2020-11-26, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znuskhummer
Många bekymmer... Om än inte så farliga sådana...
Röda läppar och blåsor är standard när man är färsk

Vad jag av egen erfarenhet tycker är bäst att landa på är någon form utav anti-psykotisk medicin, det stoppar amfetaminets verkan BRUTALT bra. Höll länge på att mixtra med olika benso men de blev bara att man körde på med mer amfetamin för ens omdöme blev mer inställningen "fuck it" hehe...

Så jag själv använder olanzapin (zyprexa) när jag bestämmer mig för att avsluta ett race. 40 minuter efter intagen tablett brukar jag slockna, fungerar varje gång.

Tycker benso funkar endast mot ångesten snarare än rastlösheten.

//Z

Tack för bra råd. Exakt så känner jag med diazepam, det gör det uthärdligt att ligga i sängen att vänta på att somna men det känns bara som man slipper obehag och blir lite lat och accepterar 8-20 timmar i sängen.

Jag skall undersöka vad jag kan få tag på här.

Håller med! Många gånger har jag tänkt varför drog jag i mig 50mg diazepam på några timmar när mina vänner fortfarande har fest. Kunde ju lika gärna gå upp och fortsätta festa.
Men det har inte hänt än

Jag sover Max 4 timmar på imovane om dom skulle funka. Dricker jag två kaffe på morgonen är det som effekten kommer tillbaka.

Gillar den känslan. Så därför vill jag inte ha en helt onödig diazepam bakis.

Skall gå på jakt efter bättre alternativ för sömn

Det vore toppen om dessa röda fläckiga läppar kan försvinna framöver. Det liksom bränner lite i dom. Har inga injektioner i läpparna så det är inte som med min myr krypnings botox.

Vet du om jag kan ta en Aspirin utan koffein i nu när jag festar? Treo på svenska.

Tack snälla. Är så tacksam för er i denna tråden.
Citera
2020-11-26, 03:25
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020
Tack för ditt snabba svar.
Ok, skall kolla upp om jag kan få Subutex här. Det kan jag ta som en ’sista utväg’ då när det börjar bli lite löjligt länge?
Var vaken 20 timmar efter sista linan förra helgen

Förstår inte hur jag kan festa 8 timmar och ta 5 linor och vara vaken 20 timmar. Sån tur är brukar det vara 6-8 timmar så jag hoppas slippa 20 timmar i fortsättningen.

Igen, tack för svar

Börjar nästan ana att ditt tjack är utbankat med meta, brukar resultera i att man fladdrar iväg en sisådär 20...24-48 timmar för länge än vad som är tänkt.
Citera
2020-11-26, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Börjar nästan ana att ditt tjack är utbankat med meta, brukar resultera i att man fladdrar iväg en sisådär 20...24-48 timmar för länge än vad som är tänkt.

Trodde det bara var en myt att man bankade med meta? Däremot tror jag det är vanligt att man säljer meth under namnet amfetamin eftersom det är en sorts amfetamin.

//Z
Citera
2020-11-26, 03:36
Medlem
Citat:

Har funderat på det med. När jag läser om det ni andra känner er så känner jag inte igen mig.
Jag blir motsatsen till fokuserad, glömmer vart jag lägger mina saker för jag är bara...behaglig.

Jag vet inget om meta effekten så får läsa på.
Det som säljs här till oss är absolut inte bankat med skräp för att dom skall tjäna mer. Det dom skulle banka med kostar mer än amfetamin troligtvis.

Kokain är nog en annan sak för det finns mer pengar i det.

En annan sak är att jag vill ta en ny lina efter exakt 2 timmar. Samma sak vad jag än gör, dansar eller städar hemma.

Kan jag se om det är meta i? Det glittrar när det är torkat. Kladdiga klumpar när det ligger i frysen.
Citera
2020-11-26, 03:44
Medlem
Citat:
Har funderat på det med. När jag läser om det ni andra känner er så känner jag inte igen mig.
Jag blir motsatsen till fokuserad, glömmer vart jag lägger mina saker för jag är bara...behaglig.

Det som säljs här till oss är absolut inte bankat med skräp för att dom skall tjäna mer. Det dom skulle banka med kostar mer än amfetamin troligtvis.

En annan sak är att jag vill ta en ny lina efter exakt 2 timmar. Samma sak vad jag än gör, dansar eller städar hemma.

Kan jag se om det är meta i? Det glittrar när det är torkat. Kladdiga klumpar när det ligger i frysen.

Säljs här? Du måste tänkt på något annat ställe?

På meta blir du mer än bara behaglig men de blir man även på vanligt amfetamin.

Hur vet du vad det är bankat med?

