2020-08-31, 00:24
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Well, nu skrev jag ju inte det. Jag skrev att min drift är högre än min mans 5 dagar per månad.

Du menar att du är kåt som fan 5 dagar per månad alltså.

Citat:
Enligt resonemangen här ställer han då upp och plågar sig igenom dessa dagar

Nej enligt resonemangen här så "ställer han upp" om han själv inte är kåt o sugen dessa 5 dagar.

Citat:
... Men nä, då är det fest tycker han. Räkmacka med geléhallon!

Det kan jag tänka mig! Då knullas det så korsen faller ner från väggarna!

Citat:
Jag blir mätt varje dag. Sedan blir det mer. Hög drift på huvudet i huset är det, men jag gillar räkmackan så jag är glad.

Gud ske lov!! Halleluja! 👍
Citera
2020-08-31, 00:30
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jaha precis som ni kvinnohatare då.

Sure. Så nu erkänner du då, good girl.

Citat:
Ok gött, det är nämligen enda sättet man kan bemöta dina vanföreställningar på.

Bemöta vaneföreställningar med upprepande av vaneföreställningar? Du måste gått på en vass skola.

Citat:
Jag vet inte ens vad du svamlar om längre. Påminn mig, vad är det jag har erkänt?

Att du är en kvinnogris bla. Du gjorde ju det ovan memmmmmba guldfisken?

Citat:
Vem har lagt så in helvete mycket energi på att hitta ursäkter till att inte ligga?

Du, Merapi, Never, Marängen osv osv. Du som älskar listor kan ju gå bakåt i tråden och skriva upp alla ursäkter som kvinnor har kommit med för att inte ha sex med sina män. Den kommer bli lång.

Citat:
Detta är ett debattforum, folk tjafsar här dagarna i ända. Kom detta som en överraskning för dig?

I vilka inlägg har jag spridit tröttsam feministisk dynga? Ge ett exempel.

Visst men kanske inte uteslutande med ett kön, det säger ju en hel del om personen i fråga och dess agenda och hur den tänker, det är verkligen urgulligt att du fortfarande inte förstår att du hur beter dig och vad du säger avslöjar vad du är, så så sött.

Alla dina inlägg, det är 100% kvinnogrisigt och kvinnocentrerat nonsens som kommer ur din käft, du är psykotisk i ditt försvarande av kvinnor.

Citat:
Men lilla strutsen nu sitter du och svamlar igen om personer du har noll koll på och dina fantasier och vanföreställningar tycks bara bli grövre och grövre 😱😵 Stackare du behöver ju psykdoktorn.

Oj vad mycket adjektivt, bli nu inte sur för att man kallar ett äpple för ett äpple. Har han tvättat din kopp än så han kan få sova stackarn eller har du mer på listan han skall göra först?
Citera
2020-08-31, 00:33
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Du menar att du är kåt som fan 5 dagar per månad alltså.

Nej enligt resonemangen här så "ställer han upp" om han själv inte är kåt o sugen dessa 5 dagar.

Det kan jag tänka mig! Då knullas det så korsen faller ner från väggarna!

Gud ske lov!! Halleluja! 👍
Han är inte kåt när han är mätt, dvs han är inte hungrig. Mer räkmacka går dock alltid ned, men när man inte är hungrig har man inte begär efter räkmacka, vilket är poängen.

Det blir också problemet när människor inte är tokiga i just räkmacka, utan bara vill äta för att
de är hungriga. Då även om de föredrar räkmacka före annan mat. Då blir det bantning för den part som har mer aptit.
Citera
2020-08-31, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
God kväll,

Problemet tog vid redan under 60-talet och har sedan dess multiplicerats, likt en cancer som sakta tar över kroppen, så har feminismen tagit över samhället, med resultat av att dagens generation inte längre är förmögna att skapa relationer och skaffa familj. Jag är idag själv 27 år, men redan under unga år insåg jag hur samhällets normer gjort det omöjligt för män att kunna lita på kvinnor. De allra bästa av män är idag singlar, och föredrar att ha det så. Män är idag inte intresserade av långvariga relationer, då riskerna med att skaffa en fru vida överstiger fördelarna.

