Citat:
Ursprungligen postat av
LarryLarry
faktum att jag inte hittar någon skribent som domedagat om detta för 10 år sedan. Gör du, eller ska vi enas om detta så du kan börja kompensera för det?
Citat:
Ursprungligen postat av
vnc-
Sonnenwende, Mertillen, Epistemologen, Trillske, Lund-NoGo-zone, Alpoxen.
Där har du ett gäng skribenter som har härjat i den här tråden i flera år. Dom har i flera hundratals inlägg malt om att snart smäller det, snart spricker bubblan. Det intressanta är väl hur "snart" hela tiden skjuts fram för varje år som går, trots att dom har fel år in och år ut så är det ändå vi som haft rätt med facit i hand som är idioterna, intressant logik.
Du utmärker dig ungefär som dessa skribenter, försöker förstärka dina argument genom att kalla folk för idioter och efterblivna. Det känns ganska utdaterat, en härskarteknik som ungefär alla ser igenom idag.
Det är inte en härskarteknik. Du
har mycket svårt att förstå saker. Detta är inte problemet. Problemet med dig och de fåtal övriga skribeter det berör är att du inte vill acceptera detta. Så du hittar på, och hittar på och hittar på, försöker och försöker låtsas att du inte är sämre än andra.
Då behöver man faktiskt hjälp, så vi tittar på ditt inlägg, för du har återigen hittat på. Ljugit. Även om jag förstår vad det beror på, så gör det dig definitionsmässigt till en
mytoman. Plötsligt är du en särkilt lågbegåvad mytoman, och det tror jag inte någon önskade att de skulle växa upp till när de var små.
Vi börjar med mig: ehh nä, jag har inte skrivit att detta är någon bubbla. Du ljuger.
Lund-no-go-Zone skrev sitt första inlägg i tråden
2019-06-17. Du är en lögnare.
Mertilen hade en massa inlägg från 2015 där han är missnöjd med situationen. Jag har inte hittat något om specifikt domedag. Kanske finns, vem vet, jag tänker inte läsa alla inlägg. men då är det I sådant fall 5 år. Dvs du
är en lögnare.
Trillske skrev en massa 2014 om risk och investeringar. Hittar absolut nada om att det ska krascha, snarare om att det styrs in i kaklet. Du är en mytoman.
Alpoxen skrev sitt första inlägg här 2017-05-16. Du är en mytoman. Kuriost: Stockholm br alltså är lägre värderat än när Alpoxen skrev sitt första inlägg. Du ljuger.
Epistemologen hade ett fåtal inlägg sent 2015, men hittar inget om att någon bubbla ska krascha. 2017 skriver han massa frågor och funderingar och reflekterar över saker.
Du
är en mytoman. Och poängen med den här övningen är att
du ska förstå det.