Citat:
Jag kan sympatisera med din vilja att få alla att känna sig hemma i trådarna men det är Laidback som erbjuds om man vill ha trådar med mysfaktor. Flashback är först och främst ett diskussionsforum och som sådant existerar nu två trådar där man utan specifik frågeställning kan avhandla covid-19 dels ur medicinsk/vetenskaplig synpunkt och dels ut ur ett samhällspolitiskt perspektiv.
Lägg till det hundratals trådar som avhandlar covid-19 utifrån mer eller mindre specifika frågeställningar.
Så, det finns gott om trådar om man vill diskutera covid-19, men vill man prata av sig eller ha mysfaktor i tråden då är det Laidback som erbjuds.
Lägg till det hundratals trådar som avhandlar covid-19 utifrån mer eller mindre specifika frågeställningar.
Så, det finns gott om trådar om man vill diskutera covid-19, men vill man prata av sig eller ha mysfaktor i tråden då är det Laidback som erbjuds.
Nu handlar det inte bara om att alla ska känna sig hemma. Utan att ingen (förutom kanske något undantag) gillar hur tråden är nu. 18 ”stammisar” , vilket kanske är medparten av ”stammisarna” har skrivit här och uttryckt sin frustration av att ni klyvt tråden (resterande har kanske inte hittat hit). Ingen har skrivit att de tycker att de fungerar. Ni har stängt av för ohörsamhet en hel rad av skribenter som frikvent besöker tråden, tre av dessa har ni stängt av för 6 månader.
Begrundar ni detta?
Trådämnet ger bärning till en bred debatt och således borde kunna finnas en samlingstråd för covid-19 även i medicin och hälsa. Ja, jag förstår att ni tycker tråden blivit ohanterlig, men eran lösning fungerar inte.
Jag vill om cetera ett inlägg jag tycker beskriver detta klockrent. Jag hoppas du har läst det. Jag vill höra era kommentarer.
Citat:
jag har inte hunnit sätta mig in i vad tusan som hänt med coronaforumet under medicin och hälsa senaste veckorna, bara funderat på varför diskussionerna blivit så ointressanta, speciellt i den stora tråden.. den är ju helt dödad. men nu fick jag svaret här varför det blivit så.
jävligt synd när moderatorerna ska förstöra intressanta diskussioner och gå emot vad forumets medlemmar tycker är en bra diskussion och ett bra sätt att diskutera på.
det har helt klart blivit sämre.
jävligt synd när moderatorerna ska förstöra intressanta diskussioner och gå emot vad forumets medlemmar tycker är en bra diskussion och ett bra sätt att diskutera på.
det har helt klart blivit sämre.