2020-10-18, 19:53
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Det här med att han skulle vara ett fyllo är väl en tråd sanning? Finns det några som helst indikationer (vård, domar, liknande) på att det är sant?
Trådsanning vet jag inte, men han har ju somnat under inspelning ett par gånger, och han är alltid mest packad av dom.
Citera
2020-10-18, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Translobbyn
Hur många goda, etiska, mänskliga, hänsynstagande kvinnor med funktionsnedsättningar har Henrik utnyttjat, förnedrat och karaktärsmördat vid det här laget?

STACKARS CISSI WALLIN SOM BLIVIT KARAKTÄRSDÖDAD AV HAVERISTERNA men hon kan nog snyta sig i tusenlappar har hört att hennes man är rätt tät
Citera
2020-10-18, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Translobbyn
Efter att ha blivit misshandlad, i princip våldtagen och så illa tilltyglad att hon slutat äta, självmedicinerar med alkohol på nätterna och gråter sig till sömns, och förövarna har skrämt henne så hon inte vågar säga något. Medans samma förövare tjänar miljoner på samma funktionsedsatta kvinna de exploaterat, hånat, misshandlat och på alla sätt inte tagit någon hänsyn till.

Oj! Reggad i oktober 2020, skrivit fem inlägg varav samtliga i denna tråd och rasande på de kvarvarande Haveristerna. Vi noterar och går vidare.

Angående miljonerna. Jag vet inte hur du räknar men när jag kikar in på Patreon så ser jag inga såna summor. Men absolut, jag håller öppet för att det bara är jag som är usel på matte. Du kanske iofs menar att de tjänar miljoner under en livstid? Eller åtminstone på tio års sikt? Ja, då stämmer det förstås men då stämmer det å andra sidan för Myra och de flesta av oss andra också som har ett jobb med en svensk medianlön.
Citera
2020-10-18, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaGoldman
Hahaha. Roligt när man läser och personer man känner irl diskuteras!

Jag kan ju säga så mycket som att jag vet med säkerhet att nytorgsprinsessa och den utpekade inte är samma person då jag känner en av dem personligen. Men om ni inte tror mig så kan jag påpeka att det rätt så enkelt går att upptäcka detta genom att granska de olika personernas ungefärliga åldrar (N genom att läsa hennes inlägg här på Flashback och den andra kan man genom en enkel googling av hennes namn få fram födelsedatumet) och det är minst en hel generations åldersskillnad mellan dem. I övrigt har de också helt olika åsikter om tex Cissi Wallin vilket enkelt kan konstateras om man jämför vad de skriver på tex rosa apor respektive flashback.

Med andra ord. Du behöver inte mer än en normalhög intelligens, förmågan att leta upp simpla fakta genom Google samt ett inlogg på Flashback samt medlemskap i ap-gruppen för att komma fram till samma slutsats.

Så frågan är vad som brustit hos den store Henkos researchförmåga och hur han kommer hantera när han upptäcker att han har fel?

Oavsett hur rätt han ev haft i andra fall så säger det ju en del i fråga om kompetens i att göra en sådan här miss!

Jag tror att han kommenterade det i början av avsnittet som släpptes idag. Är du nyfiken så kan du ju lyssna.
Citera
2020-10-18, 20:19
Medlem
EmmaGoldmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Jag tror att han kommenterade det i början av avsnittet som släpptes idag. Är du nyfiken så kan du ju lyssna.

Jag är inte patron eller har lust att bli det.
Citera
2020-10-18, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Inte värt att lyssna på gratisavsnittet heller, ingen ursäkt framförs.

Naaw. Han vill ha en ursäkt från stora stygga Henko annars kan han aldrig mer sova gott om natten. Stackars lilla bubben. DM:a Henko på twitter och be om en personlig ursäkt vettja. Du kan ju göra det anonymt så slipper du kissa på dig av rädsla för att han ska ”ringa och skrika mitt i natten” eller ”komma hem till dig och stå utanför din port” 😅
Citera
2020-10-18, 21:22
Avslutad
Citat:
Naaw. Han vill ha en ursäkt från stora stygga Henko annars kan han aldrig mer sova gott om natten. Stackars lilla bubben. DM:a Henko på twitter och be om en personlig ursäkt vettja. Du kan ju göra det anonymt så slipper du kissa på dig av rädsla för att han ska ”ringa och skrika mitt i natten” eller ”komma hem till dig och stå utanför din port” 😅

Värst vad du raljerar, blev du kränkt av mina tidigare svar eller nåt?

