2021-06-03, 17:48
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.S Garp
Jag har sålt en del aktier och har nu tänkt damma iväg en bunt cash på en påse tjack så här i Corona tider och bomba på. Jag har aldrig knarkat och hållit på, det starkaste jag tagit är ren singel malt så jag är gode grön om man säger så.

Vem säljer bäst Tjack? Babbar eller balkan Boris? Jag har inte tänkt köpa av nån lokal idiot så jag åker dit så det visslar om det. Hur kan man kolla om det är bra tjack lr fultjack? Finns det nå bra snabbtest man kan köpa för det vore det värt

Jag hade tänkt ta ledigt från jobbet 1½ vecka och bomba på som fan i låt säga 7-8 dar
Dem som säljer bäst dos är dem som själva håller på med det. Alltså leta upp en hederlig sprutnarkoman som lever på att slå i sig.

Resten kan du välja bort.
Citera
2021-06-03, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Oljigt tjack är tyvärr ganska ovanligt detta pga att det e djävligt rent

Vilka mängder brukar vara en vanlig dos på oljigt kletigt tjack då?
Citera
2021-06-04, 00:17
Medlem
Nkpgisits avatar
Jahopp, nu är det inte ens särskilt imponerade med rushen längre. Inget märkvärdigt alls.
Citera
2021-06-04, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Du menar att det är ett tjack från en flugsvampsäljare? Ja det är aldrig mer än 4/10
Dessutom tror jag att de använder nån sorts amfetaninanaloger och inte riktigt tjack. Det låter inte rimligt med ett amfetaminrus som dalar efter nån timme eller två

Folk som köper där har ingen aning om kvalitet och säljarna lurar de som är där att tro att
de får obankat tjack direkt från leverantören fast det är veka rus som sjunker efter nån timme och inte ger någon eufori eller uppåt

Jag minns nån Grinchen nån pharmazed nån doktor kosmos. alla mediokert som hyllades .
"Det är för att det är så rent". "Man kan äta och sova på rent tjack":
Bullshit.

Tjacken där började kosta löjligt lite, 70 kronor för ett gram 300 för en femma. Varför skulle priset för just tjack slumpas bort när allt annat de har är svinyrt? Såg ni säljaren där som greps och hade 97 koffein i tjacket

Det är en rc av nåt slag du tar om du kan smådosera som fredagsmys och sen gå och lägga dig.

Jag har själv också själv kommit över flugsvamptjack, och jämfört med vad folk skriver om upplevelsen så är jag helt benägen på att hålla med. De gångerna jag fått en lina (från langare) av en vän har det vart ordentligt med fart. med flugsvamptjacket har jag vart uppe och snortat typ 0.5 och inte känt av mer än att jag inte kunde sova. Riktigt illa med andra ord

edit: jag har dock testat det med testkit (och det visar tydligt att det är Amfetamin, inte något av de andra: (2,3) / (2,6) / (3,4) / (3,5) -DIMETHYLAMPHETAMINE, och inga andra konstiga utslag. Kan det vara utblandat med något?
Senast redigerad av Fogsworth 2021-06-04 kl. 15:46.
Citera
2021-06-05, 01:38
Medlem
Yrkesks avatar
Vad i helskotta har jag fått tag i för slags dos egentligen?

Snickrade ihop en rätt så stadig panna om kanske 3-400mg och blandade i tre meter vatten. Den initiala skjutsen var ju utom denna värld, herre jösses jag höll ju på att komma bara jag rörde på mig. Då täntke jag - Yes! Nu har jag fått tag på riktigt bra dos, men det var egentligen allt som hände. Effekten varade under kicken och ett par, tre minuter efter men sedan så känner jag mig rätt så "normal" eller vad man ska säga. Varför fick jag en sådan utomordentlig skjuts men inte de efterföljande effekterna, eller ja, åtminstone att "ruset" skulle hålla i sig lite längre. Någon som kommit över något liknande (Stockholm) eller på annat håll fått tag på detta dos? Aldrig upplevt något liknande nämligen. O kanské värt att nämna så använder jag dos ytterst, ytterst sällan.

Tack på förhand och hoppas ni har en fortsatt fin fredag, eller lördag, eller äh skitsamma, en fin natt.
Citera
2021-06-05, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fogsworth
Jag har själv också själv kommit över flugsvamptjack, och jämfört med vad folk skriver om upplevelsen så är jag helt benägen på att hålla med. De gångerna jag fått en lina (från langare) av en vän har det vart ordentligt med fart. med flugsvamptjacket har jag vart uppe och snortat typ 0.5 och inte känt av mer än att jag inte kunde sova. Riktigt illa med andra ord

edit: jag har dock testat det med testkit (och det visar tydligt att det är Amfetamin, inte något av de andra: (2,3) / (2,6) / (3,4) / (3,5) -DIMETHYLAMPHETAMINE, och inga andra konstiga utslag. Kan det vara utblandat med något?
Samma för mig. Beställt från FS några ggr och har mest fått biverkningar. Inget rus eller eufori men ett klent välbefinnande. Ok att man betalar 3-400 för 5 g men det är inte värt mer. Betalar hellre 200 för bra gram men har inte tillgång nu. Säljarna har haft bra betyg, illa.
Senast redigerad av Brixham 2021-06-05 kl. 13:48.
Citera
2021-06-05, 16:02
Medlem
Nkpgisits avatar
[quote=

edit: jag har dock testat det med testkit (och det visar tydligt att det är Amfetamin, inte något av de andra: (2,3) / (2,6) / (3,4) / (3,5) -DIMETHYLAMPHETAMINE, och inga andra konstiga utslag. Kan det vara utblandat med något?[/QUOTE]
Tjacket är ALLTID slaget
Citera
2021-06-05, 19:13
Medlem
Nasofermens avatar
Fick tag i tjack som var som en sten och stank till förbannelse och när man bröt det i mindre bitar så blev det jävligt flottigtOljigt på tallriken där man hacka sönder det, och när självaste flottet/oljan hade torkat kunde man skrapa ihop en lina en det med som gav påslag =)

http://www.bilddump.se/bilder/202106...::7ab:77c8.jpg
Citera
2021-06-06, 10:40
Medlem
Nasofermens avatar
Edit:

Gav inte påslag ska det stå =)
Citera
2021-06-06, 11:17
Medlem
cacablancas avatar
Men om man får tjack i sten eller i klet form då det väl oftast inte blandat
Citera
2021-06-06, 11:35
Medlem
Nasofermens avatar
Fått för mig det jag med iallafall om det kommer som en sten men detta sög nåt så fruktansvärt =(
Citera
2021-06-06, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sk0gen
Köpte du detta tjack på gatan eller från nån webshop? Det är intressant att fluororamfetaminer falskeligen blandas i eller säljs som amfetamin
Jag vet inte då det är mina vänner som står för drog inköpen. Men dom köper inte online det vet jag. Jag bor utomlands och tjack är billigt och vanligt här så jag förstår inte riktigt syftet med detta.
Det är tråkigt att man skall behöva testa vad som är i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in