2020-09-03, 12:44
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Från Annas Instagram:

annatoledanobook Folk kan tro vad de vill 😁 Men genom åren är det såååå mycket människor som längtat och undrat varför mitt ANNA album inte gått att få tag i?! NU ÄR DET ÄNTLIGEN tillgängligt och perfekt till helgen👏🏽👌🏽🙌🏽 Jag är såååå stolt över detta albumet och det faktumet att jag själv varit med och skrivit både musik och texterna på merparten av albumets alla låtar❤️🥰❤️ Jag är så lycklig för det här och en som varit drivande i allt bakom och pushat för att det faktiskt skulle bli av!! Är min dotter @feliciabook ❤️ nu senast i podden @hitfabriken Min Mamma Anna Book så lyfte hon mig och min egna musik på ett fantastiskt fint sätt för mig som värmde mitt hjärta ☺️❤️ Avsnittet med Felicia finns där poddar finns, för dig som vill lyssna ☺️ Men också min vän sedan 30 år nu❤️ @dralbanofficial TACK som fan Alban 🙏🏼 DU VET vad jag sa privat 😉 tack tack tack! Till dig som läser detta - In på Spotify och lyssna nu, du hittar albumet ANNA som är helt på Engelska under min diskografi på Spotify ⭐️ STORT TACK till er som lyssnar och ger support det betyder mycket. Jag har jobbat med många stora låtskrivare, Per Gessle, Christer Sandelin, Tommy Ekman, Marie Fredriksson, Lasse Lindbom mfl. mfl. Men, jag måste säga att det är för jävla roligt att jag under åren har fått och kunnat skriva egen musik som kommit från mig, min själ, mitt hjärta och mina tankar - detta är jag ANNA 😁🙏🏼❤️🥰😍 PUSS!!!

Perfekt till helgen och helt på Engelska! Wow!

Wow liksom, Christer Sandelin och Tommy räknar jag inte som stora låtskrivare.
Att Anna gjorde cover på en cover av Per Gessle är ju inget samarbete
Lasse Linbom skrev låten åt Marie Fredriksson, inte till Anna.

Anna vränger på sanningen, genom att utesluta en mängd viktig information.. Men i Annas Universum är det inte lögner.. Nä, nä för Anna Maria Therese Toledano Book är VÄRLDENS!!!!!!!ÄRLIGASTE person.
Hon har ju sitt alldeles egna sätt och se på saker och ting.
Manipulation kallar jag det för, det har jag sett hos andra personer som påminner om Anna..
Hon är ju för pinsam Booken.
Senast redigerad av cece123 2020-09-03 kl. 13:44.
Citera
2020-09-03, 12:51
Medlem
TPLs avatar
Från Annas Instagram:
"Då ägarinnan är en av mina och min familjs närmsta och bästa vänner 🥰 @scratchofsweden s produkter har jag således använt hela mitt liv och jag älskar dem med hela mitt hjärta."

De första 10 åren måste hon ha fått hjälp med naglarna, barn har inte särskilt bra motorik. Men Anna är ju unik.

Hon visade i en live hur vita och starka hennes kortklippta naglar var. Om det här mirakelmedlet är så bra och hon har använt det "hela sitt liv" förstår jag inte varför hon besökt alla dessa nagelsalonger.
Och hur var det med Bobbys hårpiller? De var ju såå bra, både Anna och Roberto märkte hur håret växte och naglarna blev såå starka.
De sista burkarna av hårpillren har hon gödslat gräsmattan med.
Citera
2020-09-03, 12:54
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Från Annas Instagram:
"Då ägarinnan är en av mina och min familjs närmsta och bästa vänner 🥰 @scratchofsweden s produkter har jag således använt hela mitt liv och jag älskar dem med hela mitt hjärta."

De första 10 åren måste hon ha fått hjälp med naglarna, barn har inte särskilt bra motorik. Men Anna är ju unik.

Hon visade i en live hur vita och starka hennes kortklippta naglar var. Om det här mirakelmedlet är så bra och hon har använt det "hela sitt liv" förstår jag inte varför hon besökt alla dessa nagelsalonger.
Och hur var det med Bobbys hårpiller? De var ju såå bra, både Anna och Roberto märkte hur håret växte och naglarna blev såå starka.
De sista burkarna av hårpillren har hon gödslat gräsmattan med.
Jaså, blev hon arg på något? Bobby och hon, har de kontakt idag?
Citera
2020-09-03, 12:54
Medlem
Citat:
Vem kommer att lyssna på det där? Skäms du inte Anna?

Hur gick det med "Vem fes?"-låten?
https://youtu.be/m_4S1hel2fc

Det där låter uruselt.

Heja heja Anna, upp som en sol från Biggest loser VIP och ner som en pannkaka i soffan i Suckunge.
Citera
2020-09-03, 13:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Vad händer i Annas liv

Inget frisörbesök på länge
inget nagelfix
inget botox
ingen drejning
inget solarium
inget Valvet
inga tatueringar
inga framsteg på Attefallshuset
inga powerwalks

Men så här är det nu
Gofika
Gofika
Gofika
Spela upp värdelös musik på insta hon har ju ingen sångröst
Våldgästa My

Nu får du skärpa dig
Vi vill se solarium drejning nagelfix m m m m

Inte lätt när Booken har händerna fulla med mackor och bullar.. Hon är upptagen, buzy You know.
Citera
2020-09-03, 13:07
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
En del ”artister” behöver nog bearbeta Spotify för att hamna där.

