Citat:
Ursprungligen postat av
Gnarsella
Nä, känns inte alls som att du har en personlig konflikt med någon här

Med personlig menar jag att det finns någon konflikt i botten som rör ens person. Att man varit i någon FB-grupp med Henko och fått sig en törn eller känner någon som på något sätt hamnat i bråk, på nätet eller afk, med någon av Haveristerna osv osv. Det har inte jag, som inte känner någon av dem och aldrig träffat eller haft något samröre med någon som nämns i tråden. Men det är roligt med det uppskruvade tonläget och alla vilda, anekdotiska och förtalsangränsande anklagelser som bara kastas ut luften utan att någonsin beläggas. Plus de där enstaka psykfallen som verkar ha kopplat in sin medvetandeström rakt in i inläggen (Kyle mfl)
Angående Myra så är det långt ifrån något personligt. Hon verkar väl snäll. Men jag tycker att hon beter sig som en fjant i Haveristerna-konflikten. Res dig, gå vidare, lägg ingen mer tid på H & A, ignorera dem så kommer det bli bra med tiden, fokusera på ditt eget content istället för att spela sårad på Flashback. Vem orkar ens hålla liv i en sån konflikt om man inte är uppseendeväckande grälsjuk?
Så jag har 0 känslomässiga investeringar i allt det här. Men det är kul att tjafsa med de som verkar ha desto fler.