Citat:
Många bekymmer... Om än inte så farliga sådana...
Röda läppar och blåsor är standard när man är färsk
Vad jag av egen erfarenhet tycker är bäst att landa på är någon form utav anti-psykotisk medicin, det stoppar amfetaminets verkan BRUTALT bra. Höll länge på att mixtra med olika benso men de blev bara att man körde på med mer amfetamin för ens omdöme blev mer inställningen "fuck it" hehe...
Så jag själv använder olanzapin (zyprexa) när jag bestämmer mig för att avsluta ett race. 40 minuter efter intagen tablett brukar jag slockna, fungerar varje gång.
Tycker benso funkar endast mot ångesten snarare än rastlösheten.
//Z
Röda läppar och blåsor är standard när man är färsk
Vad jag av egen erfarenhet tycker är bäst att landa på är någon form utav anti-psykotisk medicin, det stoppar amfetaminets verkan BRUTALT bra. Höll länge på att mixtra med olika benso men de blev bara att man körde på med mer amfetamin för ens omdöme blev mer inställningen "fuck it" hehe...
Så jag själv använder olanzapin (zyprexa) när jag bestämmer mig för att avsluta ett race. 40 minuter efter intagen tablett brukar jag slockna, fungerar varje gång.
Tycker benso funkar endast mot ångesten snarare än rastlösheten.
//Z
Tack för bra råd. Exakt så känner jag med diazepam, det gör det uthärdligt att ligga i sängen att vänta på att somna men det känns bara som man slipper obehag och blir lite lat och accepterar 8-20 timmar i sängen.
Jag skall undersöka vad jag kan få tag på här.
Håller med! Många gånger har jag tänkt varför drog jag i mig 50mg diazepam på några timmar när mina vänner fortfarande har fest. Kunde ju lika gärna gå upp och fortsätta festa.
Men det har inte hänt än
Jag sover Max 4 timmar på imovane om dom skulle funka. Dricker jag två kaffe på morgonen är det som effekten kommer tillbaka.
Gillar den känslan. Så därför vill jag inte ha en helt onödig diazepam bakis.
Skall gå på jakt efter bättre alternativ för sömn
Det vore toppen om dessa röda fläckiga läppar kan försvinna framöver. Det liksom bränner lite i dom. Har inga injektioner i läpparna så det är inte som med min myr krypnings botox.
Vet du om jag kan ta en Aspirin utan koffein i nu när jag festar? Treo på svenska.
Tack snälla. Är så tacksam för er i denna tråden.