Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-24, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Applesinen
Alltså har knarkar på sprutor i 5 år men haft uppehåll på 3 år o bara tar ibland när jag får tråkigt eller så..så säger han jag köper av att det är BOMMULSTJACK..jag sa 3 sekunder får du på dig..sen kommer du inte kunna krypa ut härifrån..(tror han trodde jag var en jävla newbie) men andra folk sa oxå det tydligen fanns sånt nuförtiden..vad är detta? Bra var det inte

Bomullstjack är en billigare variant och har inte haft lika långt tid på sig som när man gör "vanligt" .
Borås har SKIT BRA tjack nu! Tro mig och det är SVENSKAR som säljer. Dock saknar jag det där lille ämnet som inte är lagligt att tillverka längre, så det finns ej att få tag I. Förutom för 1 år sen i Jönköping. Då fick jag äkta sånt som bara fanns för 15 år sen och det var en kille som hade åkt med 200 000 till Stockholm och gått raka vägen till ett lyxkvarter och då hade han fått sånt. Men det var bara den gången. Sen dess har Jönköping haft skit och piss pga JUGGAR och deras skit grejer som inte funkar
Citera
2025-12-27, 17:14
Medlem
Vad har hänt med tjacket?
Jag har sökt runt men hittar ingen tråd, men det sista året så har ju tjacket varit katastrof.
Jag har besökt ett 30 tal olika langare, om inte mer och jag blir lika besviken varje gång.
Det spelar ingen roll i vilken färg eller vilken konsistens det är, det är ändå aldrig något som är som det var förr.
Häromdagen så stank det som det gjorde förr, men nä det var inte bra ändå.
Va fan har hänt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in