Det första problemet vi ser idag är hur kvinnorna uppmuntras --av sina föräldrar, i skolan, och ute i samhället-- till att göra karriär. De skall studera, bli tävlingsinriktade, och sedan konkurrera med männen på arbetsmarknaden. En man kan givetvis inte älska en kvinna som han måste tävla med, och behöver ständigt hålla ena ögat öppet. Vaksam och orolig över vad kvinnan kan tänkas komma upp med för hyss. Istället för att förenas och gå samman, är de ute och tävlar med varandra på jobbet. Eftersom män är bättre på detta, tvingas de in i ett spel där kvinnorna ständigt fuskar. Orättvist spel skapar givetvis aversion gentemot kvinnorna. En arbetande kvinna är en lös kvinna, mannen kan omöjligt veta vilka relationer kvinnan har med andra män och till chefen på jobbet.

Kvinnan måste ständigt förtrycka sin kvinnliga natur om hon skall ut på arbetsmarknaden. Hon måste bli hård, tuff, aggressiv och manipulativ. Detta går helt emot hennes roll som moder och hemmafru. Konsekvensen av detta är att män tappar suget på att gå ut och jobba, eftersom alla platser ute i samhället är invaderade av kvinnor. Han tyr sig istället till porr, TV-spel och stannar i hemmet där han får vara ifred. Han håller kvinnor på avstånd, så att han skall slippa ha en motståndare i sitt eget hem, där han behöver få vila ut och återhämta sig.

En man kan inte känna kärlek för en kvinna som ständigt vill hävda sig och tävla mot honom. Kvinnornas intåg på arbetsmarknaden har gjort att kärlekslivet i västvärlden helt dött ut. Jag som kvinna har försökt att träffa män flertalet gånger, men finner ständigt att män är skadade av tidigare relationer, och inte längre kan lita på kvinnor. De är bittra och nedbrutna och frågar mig jämt om mitt arbete. Det finns överhuvud taget inte något annat som de vill diskutera med mig, annat än hur det går med min karriär. Tyvärr är många män idag lika vilseledda som kvinnor och förväntar sig att kvinnan skall vara tävlingsinriktad och satsa på sin självständighet.

Jag ser i dagsläget inte hur jag skall lyckas forma en meningsfull relation till en man som det ser ut idag. Istället ser jag massvis av vackra, kompetenta och duktiga män som är ensamstående, singlar eller separerade. Fantastiska män som mer än något annat förtjänar ett kärleksfullt hem och en familj, men som genom psykologisk krigföring och negativa erfarenheter väljer att avsäga sig detta.

Dessa hinder är stora och förödande, och jag funderar på vad vi kan göra för att skapa någon typ av förändring. Män tillåts inte längre vara män, och kvinnor har lurats till att agera som män sedan barnsben. Vilka åtgärder behöver tas för att vända denna subversiva utveckling, och hur har ni löst dessa så kallade "utmaningar" i era personliga liv? Vilka ytterligare hinder för familjebildande ser ni i er vardag?

Vänligen

en riktig händelse från verkliga vörlden. varför man inte vill ha med kriminella hjon och retards att göra? För man kan satsa pengarna på sig sjölv än att ge bort dem till stinkande skitar som saknar normalintelligens och som till och med de chefer på låtsasjobb anser att man är blåst och sparkar en så fort man har en möjlighet.

