2020-09-04, 10:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nej , vad jag har sett så har de aldrig varit i secunda casa någon annan gång under året än i juli månad , förutom när de var där på kort visit o skrev på papper o sedan med Vanessa inför skolstart .

Märkligt att man inte utnyttjar ställer oftare när man har möjlighet att komma ifrån grått väder med flygstol för bara några hundra .
Det blir väl trångt om de ska samsas med betalande gäster, handdukarna räcker inte till och Anna får bädda rent varje dag.

2013 skrev hon "vår underbara våning i vårt andra hemland Spanien". Våningen krympte senare till en lägenhet och 2016 avslöjade junior att det var farfars.

https://bloggbevakning.se/2016/12/02/16010/
Citera
2020-09-04, 10:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Hade hon någon live igår ?
Nästa live kan man ju inte missa .. 💯 % på hennes sätt .
Nej, hon vässar fortfarande på nästa. Hon verkar missnöjd med någon.💣
Citera
2020-09-04, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Den där nya underbara väninnan, Jeanette någonting om jag minns rätt. Har hon försvunnit från Lilla Annas liv?
Hon brukar kommentera på hennes insta och hänga i hennes lives
Citera
2020-09-04, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Det är väl f.d brottaren numer avlidne Frank Anderssons ex? Hon känner nog inte ens tunnan skulle jag tro
Nej det är en annan Jeanette
Citera
2020-09-04, 10:31
Medlem
CalzoneItalias avatar
Hur många skall in och lyssna på tunnans album som Alban hjälpt henne med att få upp på Spotify ikväll? Kanske till fredagsmyset?
Citera
2020-09-04, 10:34
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hur många skall in och lyssna på tunnans album som Alban hjälpt henne med att få upp på Spotify ikväll? Kanske till fredagsmyset?
Man kommer väl lyssna på det för att höra hur pass illa det låter.
Citera
2020-09-04, 10:51
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscarostermalm
Henemark hade inget med Klubben Noppes vid Teatergrillen att göra. Däremot så umgicks de i samma kretsar "då det begav sig"
Den där halliken (som Noppe senare anlitade folk att mörda, varför en del tror att han själv blev mördad) visade ju upp bilder i media på Noppes små orgier. Oavsett om just de var fejk eller inte satt han enligt sig själv på ännu snaskigare bilder. Camilla har ju själv skrivit att hon var med på en sådan tillställning, med kungen. Om hon var en ”kaffeflicka” eller bara vanlig eskort minns jag inte längre.
Citera
2020-09-04, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Man kommer väl lyssna på det för att höra hur pass illa det låter.
Hon hade en låt på instastory igår som hette It is a shame ,det är ett passande namn för en så dålig låt och jag vill inte höra fler.
Citera
2020-09-04, 11:20
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Va märstatunnan på den begravningen?? Noppe var väl adlig, kompis med kungen och ägde väl någon societetsklubb på Östermalm. Hur fan kände dom varandra? Hon kanske serverade de fina herrarna konjak och cigarrer naken med kaninöron på huvudet medan halmpyntet va portvakt.

Noppe var en vänlig man som inte gjorde skillnad på folk, vilket Anna konstaterade vid Noppes död.
Han var en typisk adlig gentleman dvs intresserad, artig och behandlade folk lika oavsett klass och bakgrund dvs väluppfostrad.
Antar att han träffat på Anna vid kändis fester, hälsade tillbaka och gav ett eftertryck som hon blev salig över.

Anna kom med blommor till Noppes begravning som hon tänkte lägga på kistan, men det var bara tänkt för de närmaste.
Kyrkan var ju fullsatt..Tänk om alla skulle lämna blommor.. Så Anna fick ta hem blommorna i oförrättat ärende.
Citera
2020-09-04, 11:27
Medlem
wewereonabreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Fläskberget fick ju en bok hemskickad som gåva i våras med den passande titeln "Mytomanen". Utstuderad mittiprickpresent. Gissningsvis blev den aldrig utläst...
Jag har läst boken och kan säga att slutklämmen (en kvinna på rättegång) känns väääldigt inspirerad av Tookan.
Citera
2020-09-04, 11:33
Medlem
magpies avatar
Citat:
Nej , vad jag har sett så har de aldrig varit i secunda casa någon annan gång under året än i juli månad , förutom när de var där på kort visit o skrev på papper o sedan med Vanessa inför skolstart .

Märkligt att man inte utnyttjar ställer oftare när man har möjlighet att komma ifrån grått väder med flygstol för bara några hundra .

GalenpAnna har väl för mycket att göra och inte riktigt tid, Roberto jobbar, barnen går i skola/sitter i rättegång.
Citera
2020-09-04, 11:45
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Den där halliken (som Noppe senare anlitade folk att mörda, varför en del tror att han själv blev mördad) visade ju upp bilder i media på Noppes små orgier. Oavsett om just de var fejk eller inte satt han enligt sig själv på ännu snaskigare bilder. Camilla har ju själv skrivit att hon var med på en sådan tillställning, med kungen. Om hon var en ”kaffeflicka” eller bara vanlig eskort minns jag inte längre.

Nää, det där är bara trams.
De bilder du pratar om är bilder från Mille Markovics egna svartklubbar, som enligt någon på Flashback skulle vara manipulerad 2011.
Bilden som visades upp var från 1991,Noppe startade sin medlemsklubb 2003.
En klubb Booken garanterat inte satt sin fot i.
Hedersordet för Noppes klubb är sekretess, Noppe var ju barndomskompis med knugen och kompisarna betydde allt.
Noppe och company är allt annat än kallhamrade typer som hyr torpeder.
Ta Anders Lettström som betalade över en halv miljon av rädsla för att bilder skulle sprida sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in