2020-08-10, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Tack för bilderna!

Här är Anna som finast

https://postimg.cc/87DLPm8S

Ja, hon ser liksom tillfreds ut. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att det var en riktigt trevlig dam det där. Undantaget från det överdrivna gullandet, maniskt instagrammande och ständigt påtalande om vilken givmild och snäll kompis hon är, så tycker jag att det verkar som att Anna mår ganska bra i fru Åza B:s sällskap Synd att hon inte har några så bra vänner lite närmare än i Växjö. Det kommer sig väl naturligt att söka sig till det näst bästa - hennes kära "troll" ... Men då är det annat ljud i skällan ...
Citera
2020-08-10, 23:39
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
bilder från brennanders story samt från annas egen, inte svårt o se hur mkt filter hon har på sin egen. Sen storlek S på trän byxor..jo man tackar

https://postimg.cc/gallery/qT0C9sm
När man måste sitta längst ut på soffkanten och skreva med benen - då är man tjock...
Träningsbyxorna kan hon ha som hårband, om de inte spruckit.

Är det fel på Åzas kamera? Det är ju enorm skillnad på bilderna. Annas är väl kalibrerad och av högre kvalitet...
Hoppas Anna kommit ihåg katterna idag.
Citera
2020-08-11, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Är det ett tecken på att hon är i klimakteriet eller kan okontrollerat "pillertrillande" göra så att detta sker?

Hon har PCO-S, då har man bl a ökad kroppsbehåring (har PCO-S själv).
Citera
2020-08-11, 00:32
Medlem
Booken skriver:

Jaaaaaaa!!!! Jag ville verkligen inte att min vän skulle köra i 5-6 timmar innan hemresan ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

https://i.postimg.cc/bNSMmY07/F6008-...B2-DB7-F09.png

Goddag yxskaft
Citera
2020-08-11, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Från Annas Instagram:

annatoledanobook 💛 TACK min goa vän @azabrennander.se för 9 fina timmar tillsammans. Du kom vid 9.00 och åkte nästan kl.18 eftersom jag bad dig vila 1 1/2 - 2 timmar innan återresan hem på 5-6 timmar i bil - såååå bra att du lyssnade och gjorde så🙏🏼 Men vi hann med fika, mysig pastalunch 🍝 ute i solen, mycket prat och skratt - UNDERBART att se dig le på riktigt igen 😁❤️🙏🏼 VILL att du ska få vara lycklig, det förtjänar du ❤️ Medans du vilade så hann jag tvätta och hänga tvätt, ta en dusch klä mig och fixa till håret och ansiktet 😂😂😂 Sedan fick du en liten present av mig, en speciell hjärteskål som var en av dem första jag gjorde ☺️ vi tog en god kopp te i soffan pratade lite till hihihi och som färdkost hem i bilen gjorde jag en sandwich med omelett, sallad och tomat 🥪 och en flaska isvatten till dig eftersom jag vet att du helst inte stannar på vägen hem😉 Kom snaaaaart igen och då måste du sova över 😘 Puss vännen!

Bilder på väninnan i sängen, Annas grismat och Annas fiiiiiina present:

https://postimg.cc/gallery/TxwHpDD

Bild på Annas inplastade smörgås-gåva:

https://postimg.cc/MXzyHR6j

Är det normalt att ha omelett som pålägg mellan två skivor formfranska?
Hur många omeletter gör egentligen Anna under en veckas gång? Hon gör omelett till sig själv, till Roberto, hon ger bort dem till sina vänner... Lär gå åt mycket ägg. Får de fortfarande ägg från de snälla grannarna...?

Frukosten är nog det minsta problemet med denna text... orka ens Kommentera, det är sååå sjukt
Citera
2020-08-11, 02:29
Medlem
obscenitets avatar
Anna påminner om den där typen av tjej som man brukade driva med under tonåren för att det var skoj och för att dessa var för mycket. Jag umgicks med såna under den tiden för att det var underhållande och för att de var lättlurade och som små korkade hundvalpar. Är kvinna själv.
Det känns som hon överdriver i allt för att vara med, allt för att bli accepterad av ”coolare”kvinnor. Som att hon fortfarande går i nian.
Citera
2020-08-11, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Från Annas Instagram:

annatoledanobook 💛 TACK min goa vän @azabrennander.se för 9 fina timmar tillsammans. Du kom vid 9.00 och åkte nästan kl.18 eftersom jag bad dig vila 1 1/2 - 2 timmar innan återresan hem på 5-6 timmar i bil - såååå bra att du lyssnade och gjorde så🙏🏼 Men vi hann med fika, mysig pastalunch 🍝 ute i solen, mycket prat och skratt - UNDERBART att se dig le på riktigt igen 😁❤️🙏🏼 VILL att du ska få vara lycklig, det förtjänar du ❤️ Medans du vilade så hann jag tvätta och hänga tvätt, ta en dusch klä mig och fixa till håret och ansiktet 😂😂😂 Sedan fick du en liten present av mig, en speciell hjärteskål som var en av dem första jag gjorde ☺️ vi tog en god kopp te i soffan pratade lite till hihihi och som färdkost hem i bilen gjorde jag en sandwich med omelett, sallad och tomat 🥪 och en flaska isvatten till dig eftersom jag vet att du helst inte stannar på vägen hem😉 Kom snaaaaart igen och då måste du sova över 😘 Puss vännen!

Bilder på väninnan i sängen, Annas grismat och Annas fiiiiiina present:

https://postimg.cc/gallery/TxwHpDD

Bild på Annas inplastade smörgås-gåva:

https://postimg.cc/MXzyHR6j

Är det normalt att ha omelett som pålägg mellan två skivor formfranska?
Hur många omeletter gör egentligen Anna under en veckas gång? Hon gör omelett till sig själv, till Roberto, hon ger bort dem till sina vänner... Lär gå åt mycket ägg. Får de fortfarande ägg från de snälla grannarna...?
Ja det var det mest överdrivna inlägg jag någonsin sett.......herregud.
Men å andra sidan, så tråkigt livet vore om vi inte hade Anna att skratta åt 😁
Citera
2020-08-11, 04:18
Medlem
Ovcharkas avatar
Ja, jävlar. Hon bjöd inte på en macka - hon bjöd på en sandwich. Dåså.

OK, nog för att det kan vara schysst att dra ihop en macka till nån som ska resa en bit, men jag skulle inte lägga ut den i solen, fota den och lägga upp på Instagram.
Citera
2020-08-11, 04:52
Medlem
LemPicas avatar
Varför åker man frivilligt och hälsar på Anna Book?
Och dessutom kör 6 timmar för ”nöjet” att få njuta av Anna Books sällskap?

Jag har ingen aning om vem gästen är, men ni som vet, är hon lika märklig och fake som AB?
Förstår inte varför dom skulle trivas ihop annars.
Och återigen, 6 TIMMARS bilkörning för att träffa Anna Book???
Citera
2020-08-11, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Hon har PCO-S, då har man bl a ökad kroppsbehåring (har PCO-S själv).
Nu kan man ju faktiskt ha ökad behåring av andra orsaker än massor med cystor på äggstockarna. Men du kanske har stenkoll på tunnans alla diagnoser.
Citera
2020-08-11, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Anna påminner om den där typen av tjej som man brukade driva med under tonåren för att det var skoj och för att dessa var för mycket. Jag umgicks med såna under den tiden för att det var underhållande och för att de var lättlurade och som små korkade hundvalpar. Är kvinna själv.
Det känns som hon överdriver i allt för att vara med, allt för att bli accepterad av ”coolare”kvinnor. Som att hon fortfarande går i nian.
Hon blev kvar i sin största hit, ABC, dvs hon är kvar i högstadieåldern, emoijdrottningen Anna boendes i Märsta inte i Sigtuna som älskar mat och samlag på ICA Maxis kundtoalett, även livesändningar på instagram gillar hon efter några glas rött blandat med dotterns ectasytabletter.
Citera
2020-08-11, 07:45
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Varför åker man frivilligt och hälsar på Anna Book?
Och dessutom kör 6 timmar för ”nöjet” att få njuta av Anna Books sällskap?

Jag har ingen aning om vem gästen är, men ni som vet, är hon lika märklig och fake som AB?
Förstår inte varför dom skulle trivas ihop annars.
Och återigen, 6 TIMMARS bilkörning för att träffa Anna Book???
Om jag fattat det rätt var hon på väg hem från någon annan stans (Gotland?) och svängde inom Anna innan hon fortsatte hemåt. Så hon hade inte kört 5-6 h bara för att äta frukost hos Anna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in