vi kan kalla henne för "sara". en amerikan kom på att han skulle jacka i en som ingen vill ha. så kom hon på att hon skulle blåsa hennes sambo på pengar geno att blåsa sina bidrag på egenkonsumtion (egenintresse). när pengarna skulle betalas fattades det pengar eftersom hon gjort av med sin del och ville att han skulle skjuta till hennes del som hon handlat upp. efter långa utdragna bråk både nattetid och dagtid tröttnade han och flyttade. istöllet för att se det som en tragedi tyckte hon det var bra för nu fick hon mer pengar som hon kunde blåsa. de kom överens om att de skulle dela utgifterna för sonen men "sara" betalade inte sin del och han fick betala hela summan. så skaffade han ett juridiskt ombud och allt går numera via det juridiska ombudet. hon är psyksjuk och ska inte ha sonen alls. hon hade en period då hon badade ungen på balkongen och vände karet där det skita vattnet forsade nedför grannars balkonger, eller där hon kom på det smarta att kasta ned massor med matrester, krossat glas, och annat skräp på grannars balkonger eller där hon vattnat blommerna genom att dumpa litervis med vatten så det översvämmar blomlådan och det skitiga vattnet forsar nedför nästa balkong och så småningom hamnar på trottoaren. enda anledningen till att ho slutade med detta var för att numera kunde ens handläggare på arbetsförmedlinen läsa inlägg på flashback och då riskerade hon att inte få ett låtsasjobb. där de som anställer henne på dessa låtsasjobb tycker att hon är blåst. så det är många som anser att hon är psyksjuk och inte ska ens ha vårdnaden om sonen. vad kan en psyksjuk och mentalt instabil "mamma" lära sitt barn? jag skulle aldrig som pappa våga ha henne i närheten av mitt barn eller vilja att hon har något inflytande i uppfostran.

så är det konstigt att män undviker psyksjuka och vilka män jackar i psyksjuka som ingen normal man vill ha med att göra och även de på låtsasjobb anser är dumma i huvudet?
Citera
2020-08-31, 01:16
Medlem
Citat:
Jag var snäsig. Förlåt mig.

Ja, fäder bryr sig, men vad för rätt tänkte du på?

Jag menar att fler rättigheter att ta över mödrarollen är det sista som behövs.

Att få vara en närvarande fader (och utan att för den skull behöva aggera som en moder).

Det är ju oftast pappan som ryker under vässäntliga barnaår om det blir tjall på linjen.

För övrigt instämmer jag i dina resonemang, finns mycket visdom i dem. Problemet är väl att vi har gått åt det mer narcissistiska invidualisthållet idag. Människor har svårt att se andra utanför sig själva.

Religionen höll väl det i schack. Nu letar de sekulariserade efter något alternativ, feministiska dogmer tex, vilket nu skapar polarisering mellan könen.
Citera
2020-08-31, 01:22
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ja ok du är helt väck i huvudet.

Hur rangordnar du sen då?

"Nää inga polacker dog under 2:a världskriget för 25 miljoner ryssar dog minsann å då"

Sen behöver du nog läsa på om alla krig sen 2:a världskriget och hur civilbefolkningen drabbats/drabbas.
Jag är redan helt övertygad om att jag kan mer om ALLA krig än du.
Inte i ett enda krig har fler kvinnor dött.
Att vi har en mediaapparat som inte redovisar att män dör är en del av problemet.

Det viktigaste är att visa hur kvinnor drabbas värst.

Nu under Covid drabbas kvinnor av "våld i nära relationer".
Våld som också drabbar män och barn och utövas av alla grupper.
Men det är 2 av 3 män som dör i covid, men det säger man ju inte.
Det är fler än tio artiklar som skrivits med enbart syftet att göra kvinnan till offer i "kvinnofällan kärnfamiljen" och du är medvetet eller omedvetet redan påverkad av propagandan.

Såhär funkar det:
https://www.youtube.com/watch?v=jtXn2Gpi96o
Citera
2020-08-31, 01:24
Medlem
Citat:
Om du läser det jag skrev, så är jag alltså egentligen intresserad av att diskutera med männen och kvinnor som har förstått problemet. Att jag svarar dig är därför att du skrev att du verkligen försöker förstå.

Svaret jag nu senast gav var på din sista fråga.
Nej, du är intresserad av att diskutera med sådana som håller med dig om din åsikt. Släpp sargen ett tag, testa att ta en riktig diskussion och försök motivera dina åsikter istället för att fegt undvika frågor.

