2020-08-28, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Jag roade mig en stund med att backa tillbaka bland Annas bilder på Instagram. Hon såg väldigt pigg och söt ut och verkade mer normal än vad hon verkar nu. ( Vad nu normal är?) Jag såg lajven på bloggbevakningen och blev väldigt illa till mods. Anna påminner väldigt mycket om psykotiska patienter jag träffat. Antingen är hon psykotisk, hög eller full under lajven. Det finns ingen som beter sig sådär som är vid sina sunda vätskor.
Hon har tagit samma bilder i mer än 35 år nu. Så posen en ”halvt från sidan bild” med ett påslaget leende, fotat snett ovanifrån med tung makeup och tjocka lösögonfransar/alt filter det kan hon leverera i sömnen oavsett hur hon mår.
Det fungerar inte ens med filter i en live.
Citera
2020-08-28, 13:38
Medlem
Poisonouss avatar
Och så ska det bölas....
Citera
2020-08-28, 13:43
Medlem
[quote=mamma40|72740643]hon maler fortfarande och blir bara aggressiv o kallar folk idioter o motherfuckers

Vad sa Antonio när han kom in? Missade det.
Citera
2020-08-28, 13:46
Medlem
Poisonouss avatar
[quote=Nickolito|72741052]
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hon maler fortfarande och blir bara aggressiv o kallar folk idioter o motherfuckers

Han pratade i telefon med någon, och Anna flippade såklart ur på att han pratade för högt ("JAG PRATAR HÄR! JAG ÄR LIVE!!!!"). Då sa han bara tillbaka att hon pratar lika högt, varpå hon ville att han skulle "avlägsna sig", och han sa till henne att hon borde avlägsna sig.
Citera
2020-08-28, 13:46
Medlem
[quote=Nickolito|72741052]
Citat:
hon maler fortfarande och blir bara aggressiv o kallar folk idioter o motherfuckers

det missade jag MEN jag lyckades filma när hon satt o kallade camilla på bloggbevakning okvädningsord haha
Citera
2020-08-28, 13:49
Medlem
SmygarBerits avatar
[quote=mamma40|72741085]
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito

det missade jag MEN jag lyckades filma när hon satt o kallade camilla på bloggbevakning okvädningsord haha

Lägg ut! Vill se :-)
Citera
2020-08-28, 13:49
[quote=Poisonous|72741083]
Citat:

Han pratade i telefon med någon, och Anna flippade såklart ur på att han pratade för högt ("JAG PRATAR HÄR! JAG ÄR LIVE!!!!"). Då sa han bara tillbaka att hon pratar lika högt, varpå hon ville att han skulle "avlägsna sig", och han sa till henne att hon borde avlägsna sig.

O M G. Lite imponerad faktiskt över att han vågar stå upp mot morsan.
Citera
2020-08-28, 13:50
Medlem
[quote=SmygarBerit|72741110]
Citat:

Lägg ut! Vill se :-)

ja men jag vet inte hur jag gör med filmer...hjäääälp mig
Citera
2020-08-28, 13:55
Anna sa vid flera tillfällen att Camilla på Bloggbevakning är en sjuk jävla människa. Ena gången hon sa det var ca 30 sekunder efter att hon deklarerat att hon ALDRIG tryckt ner någon eller trampat på någon trots att så många varit så fruktansvärda mot henne.

Hon gav också en rejäl hyllning till sig själv där hon beskrev sig som en fantastisk underbar människa och som en stor källa till kärlek, men att hon varit elak mot sig själv tidigare och inte uppskattat denna makalöst fina person som hon är.

Som redan nämnts blev det rejält laddat när någon frågade om hon vägde som innan. Vad innan innebar framgick inte. Det är helt oacceptabelt att fråga kring någons vikt och Anna berättade att hon t ex aldrig kommenterat sin systers. Men hennes syster saluför sig inte heller som den första vinnaren av Biggest Loser VIP och har inte heller själv gjort en grej av sin vikt och sin kropp när det passat henne.
Citera
2020-08-28, 13:58
Jag kan också meddela att Anna varit väldigt mycket effektiv idag. Redan före lunch hade hon hunnit ta en morgonpromenad, sen måste hon väl ha duschat fast hon glömde nämna det, därefter varit på ett möte. Sen var hon hos My innan hon ARBETADE och därefter handlade innan hon åkte hem igen. Vad det är för möte och vad det var för arbete framgick såklart inte men hon påpekade att hon blev klar fortare än hon tänkt för att hon är effektiv och ett proffs.
Citera
2020-08-28, 14:02
Medlem
[quote=Poisonous|72741083]
Citat:

Hehe ok tack👍🏻
Citera
2020-08-28, 14:04
Medlem
[quote=mamma40|72741085]
Citat:

Hehe ja det hörde jag. Hon e riktigt sne på Camilla. Skicka henne filmen s
Senast redigerad av Nickolito 2020-08-28 kl. 14:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in