//Z
Citera
2020-11-26, 03:47
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
Citat:

Om du är bekant med uttrycket och känslan att vara "tjackstum" (självförklarligt, egentligen), så är det i alla fall enligt min erfarenhet väldigt mycket vanligare om doset innehåller meta. Även på låga doser.
Citera
2020-11-26, 03:47
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Trodde det bara var en myt att man bankade med meta? Däremot tror jag det är vanligt att man säljer meth under namnet amfetamin eftersom det är en sorts amfetamin.

//Z

Nej då, meta är överkomligt och inga problem att slå med. Krävs en relativt liten dos också för att få folk att tro att dom kommit över dunderbra tjack, när det egentligen är metatjack dom petar i sig.

Som hobbypundare och proffskillgissare så tror jag mig ha fått metabankat tjack ett par-tre gånger de senaste två åren. (Handlar visserligen i hektogram, så inköpen är inte så frekventa, men men... fan jag kanske har klivit ifrån hobbynivån?) Har funnits några suspekta grejer med tjacket de gånger jag misstänkt metamfetamin i, såsom att det svider satjävel i näsan, alltså märkbart mer än det bör göra, samt att det funnits hårda kristalliknande små små bitar i som knastrar när man trycker till dom med kortet/whatever man använder för att kratta linor.

Samt det lilla faktum att man sitter med ekorrpuls och är helt röd ansiktet, naglarna förtvinar och man har svårt att komma ihåg att blinka med ögonen sisådär 20 timmar efter sista linan och man undrar hur fan man ska klara arbetsveckan.

Citera
2020-11-26, 03:48
Medlem
Citat:
Säljs här? Du måste tänkt på något annat ställe?

På meta blir du mer än bara behaglig men de blir man även på vanligt amfetamin.

Hur vet du vad det är bankat med?

//Z

Med här menar jag i landet där jag bor.
Jag vet inte vad det är bankat med men jag vet att amfetamin är så billigt här att dom inte tycker det är någon idé att banka det.
Vi är en stor grupp så dom köper lite större mängder så det finns i några månader.

Hur det säljs på gatan vet jag inte.
Citera
2020-11-26, 03:52
Medlem
Citat:
Nej då, meta är överkomligt och inga problem att slå med. Krävs en relativt liten dos också för att få folk att tro att dom kommit över dunderbra tjack, när det egentligen är metatjack dom petar i sig.

Som hobbypundare och proffskillgissare så tror jag mig ha fått metabankat tjack ett par-tre gånger de senaste två åren. (Handlar visserligen i hektogram, så inköpen är inte så frekventa, men men... fan jag kanske har klivit ifrån hobbynivån?) Har funnits några suspekta grejer med tjacket de gånger jag misstänkt metamfetamin i, såsom att det svider satjävel i näsan, alltså märkbart mer än det bör göra, samt att det funnits hårda kristalliknande små små bitar i som knastrar när man trycker till dom med kortet/whatever man använder för att kratta linor.

Samt det lilla faktum att man sitter med ekorrpuls och är helt röd ansiktet, naglarna förtvinar och man har svårt att komma ihåg att blinka med ögonen sisådär 20 timmar efter sista linan och man undrar hur fan man ska klara arbetsveckan.

Ja nu gör ju din post att jag är mer eller mindre övertygad om att jag har meta i mitt amfetamin
Åh herre gud...detta var jag inte beredd på
Citera
2020-11-26, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttdyrkaren
Om du är bekant med uttrycket och känslan att vara "tjackstum" (självförklarligt, egentligen), så är det i alla fall enligt min erfarenhet väldigt mycket vanligare om doset innehåller meta. Även på låga doser.

Känner mig pratsam. Blev stum på Kokain däremot när jag slutade använda det för många år sedan.
Inåtvänd och tyst.
Citera
2020-11-26, 03:57
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
Citat:
Känner mig pratsam. Blev stum på Kokain däremot när jag slutade använda det för många år sedan.
Inåtvänd och tyst.
Det kan ju vara en individuell grej. Har inte riktigt diskuterat det med någon tidigare tror jag. Kokain blir jag också alltid stum på, men det är inte min drog heller. Typ 1/10 gånger jag tar kokain som jag faktiskt tycker det är schysst.
Citera
2020-11-26, 03:57
Medlem
Citat:
Med här menar jag i landet där jag bor.
Jag vet inte vad det är bankat med men jag vet att amfetamin är så billigt här att dom inte tycker det är någon idé att banka det.
Vi är en stor grupp så dom köper lite större mängder så det finns i några månader.

Hur det säljs på gatan vet jag inte.

Jag har reflekterat över att det är kass kvalitet på svenska marknaden online på dos, men även lägre priser... Det går väl hand i hand tänker jag.

Amfetamin är billigt, har alltid varit. Så jag håller med om att det inte är någon idé att banka egentligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in