Jag anser inte att svaret du senast gav var ett svar på frågan om varför du sätter dig på höga hästar och ger dig själv tolkningsföreträde kring vad som är en okej orsak till att säga nej till sex.

Ett tankefel du gör är att du utgår ifrån att alla andra kvinnor fungerar som du, och bara blir kåta vid ägglossning. För min del t.ex. så kan det räcka med en speciell blick från min man för att jag ska bli kåt, helt oavsett ägglossning.

Då blir det ju helt absurt när du börjar dividera om att kvinnor som jag (som enbart har sex när de är kåta) bara har sex för att stilla sin drift och att det inte är sin man man vill ligga med.

Snarare är det väl så att det för dig som bara blir kåt vid ägglossning spelar mindre roll vilken man du har sex med då, det är ju kroppens biologiska funktion som gör att du blir kåt, inte mannen.

Som jag skrev redan i mitt första inlägg till dig så är jag nyfiken på hur en person tänker och känner när han väljer att ha sex med någon som inte är kåt på honom. Därför har jag flera gånger frågat dig hur du tror din man tänker och känner kring att ha sex med dig när du inte är kåt.

Men det verkar som om svaret på den frågan skrämmer dig så mycket att du inte ens vågar fundera på det. Vare sig du tror att han tänder på känslan av att veta att du inte är kåt, eller om du tror att han önskar att han hade en kvinna som var kåt på honom, så säger det ju något negativt om honom som du inte vill kännas vid. Och om han inte vet om det utan luras att tro att du är kåt, då säger det något negativt om dig som du inte vill visa upp ens på ett anonymt forum.
Citera
2020-08-31, 01:30
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Sure. Så nu erkänner du då, good girl.

Vad erkänner jag? Var tydlig, inte vag. Inget doublespeak, för det avskyr vi ju.

Citat:
Bemöta vaneföreställningar med upprepande av vaneföreställningar? Du måste gått på en vass skola.

Jag bemöter dina vanföreställningar med enkla konstateranden.

Citat:
Att du är en kvinnogris bla. Du gjorde ju det ovan memmmmmba guldfisken?

Ehh nej, jag har inte erkänt att jag är en kvinnogris. Dina vanföreställningar igen.

Citat:
Du, Merapi, Never, Marängen osv osv. Du som älskar listor kan ju gå bakåt i tråden och skriva upp alla ursäkter som kvinnor har kommit med för att inte ha sex med sina män. Den kommer bli lång.

Jag har inte läst en enda ursäkt. Men du har ju koll, du får helt enkelt ge några exempel.

Citat:
Visst men kanske inte uteslutande med ett kön, det säger ju en hel del om personen i fråga och dess agenda och hur den tänker, det är verkligen urgulligt att du fortfarande inte förstår att du hur beter dig och vad du säger avslöjar vad du är, så så sött.

Detta är ett anonymt forum. Här är ca 96% manliga medlemmar.

Citat:
Alla dina inlägg, det är 100% kvinnogrisigt och kvinnocentrerat nonsens som kommer ur din käft, du är psykotisk i ditt försvarande av kvinnor.

Kan du ge ett exempel på där du tycker att jag är "psykotisk i mitt försvarande av kvinnor"? Eller du bara trollar hela jävla tråden?

Citat:
Oj vad mycket adjektivt, bli nu inte sur för att man kallar ett äpple för ett äpple. Har han tvättat din kopp än så han kan få sova stackarn eller har du mer på listan han skall göra först?

Nämen lille strutsen har DU tvättat koppen än iförd ditt lilla söta förkläde? Det där är ju din böjelse remember?
Senast redigerad av Jenny9 2020-08-31 kl. 01:37.
Citera
2020-08-31, 01:36
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag är redan helt övertygad om att jag kan mer om ALLA krig än du.
Inte i ett enda krig har fler kvinnor dött.

