2020-09-02, 19:30
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Från dagen live tar jag med mig följande: ”Jag har tackat nej till alla intervjuer och uppträdanden under 2019 och 2020. Coronan pÅverkade inte mig på det sättet eftersom jag frivilligt helt valt att avstå från all uppmärksamhet. (Upprepat för säkerhets skull.)
Jag har alltså helt själv tagit det beslutet. Men jag vet att Coronan påverkar många stora artister (dit hon räknas sig själv), men jag har alltså avstått helt frivilligt.
Och det av skäl som ^*^%#^*^% -skallar aldrig kommer att förstå.
Det var skönt att veta att Klassfesten sätter punkt för det. Med nygamla plattan under armen hoppas vi att Anna gör en efterlängtad comeback . Nu får det vara slut på det frivilliga eremitlivet

Okej att hon "tackat nej" till alla framträdanden, det kan hon ju ljuga bäst hon vill om utan att nån kan kolla upp det men visst har hon blivit "intervjuad" flera gånger under den tiden? Eller räknas inte att tala med pressen som en intervju i hennes värld? Om inte såna småsaker räknas så har hon ju inte blivit intervjuad sen hon utsågs till biggesta luffaren VIP.
Citera
2020-09-02, 19:41
Medlem
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...omd-grov-stold
Citera
2020-09-02, 19:41
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Från dagen live tar jag med mig följande: ”Jag har tackat nej till alla intervjuer och uppträdanden under 2019 och 2020. Coronan pÅverkade inte mig på det sättet eftersom jag frivilligt helt valt att avstå från all uppmärksamhet. (Upprepat för säkerhets skull.)
Och innan det sa hon ’ jag vet att ni tror att jag bara går hemma och inte jobbar / gör nånting om dagarna , men så är det inte !
Citera
2020-09-02, 19:47
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Och innan det sa hon ’ jag vet att ni tror att jag bara går hemma och inte jobbar / gör nånting om dagarna , men så är det inte !

Nä, hon proppar ju i sig mat och godsaker samt leker TV-show med sin telefon. Det räknar väl hon som ett mycket tungt och ansträngande arbete.
Citera
2020-09-02, 19:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Att lajva på Instagram räknas inte.
Citera
2020-09-02, 20:05
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Fan , vad det ,den, hen har ökat i storlek!

https://postimg.cc/gallery/Kxxx4Bz

Ja det var det jävligaste vad hon svällt upp
Citera
2020-09-02, 20:13
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Fan , vad det ,den, hen har ökat i storlek!

https://postimg.cc/gallery/Kxxx4Bz

Ursäkta, men nu måste du ha lagt upp fel bilder. Det där är ju bilder på en dagcenter-patient som sitter och CP-flinar och mongo-viftar med handen.
Eller... Eller... ÄR det Anna?
Jo, ta mig tusan! Det ÄR det!

Vad är det som håller på att spränga sönder byxbenet? Är det fett? Alltså... Det är ju inte bara en valk, det är en fettpuckel i paritet med en kamel! Hur är det möjligt?

Tänk ändå vad frustrerande det måste vara för Anna, som lägger så mycket tid på att filtrera sina bilder, och så kommer My och lägger upp VERKLIGHETEN!
Citera
2020-09-02, 20:18
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Ursäkta, men nu måste du ha lagt upp fel bilder. Det där är ju bilder på en dagcenter-patient som sitter och CP-flinar och mongo-viftar med handen.

Vad är det som håller på att spränga sönder byxbenet? Är det fett? Alltså... Det är ju inte bara en valk, det är en fettpuckel i paritet med en kamel! Hur är det möjligt?

Tänk ändå vad frustrerande det måste vara för Anna, som lägger så mycket tid på att filtrera sina bilder, och så kommer My och lägger upp VERKLIGHETEN!

Vem är my?
Citera
2020-09-02, 20:20
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk

Jag såg Hoa Hoa på söder för ett tag sen, han har numer mindre överarmar än Madame Flood
Citera
2020-09-02, 20:23
Medlem
Någon som sitter på fup och dom? Eller kan hänvisa till sidnr? Orkar inte bläddra 🙈
Citera
2020-09-02, 20:26
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Vad i helvete! Är fettot hos stackars my igen!! Shit vilken igel.

Tycker synd om Mys familj. Om My nu av nån anledning vill umgås med Fettet så är det en sak, men hennes karl och son tycker nog det är så lagom roligt när den där gödgrisen rullar in över tröskeln. Det är säkert skitsvårt att bli av med henne också.
Citera
2020-09-02, 20:28
Medlem
Uranoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Yes här kommer dagens live 😊

https://youtu.be/uA2Cq3D4SEk

Tack som fan alltså! Älskar att du tar dig tiden och besväret. Helt sjukt hur galen FläskAnna är. Verkar galnare än någonsin nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in