2020-10-03, 15:10
Medlem
Loquitas avatar
Här ser vi anledningen till att pandemin aldrig tar slut. Pga personer som Anna som tror de är odödliga och vägrar följa folkhälsomyndighetens råd och uppmaningar att stanna hemma, även med milda symtom.
Vilken jävla idiot asså (<—— läs med Annas röst)

https://youtu.be/DW1ygKc-8u4

https://youtu.be/JjogHxRoi78
Citera
2020-10-03, 15:42
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Här ser vi anledningen till att pandemin aldrig tar slut. Pga personer som Anna som tror de är odödliga och vägrar följa folkhälsomyndighetens råd och uppmaningar att stanna hemma, även med milda symtom.

Du levererar som vanligt. Tack!

Det är så fascinerande att lyssna på den här totalt störda människan.
Hon sitter kvar i bilen ”om utifall att” hon eventuellt skulle ha corona därför får Jobejto handla eftersom han ”är frisk som en nötkärna”. Man baxnar!!
Dessutom har ”doktor Anna” uttalat sig - lika korkat tvärsäkert som vanligt!
Man blir tydligen förkyld när om man blir kall ”särskilt när luften är fuktig”.
Suck - ditt dumma jävla spån - förkylning är ett VIRUS!!!
Citera
2020-10-03, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita

Tack för liven. Jag blir så förbannad när jag lyssnar på Annas nonchalans att följa rekommendationerna Hon kände sig sjuk redan igår morse men åker för att fixa håret där man inte kan hålla distans. Hon utsätter de som jobbar att bli sjuka och säger att hon inte har Corona fastän hon inte fått svar på testet.Hon är så dum och okunnig så hon tror att man blir förkyld av att sitta ute. Vilken jävla idiot hon är.🤮
Citera
2020-10-03, 17:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Hon var alltså och klippte sig igår, med tydliga symptom, men testade sig först idag? Jävla klantarsle. Jag blir så förbannad 👿
Kan bara hålla med. Hon borde fan omyndighetsförklaras, för hon tänker som en 7-åring!
Citera
2020-10-03, 17:26
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Kan bara hålla med. Hon borde fan omyndighetsförklaras, för hon tänker som en 7-åring!
Hon verkar inte tycka att hon har symtom , eftersom hon inte hostar . Hon verkar inte förstå att många får knappt symtom alls , men kan smitta andra .
Testet tror jag hon har fått lov att ta pga jobbet hon ska göra nästa vecka
Senast redigerad av nickomyra 2020-10-03 kl. 17:30.
Citera
2020-10-03, 20:59
Medlem
Hon borde väl dra nytta av Corona-epidemin då hon skulle trivas som fisken i vattnet att ligga nerbäddad på nåt sjukhus. Jag är förvånad över att hon säger sig vara frisk vilket är mycket ovanligt och inte likt sångaren.
Citera
2020-10-03, 21:16
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon verkar inte tycka att hon har symtom , eftersom hon inte hostar . Hon verkar inte förstå att många får knappt symtom alls , men kan smitta andra .
Testet tror jag hon har fått lov att ta pga jobbet hon ska göra nästa vecka
Japp, hennes kunskaper om viruset är lika med noll.
Citera
2020-10-03, 23:20
Medlem
Citat:
Japp, hennes kunskaper om viruset är lika med noll.

Annas kunskaper om det mesta är lika med noll... 😏
Citera
2020-10-03, 23:26
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Haha vem ger en tonfiskmacka som tack för hårklippning? Jo Anna såklart, mästaren av att göra de mest konstigta sakerna
Jaa... Man undrar lite angående tandläkaren som monterade kakelplattorna.
Bjöds det på två sorters mackor den gången?
Var det ett test?
Annas anteckningsbok:
"Tonfiskmacka i fortsättningen. Bajsmackan helt orörd. Suck!"
Citera
2020-10-03, 23:28
Medlem
WWG1WGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ska hon iväg utomlands ? Finns väl inget tvång till test annars
Antagligen Fångarna på fortet. Tror Frankrike har krav på intyg. Dessutom var intyget på engelska, samt frågar om passnummer. Så utlandsresa helt klart.
Citera
2020-10-03, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Om man lite grovt räknar med hur mycket Anna har bidragit rent skattemässigt, med hennes fjuttiga skatteinbetalningar visavi hennes uttag i form av akuta ambulanstransporter, magoperationer, psykvård, lurendrejeri rent skattemässigt, för att inte tala om hennes barns kriminella kostnader i form av advokater och andra kostnader inom rättsväsendet, så är det ganska enkelt att räkna ut att hon är en ren belastning för oss andra som betalar in till den allmänna välfärden via skattsedeln.

I min värld, Anna, så är du en tärande, snarare än en närande person, och som sagt var, en belastning för oss andra...ingen lysande stjärna m.a.o!

Anna, skaffa dig ett jobb och betala skatten och räkningarna som vi andra.

Såna skattesmitare och tärande personer som du, Anna, bidrar till att pensionerna, skolorna, vården osv... blir sämre och hjälpen till dem som behöver den mest, uteblir, bara så du vet, när du uttrycker dig i termer om, - Jag ser mig som vinnare, när du inte gjort rätt för dig!

Fy fan, säger jag bara!
Skämmes!

Har tänkt i samma banor som du. Anna med familj är en enorm belastning för våra välfärdssystem. De är knappast några nettobetalare utan alla vi andra får betala mer i skatt för denna familjs bravader.

Anna vill inte betala skatt och inte heller betala tv-avgift. Men sjukvård vill hon och hennes familj ha och belasta vårt rättssystem gör man frekvent vilket kostar oss skattebetalare rätt stora summor. Melodifestivalen vill hon också vara med i trots hennes negativa inställning till tv-avgiften som sedan en tid tillbaka dras på skattsedeln.

Parasit-Anna vill bara ha, ha och ha utan att vara med och bidra. Parasit-Anna borde som sagt skämmas över både sig själv och den familj hon fostrat. Anna gör inte rätt för sig utan dras inför domstol vid flertalet tillfällen, sonen våldtar barn och dottern stjäl från gamlingar. Att hon ens vågar visa sig i offentligheten är ett under.
Citera
2020-10-03, 23:40
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Annas kunskaper om det mesta är lika med noll... 😏
Det är dagens sanning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto