Citat:
Ursprungligen postat av
kugutt
Okej, så det var på tiden att dra fram en smiley och använda ord som skräp.. man skäms faktiskt.
"najas" älskar att hånskratta åt andra. Men det kommer att dyka upp tlllfällen då "najas" gör bort sig, och andra kan hånskratta åt "najas".
Citat:
Ursprungligen postat av
najas
Du blir varnad, och förstår förhoppningsvis att hålla dig borta från tråden om du inte avser tillföra trådämnet något. Tråden blir bättre och du har fått lite mer livserfarenhet.
Det är inte alla som anser att tråden har blivit bättre av alla varningar och avstängningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
kugutt
Jo, men då får ni ge varning till och ta bort alla inlägg som inte omhandlar medisinska aspekter. Men det gör ni inte, så ditt argument blir bara töntigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
najas
Du kan vara trygg i förvissningen att min bildningsnivå är betydligt högre än din.
Jag tvivlar. Det du presterar, är skällsord och trams.
Citat:
Ursprungligen postat av
kugutt
Ennu värre, det förstör coronatråden, den kanske viktigaste tråden på Flashback någonsin. Om inte i utgångspunkten välmenande människor känner sig bekväma med att kommentera där blir tråden värdelös.
Bra beskrivning av Flashbacks stora problem.
Citat:
Ursprungligen postat av
kugutt
Det här får bli mina sista ord.
Nej. Försvinn inte från Flashback. Jag uppskattar din närvaro och dina inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel Kostia
Istället för att förklara att inlägget ligger utanför diskussionsämnet, så kanske du kan hänvisa till en plats där inlägget ligger inom diskussionsämnet.
Citat:
Ursprungligen postat av
najas
Jag har upprepade gånger hänvisat till Coronatrådar i PI och Ekonomi som exempel på ställen där inlägg om skatter och handel kan passa.
Ja, det finns många olika Corona-trådar. Men det behövs en bred samlingstråd för aspekter som är svåra att placera i dom befintliga trådarna. Eftersom en sådan tråd saknas, så har all möjlig diskussion samlats i medicin-sektionens tråd.
Citat:
Ursprungligen postat av
najas
Det är dessutom inte upp till dig att skriva den som klagar på näsan vad den borde får för svar.
Du beter dig som en mobbare. Du går runt och är elak mot andra. Men ifall någon protesterar mot ditt beteende, så börjar du gråta, och du säger att andra inte ska lägga sig i vad du gör.
Ditt beteende äcklar mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel Kostia
Den sortens usla retorik är normalt för "najas".
Citat:
Ursprungligen postat av
najas
Jo, det kommer ju från rätt käft.
Ja, det kommer från helt rätt "käft". Jag är mycket mer vältalig än du. Men jag anser att det kan vara befogat att använda hårda ord mot en sådan som du.
Citat:
Ursprungligen postat av
najas
Det skulle vara tråkigt om OT-postarna lyckas skrämma iväg skribenter som faktiskt vill diskutera ämnet för tråden.
Instämmer. Det är just därför som jag har efterfrågat en lämplig plats för diskussioner som inte passar in i medicin-sektionens Corona-tråd. Såvida du inte har märkt det, så har jag tjatat om en tråd där man kan föra diskussioner som inte passar in i medicin-sektionens stora tråd.