2020-08-28, 11:06
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Ja, jag är själv i ungefär samma ålder och min man och vuxna barn skulle ta mobilen ifrån mig och tvinga mig att söka hjälp. Hemma hos Anna verkar alla tassa på tå runt primadonnan och hon får härja fritt. Jag skäms å hennes vägnar, eftersom hon inte har vett till det själv. Hennes familj borde också skämmas, som tillåter spektaklet inför offentligheten. Filmerna som vittnar om hennes psykiska ohälsa kommer att leva vidare om hon nu en dag skulle vakna upp ur sitt förnekande.
Exakt detta. Nu har jag inte Facebook eller Instagram, frugan har dock Facebook, men jag skulle direkt ta ett snack med henne om hon la ut allt vi företog oss. Skulle aldrig acceptera att hon filmade när vi är bortbjudna eller hemma heller för den delen. Hemmet är vår borg, och är vi bortbjudna så är det en sak mellan oss och de som bjudit oss, inget som skall slaskas ut på soc.media.

Tunnan har en hel hög med psykiska diagnoser, och saknar totalt känsla för vad som är okej och inte.
Citera
2020-08-28, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Satan i gatan! https://youtu.be/KN7qZvVACPg

Det där såg inte hälsosamt ut! Cancersjuk maratonlöpare. Bättre hon är tjock. Bästa vore såklart ett hälsosamt "medel", men av det där och vad som är idag... Kör hårt, Anna. Var knubbig.

Spännande att hon säger att hon äter alvedon Ipren och CITODON=kodein förklara hennes knappnålsögon
Citera
2020-08-28, 12:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Spännande att hon säger att hon äter alvedon Ipren och CITODON=kodein förklara hennes knappnålsögon

Det förklarar en del av hennes "affärer" i Spanien. Hon skulle väl köpa citodon att knapra på under hösten förstås vilket redan någon har skrivit om i tråden.
Citera
2020-08-28, 12:29
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det förklarar en del av hennes "affärer" i Spanien. Hon skulle väl köpa citodon att knapra på under hösten förstås vilket redan någon har skrivit om i tråden.

Inte direkt hälsosamt att knapra citodon då det förutom kodein (det roliga) innehåller paracetamol.
Senast redigerad av Assault12 2020-08-28 kl. 12:32.
Citera
2020-08-28, 12:34
Medlem
Eftersom hon bröt svanskotan så hemskt i vintras borde hon ju ha recept på Citodon, tänk vilken smärta hon måste ha
Citera
2020-08-28, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Eftersom hon bröt svanskotan så hemskt i vintras borde hon ju ha recept på Citodon, tänk vilken smärta hon måste ha
Knäna tar stryk av den massiva övervikten. De små ärendena gick nog även till spanska apotek.
Citera
2020-08-28, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Håller helt med. Tunnans multipla diagnoser utan självinsikt leder till att alla i familjen får anpassa sig till hennes behov. Man blir beklämd av att se hur hon beter sig speciellt mot lazy F. 50 år och sitter framför mobilen timtals och får nonsenskommentarer och frågor om vilket sköljmedel hon använder, hur snygg hon är....Mycket sex varvat med asgarv gärna med barnen bakom. Hon har väl inga vänner längre mer än my och någon följare. Tänkte speciellt när lazy F var i köket och tunnan asgarvar och pratar om frikort, vem hon skulle vilja ligga med. Dagen efter dotterns rättegång...
Jasså nu pratar hon om frikort igen? Inte så länge sedan som hon sa att om man var lycklig i sitt förhållande behövdes inget frikort. Hon pendlar verkligen fram och tillbaka i sina åsikter. Hon har svårt att komma ihåg alla lögner hon drar till med. Undrar hur mycket hon självmedicinerar med alkohol och annat egentligen.
Citera
2020-08-28, 12:46
Medlem
nu är det live
Citera
2020-08-28, 12:55
Medlem
just nu MAL anna på en som frågade om hon väger som innan... anna blev rabiat
Citera
2020-08-28, 13:04
Medlem
hon maler fortfarande och blir bara aggressiv o kallar folk idioter o motherfuckers

https://postimg.cc/gallery/dLKVVnd
Citera
2020-08-28, 13:15
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hon maler fortfarande och blir bara aggressiv o kallar folk idioter o motherfuckers

https://postimg.cc/gallery/dLKVVnd

Antagligen nymedicinerad nu igen.
Citera
2020-08-28, 13:26
Medlem
TPLs avatar
Anna gör reklam för träningskläder igen, nu svarta men tydligen hade de inte någon passande storlek till Anna.
Skrolla ner en bit
https://bloggbevakning.se/page/2/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in