Citat:
Ursprungligen postat av
st33r
Litar ni på recensionerna på flugsvamps diskussonsforum?
Jag har aldrig köpt därifrån men olika varningsklockor ringer , typ att folk säljer enstaka gram för 10 eller 20g-priser.
Dels ser en del unga helt oerfarna som liksom tuffar till sig och anammar vad de tror är en van jargong för att inte verka gröna . Dvs småkillar som bara handlat på FS skriver med nån sorts pundarspråk för att verka coola o spela allan:
"Haha bra tryck i den dosen, ta sig en panna till kaffet asså.. jävla vilka snabba skor alltså blir helt fjuttad asså"
"Bästa dosen sen Speedkanonen3!"(påhittat namn). Så de som ser ut att veta är svåra att bedöma.
Ibland ser man nån enstaka kommentar om att finns inget riktigt tjack här? Och att de hajpade söljarnas grejer är mediokra
Men det försvinner i mängden
Finns det nån här mer lång erfarenhet av tjack innan nätet o i största allmänhet utsn specifikation säga ifall kvaliten på FS är ok?
Tror du överanalyserar lite. Många säljare på FS öppnar med intro-priser för att bygga upp en snabb kundkrets och få igång lite omdömen. Självklart är det mycket överdrivna recensioner och det kan som du säger ha och göra med att Darknet gör det möjligt för yngre personer att enklare handla droger, men kan också vara att folk höjer produkter till skyarna för dom fått något, eller ett par gram extra, eller så rör det sig om sample som ges ut gratis..
Skillnaden på idag och förr var att man fick förlita sig mer på vad ens vänner sa om langarens produkter, men även då fanns det folk som kanske fick det lite billigare om de såg till att rekommendera langarens produkt till sina vänner. Av det jag har köpt på Darknet kan jag ärligt säga att det hållt högre standard än det jag köpt på gatan sedan försäljningen drog igång där. Dåliga kontakter? Mycket möjligt.
Man får ta vissa omdömen med en nypa salt, precis som man får ta langarens ord om att "detta är dunder" med en nypa salt irl.