Citat:
Ursprungligen postat av
Farzan73
Du ser ju helt klart bra ut, efter att vi skrivit med varandra testade jag "olika sidor för sexträffar". Där hade jag betydligt sämre framgång än på tinder. Jag ligger ju gärna på första dejt men jag lägger fram det försiktigt. Det fungerar på Tinder men på de olika sexkontaktsidorna måste man vara mycket mer offensiv....det passar inte mig.
Även om jag har framgång på tinder så vill jag ju testa nytt...
Nu hänger jag inte med? Jag anses nog inte se bra ut, jo för äldre herrar kanske, men det är inte dom jag är intresserade av. Testade sån Photofeeler och hamnar som bäst på 4,2...
Det är nog olika på vem man har kontakt med? Nog för att jag pratar en del innan träff, men när vi väl träffas så kör vi, det är ju det som är syftet. Men jag jagar ju inte engångsäventyr, utan någon för återkommande träffar för att få ut maximalt av upplägget. Så ju bättre jag lärt känna mannen och vet om vi är kompatibla, desto större chans till lyckade träffar.
Menar du att du måste vara "mera på" på sexsidor? På vilket sätt? Skicka gärna pm ifall det blir överkurs i denna tråd.