2020-08-20, 15:07
Har klimakteriekossan inte sagt att barnen måste bo hemma till dem gifter sig,för så gör dem i Spanien ?

Eller har jag mardrömt detta ?
Citera
2020-08-20, 15:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakapo
Har klimakteriekossan inte sagt att barnen måste bo hemma till dem gifter sig,för så gör dem i Spanien ?

Nä dåren har sagt detta för att kunna hålla koll på dem tills de dör.
Risken är ju att någon av dem hittas livlös i Attefallshuset när man håller på så.
Citera
2020-08-20, 15:13
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story igen,

https://postimg.cc/gallery/Km9G2Hx

Varför äter karln inte potatis till fisken och vad i hela friden äter hon? Är det lökringar? Usch sådant blir åtminstone jag besvärlig i magen av. Borde inte hon också bli det efter sina operationer?
Citera
2020-08-20, 15:17
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story igen,

https://postimg.cc/gallery/Km9G2Hx

"Roberto äter fisk"... Som vanligt får man känslan av pekbok när Anna ska redovisa sina (och andras) göranden och havanden...

Och givetvis äter Anna själv en stor tallrik friterat!
Citera
2020-08-20, 15:18
Medlem
Topgun855s avatar
Hon taggar Spain är dom där?
Citera
2020-08-20, 15:20
Medlem
Topgun855s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakapo

Helt rätt!
Citera
2020-08-20, 15:21
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
"Roberto äter fisk"... Som vanligt får man känslan av pekbok när Anna ska redovisa sina (och andras) göranden och havanden...

Och givetvis äter Anna själv en stor tallrik friterat!

Ja det är väl friterade lökringar eller hur? Borde hon inte hålla sig ifrån sådant när man är gdp-opererad? Själv blir jag åtminstone dålig i magen efter att ha ätit sådant så jag kan inte äta det.
Citera
2020-08-20, 15:21
Medlem
nickomyras avatar
Undrar om secunda casa är sålt Eller långtidsuthyrt ? Annars brukar det ju knappt vara bilder fr några restauranger när de är där utan bara på hennes matlagning och den fantastiska poolen .

Enda gången hon inte har checkat in i Secunda casa och visat bilder fr poolen etc var väl förra våren när de var där på en snabbvisit och Anna lagade mat till svärfadern ( troligen för att de behövde underskrift till husköp )
Senast redigerad av nickomyra 2020-08-20 kl. 15:48.
Citera
2020-08-20, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Jag antar att vi antingen ska tro att hon är där.
Eller så är hon där, hon sa ju att de snart var _tvungna_ att åka dit, och att de är där strax innan rättegången är inte en slump.
Citera
2020-08-20, 15:23
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855

Ja det förvånar väl ingen att de har rymt fältet nu när det är rättegång på G. Som vi redan har spekulerat kring i den andra tråden så dyker väl inte Felicia upp till den utan ringer in sig sjuk eller "på semester i Spanien".

För övrigt kan man skriva "Spain" även om man sitter och äter ute i Uppsala för att förvilla åklagare och andra människor.
Citera
2020-08-20, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Varför äter karln inte potatis till fisken och vad i hela friden äter hon? Är det lökringar? Usch sådant blir åtminstone jag besvärlig i magen av. Borde inte hon också bli det efter sina operationer?
Jag ser potatis till fisken. Är inte lökringar utan calamares.

Så nu slipper du magbesvären vilket är tur.
Citera
2020-08-20, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja det är väl friterade lökringar eller hur? Borde hon inte hålla sig ifrån sådant när man är gdp-opererad? Själv blir jag åtminstone dålig i magen efter att ha ätit sådant så jag kan inte äta det.

Ser ut som såna där friterade (?) bläckfiskarmar eller nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in