2020-11-10, 14:10
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Är han så eftertraktad?
Det räcker väl mer en äldkarinna?
Citera
2020-11-10, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Varför detta ständiga behov av att poängtera hur mycket hon älskar Roberto hela tiden? Min gissning är att det för att visa upp för andra hur "bra" de har det. Anna är nog beredd på att döda för att hålla kvar pengarna eller förlåt Roberto. Hon vet att om han sticker så står hon utan både bostad och pengar. Eller ja hon har tre vuxna barn också att ta hand om som måste följa med henne vid flytten.

Det brukar vara så att det man gapar mest om är det man är mest osäker på, och man vill då visa för sig själv och andra hur bra man har det, när man egentligen inte har det så bra.

De av mina vänner på facebook som la upp flest lyckliga parbilder är antingen skilda nu eller krisar.
Paren som inte har behov av att synas är de som har det bra.
Citera
2020-11-10, 15:17
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Varför detta ständiga behov av att poängtera hur mycket hon älskar Roberto hela tiden? Min gissning är att det för att visa upp för andra hur "bra" de har det. Anna är nog beredd på att döda för att hålla kvar pengarna eller förlåt Roberto. Hon vet att om han sticker så står hon utan både bostad och pengar. Eller ja hon har tre vuxna barn också att ta hand om som måste följa med henne vid flytten.

Med tanke på vad som skrevs tidigare i tråden angående Robertos turer på pendeltåget och de han utbytte heta blickar med... Kan det kanske vara så att han mer än "tittat" nu när han åker pendeltåget? Roberto är ju en stilig karl och jag tror att han ganska lätt hade blivit uppraggad av några andra heta män... Anna har ju också tidigare hintat om trekanter... Tänk om det är så att Anna inte hamnade i centrum utan att det blev hetare mellan Roberto och den som var med... Det kan ju ha skapat lite panik och att hon nu måste ha lite "skadekontroll" och på alla sätt visa hur mkt hon är beroende/älskar honom om han nu skulle få för sig att ägna egentid och leka på egen hand?

Ja, inte vet jag, kanske att mina tankar löper helt tokigt. Men efter att ha följt denna tråd under väldigt lång tid så förvånar inget längre och verkligheten är ofta värre än fantasin...
Citera
2020-11-10, 15:21
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Herregud vilka läskiga bilder

Jävligt läskiga!
Men jag håller med, hon har ju uppenbarligen tappat en av tänderna, och de andra är nog på god väg att lossna. I vilket fall så ser det förjävligt ut med allt det svarta skitet som sitter mellan tänderna
Citera
2020-11-10, 15:27
Medlem
Vad gör sonen i huset?
Varför snackar han riktig "blattesvenska"?
Anna känns så fruktansvärt omogen.
Att ta alla dessa selfies med samma pose, och vrålmycket filter?!
Hon pratar med sin telefon och andvänder sig av trollröst vs bebisröst när hon konverserar?!
Konstigt om Roberto tittar åt något annat håll? Kanske rent av sticker från herrgården...
Citera
2020-11-10, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Jävligt läskiga!
Men jag håller med, hon har ju uppenbarligen tappat en av tänderna, och de andra är nog på god väg att lossna. I vilket fall så ser det förjävligt ut med allt det svarta skitet som sitter mellan tänderna

Vilken tur att hon köpt många munskydd i Spanien som hon kan dölja förfallet av tänderna med. Ekonomin lär inte tillåta att åtgärda tänderna.
Citera
2020-11-10, 15:32
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Vilken tur att hon köpt många munskydd i Spanien som hon kan dölja förfallet av tänderna med. Ekonomin lär inte tillåta att åtgärda tänderna.

Försörja 6 vuxna människor på en väktarlön, och ha råd att betala frugans fasader?
Säger sig självt att det inte går ihop. Frågan är hur lång tid det tar innan hon börjar gå på sin svärfar om pengar till tänderna?
Citera
2020-11-10, 16:43
Medlem
nytt på insta

https://postimg.cc/gallery/F7gTr7B
Citera
2020-11-10, 16:49
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Försörja 6 vuxna människor på en väktarlön, och ha råd att betala frugans fasader?
Säger sig självt att det inte går ihop. Frågan är hur lång tid det tar innan hon börjar gå på sin svärfar om pengar till tänderna?

Anna kommer nog att köra med munskydd långt efter Coronaepidemin.
Med tanke på hur tänderna såg ut innan hon fick? dem fixade, så tror jag att det kommer att bli så i detta fall med.
De får förfalla ett tag.

Samma sak är det ju med Annas kropp, hon orkade ju inte hålla tillbaka lusten att vräka i sig och lusten till att ligga på soffan och softa är större än att kämpa i längden.
Så nu förfaller hennes kropp igen.
Om några år har hon fått pengar, så att hon kan
lyfta brösten, huden, fixa Fettet eller något annat
Anna är ju om n å g o t, bekväm av sig.
Citera
2020-11-10, 16:59
Medlem
Topgun855s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta

Tack för bilderna. Du är en klippa!
Hon äter ju inte bröd..
Sanningen är modifierad..
Som vanligt hänger hon med My
Senast redigerad av Topgun855 2020-11-10 kl. 17:02.
Citera
2020-11-10, 16:59
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta

Nu när Anna äntligen fått en ny bästa kompis efter Dede, så ska det ätas och svullas för fulla muggar.
Anna "jag äter inga mackor" äter massor av mackor.
Mackorna är dock halverade, fast dubbla på denna bild. Möjligt att Anna åt upp B ä g g e halvorna.
Det finns ju ingenting som så effektivt får en person att bli fet, som att äta mackor.

Måste läsa Annas svar efter BL VIP igen
Citat:
Lever du i dag som du lärde i ”Biggest loser VIP”?
– Oh ja, det gör jag. Annars skulle jag skämmas.
För mig är det här för livet, säger Anna.
.

Skäms på dig Anna...
Citera
2020-11-10, 17:12
Medlem
Topgun855s avatar
https://www.tv4play.se/program/bigge...933597&first=3

Vid - 2:20 kommer hennes utbrott visst det är en tävling. ska väl vara sympatisk med sitt lag.

Hon är så arg pekar med fingret hur andra ska göra.
Senast redigerad av Topgun855 2020-11-10 kl. 17:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in