Citat:
En timme och 13 min in i streamen kommer Axel in i Myras sändning. Varje gång skiten träffar deras fläkt tillåts medlemmarna i deras fb-grupp diskutera det ett par timmar innan de låser trådarna. Och så är samma personer (som jag tidigare skrivit om) där och skyddar dem. Den ena är ju han som har en fru som är med i podden. En smula komiskt.
Ja det är sjukt komiskt att ha ett behov av att reda ut en del missförstånd och illvilliga misstolkningar som uppstår när några vänner man har umgåtts med någon timme dagligen sedan flera år tillbaka hamnar i en relativt öppen konflikt på nätet. Om du faktiskt försöker läsa det jag skriver i inlägget så ser du att jag antingen svarar skämtsamt, svarar på direkta frågor eller försöker reda ut missförstånd. Jag går inte in och är överdrivet defensiv eftersom att folk vet att jag är vän med både Axel och Henko och, som du säger, är gift med Sanna. Därför hade det känts lite patetiskt av mig att gå in och börja veva som en galning, även om det ibland hade känts rätt berättigat.
Förresten är det andra gången du lyckas vara sämst på 1.06 när det gäller just mig. Man kan ju tycka att någon med ett så gediget intresse för både flashback och något fotbollslag (är det gröna adidaströjor dom har på sig? sportboll är konstigt, amirite?) skulle ha förstått reglerna vid det här laget. Jag kommer väl åka på det själv nu antar jag, har för mig att man inte ens får prata om sig själv eller något sånt dumt? Aja, skit samma.