2020-06-02, 22:17
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Mycket bra fråga!
Planera nästa brottsliga gärning i livet kanske.
Jag ställde en fråga ang vad barnen jobbade med i en live. Blockad direkt.

Blockad för en sådan enkel fråga!
Uppenbarligen ett känsligt ämne.
Citera
2020-06-02, 22:21
Medlem
Lillamig72s avatar
Jag blev blockad idag.😀 Hon måste allvarligt talat gå igenom varje människa som kollar på hennes live... Skrev inget uppseendeväckande till henne. Hade följt henne en dag för att jag var nyfiken på att se hennes omtalade live. Hon kanske tror att jag är en tonårsligist. Det stämmer som sagt var att hon blockar hej vilt .... 🤓
Senast redigerad av Lillamig72 2020-06-02 kl. 23:21.
Citera
2020-06-02, 22:26
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Jag blev blockad idag.😀 Hon måste allvarligt talat gå igenom varje människa som kollar på hennes live... Skrev inget uppseendeväckande till henne. Hade följt henne en dag för att jag var nyfiken på att se hennes omtalade live. Hon kanske trodde at jag var en tonårsligist... 🤓
Fick mitt konto blockat häromdagen, skrev en skämtsam kommentar som Anna verkar tagit som en förnedring.
Citera
2020-06-02, 22:28
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Fick mitt konto blockat häromdagen, skrev en skämtsam kommentar som Anna verkar tagit som en förnedring.
Äsch. Låt henne blocka alla som kollar. Så kan hon sitta där och prata med sig själv. Det är ju egentligen det som hon redan gör... 😬
Citera
2020-06-02, 22:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Jag blev blockad idag.😀 Hon måste allvarligt talat gå igenom varje människa som kollar på hennes live... Skrev inget uppseendeväckande till henne. Hade följt henne en dag för att jag var nyfiken på att se hennes omtalade live. 🤓

Efter att ha jobbat hårt med att hänga upp några klädesplagg under hela dagen, återstår resten av dagen utan sysslor, så vad gör en arbetslös Fd melodifestivaldeltagare, utan artist karriär? Jo, blockar resten av dagen, förutom att äta, ta kort på macka, sola, zappa framför tv:n, ta en varm dusch och byta om till myskläder plus att äta igen och igen och igen.
Citera
2020-06-02, 22:31
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Äsch. Låt henne blocka alla som kollar. Så kan hon sitta där och prata med sig själv. Det är ju egentligen det som hon redan gör... 😬
Ja, många av hennes så kallade "fans" verkar ju själva vara troll. Det är bara att gå in och titta på deras profiler.
Citera
2020-06-02, 22:31
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag ät lite nyfiken på vad Antonio , Felicia och Lucas gör om dagarna
Jag citerar en Kentlåt
Citat:
Ingenting
Först kom ingenting
Sen kom ingenting
Sen kom ingenting
Men ingenting är (ingenting, inget, inget)
Citera
2020-06-02, 22:37
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Ja, många av hennes så kallade "fans" verkar ju själva vara troll. Det är bara att gå in och titta på deras profiler.
Jo. Fast man behöver ju inte vara troll bara för att hela profilen är tom. Man kanske inte vill hänga ut sig till kreti o pleti. Och vill istället bara använda sin instagram till att kolla runt...
Men det är bara bra att hon fortsätter att blocka så hon får mindre o mindre tittare.
Att blocka är hon ett riktigt proffs på. Det kan ingen ta ifrån henne. 😀
Senast redigerad av Lillamig72 2020-06-02 kl. 22:46.
Citera
2020-06-02, 22:41
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Är det någon som har koll på bieffekterna på de opioider Anna använder?

Live nu, fullständigt osammanhängande pladder varvat med bebisspråk och oförklarliga skrattattacker...
Tunnan kan verkligen behöva vara glad ibland, tror inte livet är så roligt där ute med huset fullt av kriminella, men det hon håller på med nu på liven angränsar till psykos.
Kolla på hennes foton... Pupillerna är som knappnålsstick på i princip varje bild.
Tillbakadraget tandkött..
Sen naturligtvis humöret. Höga berg och djupa dalar. Från glödande ilska till eufori till gråt på fyra sekunder...
Lever i bubbla.. Myser omkring i sin egen lilla värld, med bullar och kuddar..
Hon är riktigt förtjust i sina smärtstillande. Det är väldigt uppenbart.

Kolla tex denna bild.. Det syns tydligare på en del andra men jag orkar inte bläddra i tråden.
Knappnålsstick.
https://postimg.cc/5jQdKqY3
Senast redigerad av HateWreck 2020-06-02 kl. 22:44.
Citera
2020-06-02, 22:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Mycket bra fråga!
Planera nästa brottsliga gärning i livet kanske.
Jag ställde en fråga ang vad barnen jobbade med i en live. Blockad direkt.
Vad kan man då inte vilja säga när man blockar en för en sådan fråga?
Citera
2020-06-03, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag ät lite nyfiken på vad Antonio , Felicia och Lucas gör om dagarna
Antonio tränar ju 🤔 Det tar väl upp hela dagen.
De andra två vetta tusan, Felicia mår väldigt dåligt så hon måste antagligen vila. För sjuk för rättegång men pigg nog att baka kaka och middagar åt ÄlSkAde mAmMiZ ♥️
Citera
2020-06-03, 06:45
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Jo. Fast man behöver ju inte vara troll bara för att hela profilen är tom. Man kanske inte vill hänga ut sig till kreti o pleti. Och vill istället bara använda sin instagram till att kolla runt...
Men det är bara bra att hon fortsätter att blocka så hon får mindre o mindre tittare.
Att blocka är hon ett riktigt proffs på. Det kan ingen ta ifrån henne. 😀
Hon borde ansöka till Guinness rekordbok, hon hade tagit hem rekordet att ha blockerat mest människor med hästlängder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in