Sanningen är alltid rå och hård, därför vill ingen någonsin höra den! De som talar sanning blir
alltid hatade av massorna! Se bara på Hitler, han stod upp för det som var rätt. Han var en riktig man som tog ansvar, såg vartåt det barkade – skrev sedan i sin bok "Mein Kampf" vad han ämnade göra, och försökte göra något åt det. Vi klarade det inte genom krig, kanske kan vi klara det med kärlek av våra traditioner och kärlek gentemot vårt folk och våra egna?
Mein Kampf kan ni för i övrigt lyssna på här, helt gratis:
https://www.bitchute.com/video/i634RH2iLqtg/
Den som har frågor eller undrar något kring boken och innehållet i fråga, vänligen kontakta mig.
En riktig man sätter gränser och säger stopp, nu räcker det i hönshuset! Kvinnofolk som skall gå omkring och låtsas vara män, hur evinnerligt nedrigt och skrattretande är inte detta? Och männen sedan! Som låter sig hunsas och inte längre uppför sig likt det herrefolk de fötts till. Hur kan vi nedlåta oss så till att låta vår intelligens befläckas med denna marxism och indoktrinering,
hur kan vi underkasta oss det som försiggår i det svenska riket av idag?
Ja, och hur bra går det egentligen? Kan man fråga sig. Massdöd, massinvandring, systemkollaps och massabortering av foster. Min arma själ, mitt Sverige, mitt älskade Sverige och mitt älskade land. Ack och ve! Vilket ansvar, frågar jag dig?! "Bidrar till BNP" – drar hit Afghanska män som våldtar våra unga kvinnor och rånar småpojkarna! Ansvar, säger du? Hela båten sjunker och folk kastar sig ut ur skeppet för att slippa se denna förnedrande utveckling. Och du kallar det ansvar!
Jämställd man är egentligen en Orwelliansk omskrivning för en man som gladeligen låter sig befläckas själsligt av juden. Vilken kvinna vill ha en lurad, vek man, som ser juden som sin herre och ledare? En ledare som gladeligen gör den svenske mannen till åtlöje, som gladeligen ser honom förnedras på daglig basis av både invandrarpack och kvinnofolk. Mannen kan så mycket bättre än så!
Ja, tack min käre herre! Det är djup sorg jag känner! När jag ser hur Sverige, det vackraste som existerat på denna jord, sakta rämnar mellan fingrarna... Ständigt blir vi som säger sanningen bemötta med förakt. Det är en sorg.
Jag kommer aldrig låta denna destruktivitet företräda mig, jag vägrar intill min död! Om jag så måste gå i döden för det jag tror på, så skall jag göra det! Jag vill aldrig låta mig bli förblindad, lockad eller lurad! Jag kommer aldrig låta mig manipuleras eller se på hur mitt land smutsas ned utan att höja rösten och göra det som står i min makt för motverka denna förintelse av det som är vackert och äkta! Folk får kalla mig vad än de vill, vad jag än må kallas, det står jag för! Om jag så får dö ensam! Om jag så blir sparkad, hemlös och misshandlad, min själ kan ingen korrumpera. Och inte heller dig har de lyckats med. Det glädjer mig!
Jag älskar Sverige och jag älskar svenskarna, jag älskar den svenske mannen, han är vackrare, mer ståtlig och ädel än någon annan man på denna jord. Vi måste gå ihop och förena oss och stå fasta tillsammans mot fienden, och sluta bråka sinsemellan innan vi ser vår ras, vårt land och vår kultur stupa! Jag ser för mina ögon dagligen hur den svenska mentaliteten, och den svenska kulturen röjas undan alltmer. Hur svensken offras på mångkulturens altare. Hur svensken viker sig och låter sig luras och bedras, det gör mig arg och krigslysten! Hur svenska kvinnor hatar sig själva och ej längre vill vara kvinnor något mer. Svenska män och kvinnor som är det vackraste man kan vara på denna jord! Det är en ära att få vara kvinna, det är en ära att få vara man! Vi måste sätta stopp för detta långsamma självmord som sker i Sverige idag, vi måste sätta stopp för aborterna och mångkulturen. Detta gäller inte bara mig, det gäller hela det svenska folket, som måste vakna upp ur sömnen innan det är försent. Vi måste börja tala sanning med varandra och värdera sanningen och agera på den.
Du verkar vara en intelligent sinnad man av stil, klass och smak.
Det är något mycket vackert i att vara kvinna, och feminismen ämnar förgöra denna skönhet, och ta männen med sig i stupet.
Du har blivit hjärntvättad! Glöm bort ditt mindervärdeskomplex och jobba på din självkänsla, Merapi, du behöver mer terapi! Lyckligt nog har jag ett erbjudande till dig! Jag är självutbildad psykolog och har av plikt- och medkänsla tagit på mig rollen som glädjespridare. Med stor glädje, samarbetsvilligt, avslöjar jag lögnerna du matats med i din uppväxt och skingrar ditt själsliga mörker, allt till en billig peng! Kontakta mig i PM för mer info.
Ta chansen att kontakta mig nu, innan du blir ensam och olycklig!
Vänligen