Citat:
Ursprungligen postat av
LadySweden
Eftersom du inte förstår det svar jag gav blir det meningslöst att besvara resten av dina halmgubbar (som jag för all del inte tror nödvändigtvis är medvetna). Det är bara slöseri med energi.
Försök förstå vad jag just skrev i inlägget du citerade!
Jag förstår det svar du gav, men då det inte var svar på det jag frågade så upprepar jag frågorna som jag vill ha svar på.
Det är otroligt tydligt varför du tramsar, det var alltså bara bullshit från dig, det där om att du tycker att diskussioner som går framåt är intressanta. Egentligen är du inte ute efter att diskutera, utan vill bara ha kommentarer som stryker dig medhårs.
Känns det så obehagligt för dig att tänka till kring hur din egen man känner inför att ha sex med dig när du inte är kåt, och känns det så jobbigt att motivera och stå för dina egna åsikter?
Jag postar frågorna igen. Är det så att du redan svarat på dem så vore det ju enkelt för dig att bara kopiera och klistra in det svaret, precis som jag gör när jag får upprepa frågorna.
1. Vad är det du ser som konstigt i mitt resonemang?
2a. Varför inbillar du dig att grunden är annat än kärlek i ett äktenskap för att man inte vill ha sex med någon som inte är kåt?
2b. För min del känns det betydligt mer kärlekslöst att (som din man) ha sex med någon för sin egen tömnings skull, vad anser du om det?
3a. Hur du tror din man tänker och känner kring att ha sex med dig när du inte är kåt?
3b. Tror du han tänder på känslan av att veta att du inte är kåt, eller tror du han önskar att han hade en kvinna som var kåt på honom? Eller vet han inte om det, och luras att tro att du är kåt?
4. Varför anser du att din anledning till att inte vilja ha sex när du är sjuk är mer betydelsefull än andras anledningar till att inte vilja ha sex vid olika tillfällen?