Nej det verkar inte så pysen.

Det var inte så du uttryckte dig.

Citat:
Men det är 2 av 3 män som dör i covid, men det säger man ju inte.

Jo det gör man. Iallafall på, av många av er flashbackmän, avskydda svt.
Citera
2020-08-31, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
Att få vara en närvarande fader (och utan att för den skull behöva aggera som en moder).

Det är ju oftast pappan som ryker under vässäntliga barnaår om det blir tjall på linjen.

För övrigt instämmer jag i dina resonemang, finns mycket visdom i dem. Problemet är väl att vi har gått åt det mer narcissistiska invidualisthållet idag. Människor har svårt att se andra utanför sig själva.

Religionen höll väl det i schack. Nu letar de sekulariserade efter något alternativ, feministiska dogmer tex, vilket nu skapar polarisering mellan könen.

Grundproblemet är att man förkastat tusenårig kunskap (religionerna, konservatism etc.) då de står i vägen för politiska förändringar.

Den nya kollektivismen som bygger på åsikter istället för blodsband och lång lojalitet är direkt förödande. Folk blir oerhört svaga när de ständigt riskerar att förlora sitt umgänge. I den mån de har något umgänge över huvud taget.

Någon beskrev Sverige som en stor sekt och det ligger mycket i det. Gäller att bygga upp ett konservativt liv vid sidan av sin karriär, med andra som har kommit till samma insikt.
Senast redigerad av Mafia 2020-08-31 kl. 01:53.
Citera
2020-08-31, 01:47
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Han är inte kåt när han är mätt, dvs han är inte hungrig. Mer räkmacka går dock alltid ned, men när man inte är hungrig har man inte begär efter räkmacka, vilket är poängen.

Det blir också problemet när människor inte är tokiga i just räkmacka, utan bara vill äta för att
de är hungriga. Då även om de föredrar räkmacka före annan mat. Då blir det bantning för den part som har mer aptit.

Hahaha, det börjar bli sent och jag är trött, men vi sätter ett "mmmkay" på den. Det blir nog bra.
Citera
2020-08-31, 10:00
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Vad erkänner jag? Var tydlig, inte vag. Inget doublespeak, för det avskyr vi ju.

Mmm du sa ju det, "samma som er kvinnohatare" ergo du erkänner att du är en manshatare.

Citat:
Jag bemöter dina vanföreställningar med enkla konstateranden.

Nej du påstod att du bemötte mina vaneföreställningar med att upprepa vad jag sagt, "min egen medicin" som du kallade det så i vanlig ordning är du inte riktigt med.

Citat:
Ehh nej, jag har inte erkänt att jag är en kvinnogris. Dina vanföreställningar igen.

Jo se ovan.

Citat:
Jag har inte läst en enda ursäkt. Men du har ju koll, du får helt enkelt ge några exempel.

Nämen oj lilla gumman då din stackare! Har du gått och blivit selektiv blind och missat allt nonsens om stress, brutna ryggar, trötthet, torrhet, sprickningar, depression, känna sig lite dålig mentalt, dålig i magen osv osv.

Citat:
Detta är ett anonymt forum. Här är ca 96% manliga medlemmar.

Vad svarar du på? Jag pratar om dig personligen och vad du skriver och hur det givetvis avslöjar hur du tänker och hur du fungerar.

Citat:
Kan du ge ett exempel på där du tycker att jag är "psykotisk i mitt försvarande av kvinnor"? Eller du bara trollar hela jävla tråden?

Denna tråden är väl ett utmärkt exempel, 100% försvarande av kvinnligt nonsens och 0% förståelse för män, världen i stort och biologi.

Citat:
Nämen lille strutsen har DU tvättat koppen än iförd ditt lilla söta förkläde? Det där är ju din böjelse remember?

Nänä var du som beskrev din lilla toffel och allt kvinnogöra han gjorde varje dag, jag fyllde blott i mer jobb för han men jag antar att detta var ett nej? Han får inte sova än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in