2020-10-18, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Jag kan säga så här, jag respekterar ditt svar. Jag håller inte med om det, men tänker inte börja pärma mig och bevisa nåt med Henrik. Jag tar mig helt enkelt friheten att tycka att han är vad jag har kallat honom utan att föra det i bevis.

Men du skulle kunna bevisa det om du ville va, bara det att du har viktigare och mer intressanta saker för dig?
Citera
2020-10-18, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Henko är ett fyllo. Fyllon är obehagliga punkt. Oberäkenliga.

Det här med att han skulle vara ett fyllo är väl en tråd sanning? Finns det några som helst indikationer (vård, domar, liknande) på att det är sant?
Citera
2020-10-18, 12:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Men du skulle kunna bevisa det om du ville va, bara det att du har viktigare och mer intressanta saker för dig?

Exakt, är upptagen med att pilla mig i naveln.
Citera
2020-10-18, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Jag kan säga så här, jag respekterar ditt svar. Jag håller inte med om det, men tänker inte börja pärma mig och bevisa nåt med Henrik. Jag tar mig helt enkelt friheten att tycka att han är vad jag har kallat honom utan att föra det i bevis.

Är det okej om jag tar mig friheten att kalla dig pedofil utan att föra det i bevis?
Citera
2020-10-18, 14:47
Medlem
EmmaGoldmans avatar
Hahaha. Roligt när man läser och personer man känner irl diskuteras!

Jag kan ju säga så mycket som att jag vet med säkerhet att nytorgsprinsessa och den utpekade inte är samma person då jag känner en av dem personligen. Men om ni inte tror mig så kan jag påpeka att det rätt så enkelt går att upptäcka detta genom att granska de olika personernas ungefärliga åldrar (N genom att läsa hennes inlägg här på Flashback och den andra kan man genom en enkel googling av hennes namn få fram födelsedatumet) och det är minst en hel generations åldersskillnad mellan dem. I övrigt har de också helt olika åsikter om tex Cissi Wallin vilket enkelt kan konstateras om man jämför vad de skriver på tex rosa apor respektive flashback.

Med andra ord. Du behöver inte mer än en normalhög intelligens, förmågan att leta upp simpla fakta genom Google samt ett inlogg på Flashback samt medlemskap i ap-gruppen för att komma fram till samma slutsats.

Så frågan är vad som brustit hos den store Henkos researchförmåga och hur han kommer hantera när han upptäcker att han har fel?

Oavsett hur rätt han ev haft i andra fall så säger det ju en del i fråga om kompetens i att göra en sådan här miss!
Citera
2020-10-18, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saltazar
de är för vänster men det är bra att de granskar vänstern och kändisar som ljuger. oki bra. då erkänner du att de hade rätt o ställa villkor på att hon skulle jobba om hon skulle va kvar. står ju det om man läser bägges inlägg
Jag ser det som rätt poänglöst att besvara det du skriver men kan ju åtminstone upplysa dig om att det var Myra som lämnade podden, hon blev inte utsparkad som du antyder.
Citera
2020-10-18, 17:34
Medlem
Translobbyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Jag ser det som rätt poänglöst att besvara det du skriver men kan ju åtminstone upplysa dig om att det var Myra som lämnade podden, hon blev inte utsparkad som du antyder.
Efter att ha blivit misshandlad, i princip våldtagen och så illa tilltyglad att hon slutat äta, självmedicinerar med alkohol på nätterna och gråter sig till sömns, och förövarna har skrämt henne så hon inte vågar säga något. Medans samma förövare tjänar miljoner på samma funktionsedsatta kvinna de exploaterat, hånat, misshandlat och på alla sätt inte tagit någon hänsyn till.
Citera
2020-10-18, 17:39
Medlem
Translobbyns avatar
Hur många goda, etiska, mänskliga, hänsynstagande kvinnor med funktionsnedsättningar har Henrik utnyttjat, förnedrat och karaktärsmördat vid det här laget?
Citera
2020-10-18, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Translobbyn
Efter att ha blivit misshandlad, i princip våldtagen och så illa tilltyglad att hon slutat äta, självmedicinerar med alkohol på nätterna och gråter sig till sömns, och förövarna har skrämt henne så hon inte vågar säga något. Medans samma förövare tjänar miljoner på samma funktionsedsatta kvinna de exploaterat, hånat, misshandlat och på alla sätt inte tagit någon hänsyn till.

Vem är det som tjäna miljoner och hur går jag med?
Citera
2020-10-18, 18:35
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Translobbyn
Hur många goda, etiska, mänskliga, hänsynstagande kvinnor med funktionsnedsättningar har Henrik utnyttjat, förnedrat och karaktärsmördat vid det här laget?
Du kan ju börja med att berätta vilka han karaktärsdödat. Jag gissar på att deras våldtäktsstalker är en av dem. Vet du vem jag talar om?
Citera
2020-10-18, 19:36
Medlem
saltazars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg

hon fick ett val att säga upp sig själv? mm det brukar vara så man gör. säg upp dig själv eller få sparken.
Citera
2020-10-18, 19:52
Medlem
Materwelons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaGoldman
Hahaha. Roligt när man läser och personer man känner irl diskuteras!

Jag kan ju säga så mycket som att jag vet med säkerhet att nytorgsprinsessa och den utpekade inte är samma person då jag känner en av dem personligen. Men om ni inte tror mig så kan jag påpeka att det rätt så enkelt går att upptäcka detta genom att granska de olika personernas ungefärliga åldrar (N genom att läsa hennes inlägg här på Flashback och den andra kan man genom en enkel googling av hennes namn få fram födelsedatumet) och det är minst en hel generations åldersskillnad mellan dem. I övrigt har de också helt olika åsikter om tex Cissi Wallin vilket enkelt kan konstateras om man jämför vad de skriver på tex rosa apor respektive flashback.

Med andra ord. Du behöver inte mer än en normalhög intelligens, förmågan att leta upp simpla fakta genom Google samt ett inlogg på Flashback samt medlemskap i ap-gruppen för att komma fram till samma slutsats.

Så frågan är vad som brustit hos den store Henkos researchförmåga och hur han kommer hantera när han upptäcker att han har fel?

Oavsett hur rätt han ev haft i andra fall så säger det ju en del i fråga om kompetens i att göra en sådan här miss!

Hmm... Tycker det är rätt mycket som är likt. Men det är klart, om du känner en av dom så får vi lita på dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in