började kosta löjligt lite, 70 kronor för ett gram 300 för en femma. Varför skulle priset för just tjack slumpas bort när allt annat de har är svinyrt? Såg ni säljaren där som greps och hade 97 koffein i tjacket
Det är en rc av nåt slag du tar om du kan smådosera som fredagsmys och sen gå och lägga dig.
Jag har själv också själv kommit över flugsvamptjack, och jämfört med vad folk skriver om upplevelsen så är jag helt benägen på att hålla med. De gångerna jag fått en lina (från langare) av en vän har det vart ordentligt med fart. med flugsvamptjacket har jag vart uppe och snortat typ 0.5 och inte känt av mer än att jag inte kunde sova. Riktigt illa med andra ord
edit: jag har dock testat det med testkit (och det visar tydligt att det är Amfetamin, inte något av de andra: (2,3) / (2,6) / (3,4) / (3,5) -DIMETHYLAMPHETAMINE, och inga andra konstiga utslag. Kan det vara utblandat med något?