Googlade och första träffen är en sida som har en steg-för-steg-guide till hur man postar sin musik på Spotify (https://www.tunecore.com/get-your-music-on-spotify), så vet inte hur mycket "bearbetning av Spotify" som krävs.

I fläskfians fall så behövdes det endast en lite halv-tekniskt lagd f.d. tandläkare som visade hur.
Citera
2020-09-03, 13:11
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jaså, blev hon arg på något? Bobby och hon, har de kontakt idag?
Knappast. Bobby och Erwik har tillsammans med mattfirman och en jäkla massa andra hamnat på Annas dödslista.
Men den blida och snälla Anna sa i liven igår att hon inte har några ovänner. Nej, vem skulle kunna tycka illa om lilla Anna.

Anna och Roberto = Lilla Anna och Långa farbrorn. I liven igår sa hon att hon köpte massor av böcker... Det här kan vara en av dem.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Lill...A5nga_farbrorn
Citera
2020-09-03, 13:19
Medlem
Anna borde lära sig att leva i nuet

Man kan inte leva på gamla dåliga låtar o BL tävlingar

Hon borde se framåt istället

Ta tag i trädgård m m ist för att drömma sig bort i det förgångna

Försök skapa ny musik , enligt dig själv är ju du såå bra på det

varför har inte låtarna slagit ?
Citera
2020-09-03, 13:31
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Borde inte Dr Alban få alla intäkter, utan honom hade Anna inte ens få in sina låtar på Spotify. Har hon tjänat något från lanseringen i november?
Vilka lyssnar på Anna Book i dag?

Wikipedia:
Sångerskan Anna Book gick på Nacka musikskola när hon var med och tävlade i Melodifestivalen 1986 med melodin ”ABC”.

Hon verkar ha hoppat av den utbildningen också.

Jag misstänker att den utbildningen bestod av en timmes sångkurs i veckan i sju års tid...
Hon har ju definitivt inte gått den utbildningen på heltid som alla andra..
http://www.annabook.nu/
Citat:
Hon gick tidigare på grundskolan men valde att istället för en allmän gymnasieutbildning att studera i sju år på Nacka Musikskola.
Senast redigerad av cece123 2020-09-03 kl. 13:38.
Citera
2020-09-03, 13:37
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Vem kommer att lyssna på det där? Skäms du inte Anna?

Hur gick det med "Vem fes?"-låten?
https://youtu.be/m_4S1hel2fc

Läser man i texten under videon på Youtube så skriver tvillingarna att de skickade in tävlingsbidrag i årets Mello för Annas räkning, men att de inte blev uttagna.
Men de ber killen som de besvarar att skicka önskemål till SVT om att Anna ska få vara med..
Patetisk..
Citera
2020-09-03, 13:39
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag misstänker att den utbildningen bestod av en timmes sång kurs i veckan i sju års tid...
Hon har ju definitivt inte gått den utbildningen på heltid som alla andra..
http://www.annabook.nu/
Bortkastad tid.
Vem har totat ihop texten till det du länkade till? 😂

"Det har också lett till att hon varit talesperson för välgörande ändamål. Framförallt så har hon varit väldigt aktiv inom viktminskning och hälsa. Hon har arbetat i flera olika typer av hälsoprojekt och har själv haft problem med övervikt tidigare i sitt liv, något som inspirerat andra att arbeta med sin viktnedgång. Hon har också arbetat med att informera människor om hur man kan ändra sin livsstil till något hälsosammare genom att äta sundare och genom att motionera rätt."
Citera
2020-09-03, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeas-julbord
Tanke: man borde årligen utse Annas största bragd under året som gått. Eventuellt i samband med en Bookmässa eller liknande. Med tanke på hur mycket guld hon levererar kanske man inte kan hålla sig till endast en bragd utan får utse vinnarbidrag i olika kategorier. T ex Mat, Goda gärningar, Nyfunna bekantskaper, Avslutade bekantskaper, Årets längsta live, Årets längsta sms, Allvarligaste skadan/olycksfallet, Mest lyckade samarbetet...

Några starka bidrag från 2020 som jag spontant kommer att tänka på är Kattvaktandet, Besöket hos Ingrosso-åldringarna, Projekt: krossa Pernilla Wahlgren (vilket kanske iofs bör räknas ihop med Ingrosso-åldringarna), Valvet-dieten, Projekt: krossa Bloggbevakning, Bikinimodellandet (i strl S), Brutna svanskotan efter allt skidåkande, Knullfrågestunden, Blåsa liten mattfirma, Vanessas tårfyllda 18-årsfest – i samarbete med Partykungen, Heldagen av hjälteinsatser när Åza Brennander besökte Suckunge. Och mycket annat. Mängden material är enorm!
Åh vad jag önskar att det fanns en Bookmässa!!
Toppenidé, jag skulle gå direkt 👍😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in