Citat:
Ursprungligen postat av
SagtVar
Om man lite grovt räknar med hur mycket Anna har bidragit rent skattemässigt, med hennes fjuttiga skatteinbetalningar visavi hennes uttag i form av akuta ambulanstransporter, magoperationer, psykvård, lurendrejeri rent skattemässigt, för att inte tala om hennes barns kriminella kostnader i form av advokater och andra kostnader inom rättsväsendet, så är det ganska enkelt att räkna ut att hon är en ren belastning för oss andra som betalar in till den allmänna välfärden via skattsedeln.
I min värld, Anna, så är du en tärande, snarare än en närande person, och som sagt var, en belastning för oss andra...ingen lysande stjärna m.a.o!
Anna, skaffa dig ett jobb och betala skatten och räkningarna som vi andra.
Såna skattesmitare och tärande personer som du, Anna, bidrar till att pensionerna, skolorna, vården osv... blir sämre och hjälpen till dem som behöver den mest, uteblir, bara så du vet, när du uttrycker dig i termer om, - Jag ser mig som vinnare, när du inte gjort rätt för dig!
Fy fan, säger jag bara!
Skämmes!
Har tänkt i samma banor som du. Anna med familj är en enorm belastning för våra välfärdssystem. De är knappast några nettobetalare utan alla vi andra får betala mer i skatt för denna familjs bravader.
Anna vill inte betala skatt och inte heller betala tv-avgift. Men sjukvård vill hon och hennes familj ha och belasta vårt rättssystem gör man frekvent vilket kostar oss skattebetalare rätt stora summor. Melodifestivalen vill hon också vara med i trots hennes negativa inställning till tv-avgiften som sedan en tid tillbaka dras på skattsedeln.
Parasit-Anna vill bara ha, ha och ha utan att vara med och bidra. Parasit-Anna borde som sagt skämmas över både sig själv och den familj hon fostrat. Anna gör inte rätt för sig utan dras inför domstol vid flertalet tillfällen, sonen våldtar barn och dottern stjäl från gamlingar. Att hon ens vågar visa sig i offentligheten är ett under.