Citat:
Ursprungligen postat av
PappaBoeg
Varför ska jag förneka skillten att få vara med och håna folk? Du vet att han inte är nazist längre va? Snarare är han någon slags gråsosse. Fast det klart, att skriva tusentals inlägg bakom anonymt konto på Flashback är ju också svincoolt, bra att du kämpar.
Det var ingen som "förnekade" Skillts rätt att få vara med och håna folk. Du åkallade honom till en diskussion han inte hade något som helst att göra med. Förmodligen för att du är en patetisk nolla på så låg nivå att t.o.m. den mest efterblivne neonazisten som existerat i Sverige känns som ett nödvändigt uppköp för dig i en diskussion med Nordfront.
Och ja, jag vet att "skillten" inte är nazist längre. Vilket betyder att han är precis lika korkad som förr, bara att han inte ens har en låtsad förfining via nationalismen till räddning längre. Men jag inser att han är poppis bland aggromulatter med låg självkänsla.
Det är inte "coolt" att skriva inlägg på flashback. Men det är bra, och viktigt, om man skriver seriösa inlägg som jag gör. Att skojhata, leva ut alla de lägsta nihilistiska instinkterna för att skrika ut sin "ingentingighet", och göra sitt livsprojekt av det, däremot. Det är inte bara "inte svincoolt". Det är typ sjukligt och sorgligt. Du är verkligen en patetisk individ. Tillsammans med dina "medhatare" och alla hangarounds. För mig är det helt otroligt att ni ens tänkt tanken på att bygga en identitet på att skojhata... Vilken mental misär.