Innan var det petigt som fan med att presentera bevis, men när det kommer till din idol bonnläppen Henko så är det tydligen inte så noga.
Citera
2020-10-18, 21:34
Medlem
Citat:
Värst vad du raljerar, blev du kränkt av mina tidigare svar eller nåt?

Innan var det petigt som fan med att presentera bevis, men när det kommer till din idol bonnläppen Henko så är det tydligen inte så noga.

H har hela tiden varit tydlig med att han inte kan leda det han sagt om vissa användare i bevis. Och han erkänner att han haft fel. Sorgligt nog en ganska underskattad egenskap i dessa dagar.

Jämfört med alla skräpmänniskor, snöflingor och skvallerkärringar i den här tråden, som maler på och maler på om sina dumheter som de aldrig någonsin lyckas presentera ett vettigt belägg för, så framstår ju H som ett under av saklighet och oförvitlighet.
Citera
2020-10-18, 22:07
Avslutad
Citat:
H har hela tiden varit tydlig med att han inte kan leda det han sagt om vissa användare i bevis. Och han erkänner att han haft fel. Sorgligt nog en ganska underskattad egenskap i dessa dagar.

I poddavsnitt 91 säger han snarare att det gör inget att han pekade ut någon felaktigt, och att den personen ändå är en sån skit att det spelar ingen roll. Fackpampsfyllot och psykopaten Henko i sitt esse.

Citat:
Jämfört med alla skräpmänniskor, snöflingor och skvallerkärringar i den här tråden, som maler på och maler på om sina dumheter som de aldrig någonsin lyckas presentera ett vettigt belägg för, så framstår ju H som ett under av saklighet och oförvitlighet.

Vem det är som maler på och maler på är rätt uppenbart.

Det har nu skedmatats bevis för att Henrik felaktigt pekade ut en person i Rosa Apor för att stå bakom ett konto här.

Men du går på som om det inte hade hänt.
Citera
2020-10-18, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaGoldman
Jag är inte patron eller har lust att bli det.

I poddavsnitt 91 så erkänner att han hade fel om en person som _har_ skrivit i denna tråd.

Det svagbegåvade fackpampsfyllot passar på att kalla denna felaktigt utpekade person är korkad och betasugga.

Han drar någon förklaring att det gör ingenting om han felaktigt pekar ut nån, för han har minsann rätt i stora drag ändå.

Man fattar varför en sån person drar på sig en del fiender om man säger som så.

Inget nämns om den person som anklagades på Facebook för att skriva i den här tråden.
Citera
2020-10-18, 22:13
Medlem
EmmaGoldmans avatar
Citat:

Men gud. Om det är någon som framstår som en tramsig edgelord som måste kasta förolämpningar omkring sig så är det ju du. Det är ju helt uppenbart att du lider av ett svaghetsförakt då du slår vilt mot sk "snöflingor" vilket enl dig är alla som inte tycker att det är rimligt att bete sig som ett jävla spån på Internet mot alla som kritiserar en.

Det är ju för fan pinsamt hur Haveristerna och alla deras minions fortfarande beter sig som de "coola" kidsen på högstadiet respektive deras svans samtidigt som de flesta av er är över 40 bäst. Väx upp!
Citera
2020-10-18, 22:19
Medlem
EmmaGoldmans avatar
Citat:
I poddavsnitt 91 så erkänner att han hade fel om en person som _har_ skrivit i denna tråd.

Det svagbegåvade fackpampsfyllot passar på att kalla denna felaktigt utpekade person är korkad och betasugga.

Han drar någon förklaring att det gör ingenting om han felaktigt pekar ut nån, för han har minsann rätt i stora drag ändå.

Man fattar varför en sån person drar på sig en del fiender om man säger som så.

Inget nämns om den person som anklagades på Facebook för att skriva i den här tråden.

Ja. Det är ju uppenbart att H och gänget konstant använder metoden att hänga ut folk eller hota folk med att de ska bli uthängda för att på så vis tysta all form av kritik. Och då syftar jag inte på kändisarna som jag kan hålla med får tåla en granskning utan även privatpersoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in